Er det ingen andre som sliter med oppblåstmage og mageknip? Trenger sårt tips. Gjør så vondt[emoji53]
Jeg også!
I forhold til mageknip så har det for meg hjulpet og spise relativt jevnt og trutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ingen andre som sliter med oppblåstmage og mageknip? Trenger sårt tips. Gjør så vondt[emoji53]
I do! Føler å spise mat med gode nivå av fiber, varmeflaske mot magen når jeg er hjemme og bukser som er løs og behagelige hjelper Men det er vell individuelt både symptomer og hva man føler som lindrer! Hør med lege om det blir for mye?Er det ingen andre som sliter med oppblåstmage og mageknip? Trenger sårt tips. Gjør så vondt[emoji53]
Har tiden noen gang gått så sakte..? Føles som den står stille jo!
Samtidig kjenner jeg litt på følelsen av at jeg trenger flere timer per døgn! [emoji28]
Så satt jeg her med en positiv graviditetstest. Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tipper slutten av feb, begynnelsen av mars. Har ikke fått tilbake mens etter forrige graviditet, så umulig for meg å reine ut[emoji32]. Veldig blandede følelser. Mest negative. Var ikke klar enda! Jaja. Da blir det 3 barn på 3,5 år.
Ja, tror jeg må la det gå litt tid, så kommer nok gleden. [emoji173]️ Har en liten en som blir 10 mnd. i morgen. Så dette blir tett!
Hurra for ferie! Skal jobbe nesten heile juli, før 4 veker ferie eg.Sommerferie i 5 uker nå!!!!! Håpe evt kvalme er ferdig før august!
Sommerferie i 5 uker nå!!!!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håpe evt kvalme er ferdig før august!
Liker ikke at det svinger så med symptomer. Vil ha symptomer hele dagen hvertfall nå i starten!
Det tenker jeg også. Helt til kvalmen kommer over meg[emoji23]Da synes jeg veldig synd på meg selv..[emoji38]
Ja den kvalmen er ikke noe gøy! Håper jeg slipper det denne gang tviler men. Hadde kjemisk forrige måned så er godt å ha symptomer nå blir litt minnet på den kjemisk hver gang jeg er symptomfri. Vil sååå det skal gå den gang
Samme her. Jeg kommer nok til å bruke lenger tid før jeg virkelig tør å glede meg denne gangen..
Så kjipt at du ikke føler deg helt klar og følelsene er blandede. Etter hvert som det synker inn, så vil det kanskje endre seg? Håper det Vi venter også tredje, og har to små fra før. Litt gru-glede og blandet her også, men mest gode tanker om at dette blir fint og dette får vi til. Det gjør dere også <3
Jeg føler med deg! Min gutt ble akkurat 10 mnd, og jeg er også i sjokk og ikke klar for dette!! Men, satser på det kommer seg med litt tid!