♥️ Skravletråd ♥️

Har tiden noen gang gått så sakte..? Føles som den står stille jo!

Samtidig kjenner jeg litt på følelsen av at jeg trenger flere timer per døgn! [emoji28]

Den følelsen der hadde eg så utruleg sterkt sist. No har eg ein kjekk jobb å fokusere på, i tillegg til ein på 1,5 år heime, så då går dagane mykje raskare. Sist så sat eg jo og såg på preglife sikkert kvar halvtime, og alt fokuset mitt på jobb blei sugd inn i tankekjøret. Hadde full kontroll på kva dag eg var på, og feira kvar gong veka endra seg.
 
Så satt jeg her med en positiv graviditetstest. Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tipper slutten av feb, begynnelsen av mars. Har ikke fått tilbake mens etter forrige graviditet, så umulig for meg å reine ut[emoji32]. Veldig blandede følelser. Mest negative. Var ikke klar enda! Jaja. Da blir det 3 barn på 3,5 år.

Så kjipt at du ikke føler deg helt klar og følelsene er blandede. Etter hvert som det synker inn, så vil det kanskje endre seg? Håper det :) Vi venter også tredje, og har to små fra før. Litt gru-glede og blandet her også, men mest gode tanker om at dette blir fint og dette får vi til. Det gjør dere også <3
 
Ja, tror jeg må la det gå litt tid, så kommer nok gleden. [emoji173]️ Har en liten en som blir 10 mnd. i morgen. Så dette blir tett!

Jeg føler med deg! Min gutt ble akkurat 10 mnd, og jeg er også i sjokk og ikke klar for dette!! Men, satser på det kommer seg med litt tid!
 
Her går tiden sakte. Ser fram til mandag hver dag, da beynner en ny uke. Jeg fortalte en veninne i går om graviditeten, ble helt rørt hun[emoji87]

Har bestilt tskjorte på ebay, en slik som viser baby i magen[emoji23]
Trooor jeg skal kle på meg den å se hvor lenge det tar før ungene skjønner greia[emoji87] Sambo vil at jeg skal ta det trikset til hans foreldre også[emoji16]
 
Er spent på hvor lenge det går før svigers spør om jeg er gravid [emoji28] Samboer får velge hvordan vi skal fortelle det, og han har bestemt at vi ikke skal si noe, men se hvor lenge det tar før spørsmålet kommer.. Tipper det tar 4-5 dager max [emoji23]
 
Det tenker jeg også. Helt til kvalmen kommer over meg[emoji23]Da synes jeg veldig synd på meg selv..[emoji38]

Ja den kvalmen er ikke noe gøy! Håper jeg slipper det denne gang :p tviler men. Hadde kjemisk forrige måned så er godt å ha symptomer nå :) blir litt minnet på den kjemisk hver gang jeg er symptomfri. Vil sååå det skal gå den gang :)
 
Ja den kvalmen er ikke noe gøy! Håper jeg slipper det denne gang :p tviler men. Hadde kjemisk forrige måned så er godt å ha symptomer nå :) blir litt minnet på den kjemisk hver gang jeg er symptomfri. Vil sååå det skal gå den gang :)

Samme her. Jeg kommer nok til å bruke lenger tid før jeg virkelig tør å glede meg denne gangen..
 
Så kjipt at du ikke føler deg helt klar og følelsene er blandede. Etter hvert som det synker inn, så vil det kanskje endre seg? Håper det :) Vi venter også tredje, og har to små fra før. Litt gru-glede og blandet her også, men mest gode tanker om at dette blir fint og dette får vi til. Det gjør dere også <3

Ja, du har rett i det. Mest av alt vil det bli veldig fint:-) og klare det skal vi! Takk for fin melding <3
 
Jeg føler med deg! Min gutt ble akkurat 10 mnd, og jeg er også i sjokk og ikke klar for dette!! Men, satser på det kommer seg med litt tid!

Får håpe det kommer seg med tiden, ja. Kjenner jeg allerede tenker litt mer positivt om det. Har to gutter med 22 mnd. mellomrom fra før. Det blir litt mindre mellom dine unger, men må si det er så kjekt med tette barn! De har allerede mye glede av hverandre, selvom minsten bare er 10 mnd. Så håper du kan begynne å glede deg snart også :-)
 
Å herremann.. Det værste med det her er at når man skal se etter noen nye sommerklær og man føler at ingenting ser bra ut på kroppen!! Æææ..
 
Back
Topp