♥️ Skravletråd ♥️

Her er det hodepine jevnt og trutt, må oftere på do og jeg er ganske mye trøttere enn vanlig.

Tar imot symptomene med åpne armer, håper likevel jeg slipper kvalme! [emoji29] [emoji28]
 
Sover skikkelig dårlig selv, usikker på om det er varmen eller om det kan være noe annet..
Er ikke godt å si men føler meg ikke varm når jeg våkner, så tror det kanskje er underbevisstheten min som er litt på høygir for tiden!
 
Tar meg et øyeblikk her inne, for å gratulere alle som har greid å snike seg inn her uten at jeg har sett det ;)

Gratulerer så masse!! :D
 
Hodepine nesten daglig her! Prøøøver å holde ut uten smertestillende, men noen dager må jeg bare krype til korset..
I dag tidlig var jeg også kvalm i noen minutter! Hurraaa - symptom! :D
 
Her på Østlandet har det vært helt fantastisk vær denne sommeren. Tenker dere noe over å ligge og sole dere?
 
For meg har det tatt ganske lang tid å bli gravid, så det at vi klarte det på egenhånd denne gangen er helt merkelig å tenke på. Sist gikk jeg på pergotime. Det har fortsatt ikke gått helt opp for meg og jeg måtte få mannen til å sjekke at testresultatet var positivt som jeg trodde :angelic:

Men å være her på forumet og skrive gjør at alt føles litt mer ekte. Symptomene er ikke like sterke som med førstemann, men jeg klamrer meg til at eneste grunnen til at jeg er så her trøtt er pga babyen i magen. Jeg har tross alt ferie:smiley-bounce012

Så denne sommeren blir full av forhåpentligvis fine ting med god ferie og fine opplevelser også time hos lege og tidlig ultralyd på sensommeren:Heartred
 
Her på Østlandet har det vært helt fantastisk vær denne sommeren. Tenker dere noe over å ligge og sole dere?
Jeg bor også på Østlandet! Soler meg, men bader ofte for å kjøle meg ned, eller tar en pause i skyggen når jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig varm:)
 
Hvilke apper bruker dere? Jeg har 3 forskjellige, og alle viser forskjellig termin. Vet jo ikke hvilken jeg skal tro på [emoji28]
 
Hvilke apper bruker dere? Jeg har 3 forskjellige, og alle viser forskjellig termin. Vet jo ikke hvilken jeg skal tro på [emoji28]
Jeg har Preglife, Gravid og bv sin.. Preglife og Bv er enige om termin, Gravid er etter at jeg justerte for sykluslengde enig på termin, men ligger én dag bak i uketellingen :wacky:
Noen som har en favorittapp så er jeg nysgjerrig!
 
Hvilke apper bruker dere? Jeg har 3 forskjellige, og alle viser forskjellig termin. Vet jo ikke hvilken jeg skal tro på [emoji28]
Jeg har lastet ned babyverden sin, men brukte Flo før jeg ble gravid og har gjort om den til graviditetsmodus. Har to forskjellige terminer med de to, men venter til etter tidlig ultralyd før j te g slår meg til ro med en bestemt. Er helt sikker på at babyen ble unnfanget på et bestemt tidspunkt, så den kommer tidlig i mars, det er det ingen tvil om:)

Men jeg har fått opp alt fra 2.-8.mars på ulike kalkulatorer og nettsider..
 
Jeg har Preglife, Gravid og bv sin.. Preglife og Bv er enige om termin, Gravid er etter at jeg justerte for sykluslengde enig på termin, men ligger én dag bak i uketellingen :wacky:
Noen som har en favorittapp så er jeg nysgjerrig!
Er de jeg har også, men hos meg er de ikke enige [emoji28] Gravid sier 12.3, preglife sider 14.3 og bv sier 15.3. Ikke at det har så mye å si med ett par dager egentlig, men [emoji14]
 
Jeg bruker NHI sin terminkalkulator. Den som stemte overrens med forrige graviditet. Den følger 283 dager(40+3) så ifølge den blir min termin nå 10.03, mens flo blir 02.03 og preglife 09.03 . Blir i mars iallefall! [emoji28] Håper jeg, da førstemann kom en mnd før tiden av uviss grunn.
 
Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang :p

Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
Jaaa, ja og ja!!!Sover dårlig så må sove en lur på 1-2 timer på dagen. Også har jeg noen sinnsyke drømmer og mareritt som jeg husker når jeg våkner. Pleier jeg aldri å ha:hilarious:
 
Da fikk jeg telefon fra KK etter å ha tatt blodprøver i morges. Verdien var på 312 (dag 13), men vil være på 500 i morgen (dag 14 når de normalt tar prøver). Har aldri tatt slike prøver før, men etter å ha sett litt på nettet så ser det ut som at det var relativt høyt?Noen andre som har tatt prøver på samme dag?:)
 
Jaaa, ja og ja!!!Sover dårlig så må sove en lur på 1-2 timer på dagen. Også har jeg noen sinnsyke drømmer og mareritt som jeg husker når jeg våkner. Pleier jeg aldri å ha:hilarious:
Haha! Jeg drømmer også de merkeligste ting! Det husker jeg at jeg gjorde sist også! Merkelige greier drømmer. Men er visst ikke uvanlig å drømme litt rart i svangerskapet. :happy8
 
Hos meg sier Flo 18. men at jeg er 5+1 i dag? [emoji23] Preglife for eksempel som sier 14. mener jeg er 4+1.. Hvordan går det an? [emoji28]
 
Jaaa, ja og ja!!!Sover dårlig så må sove en lur på 1-2 timer på dagen. Også har jeg noen sinnsyke drømmer og mareritt som jeg husker når jeg våkner. Pleier jeg aldri å ha:hilarious:
Ja, nå har jeg "oppgradert" fra å kun våkne 2 ganger-til å drømme ut av en annen verden i tillegg:rolleyes: Så nå har jeg lagt inn en lur midt på dagen selv..:happy:
 
Back
Topp