♥️ Skravletråd ♥️

2åringen har siste dag i barnehagen i morgen, så i dag baker jeg litt så de kan kose seg i morgen :happy:
 
Her må mor ta seg en liten hvil på ettermiddagen etter en lang dag på vift med mann og sønn:hilarious:

Ikke bare bare å ha med seg kvalme mamma på tur:hungover:
 
Her må mor ta seg en liten hvil på ettermiddagen etter en lang dag på vift med mann og sønn:hilarious:

Ikke bare bare å ha med seg kvalme mamma på tur:hungover:

Heldig som har symptomer! Har aldri følt meg mindre gravid, jeg.. ingen symptomer what so ever!
 
Last edited:
Ser flere av dere nevner drømmer og mareritt! De 2 siste nettene har jeg hatt så utrolig virkelighetsnære drømmer - at jeg var skikkelig irritert på mannen da jeg våknet, helt til jeg måtte gå å se om det faktisk var reelt eller ikke!
 
Haha, jeg drømmer også! I forrige uke hadde jeg en så utrolig virkelighetsnær drøm at jeg var brennsikker på at et vennepar av oss også skulle ha baby, og at det kun var èn dag mellom terminene våre [emoji23]

Nå gleder jeg meg kjempemye til hyttetur neste helg!! Fredag til søndag! Drar med oss en kompis og hans sønn også. Så skal vi alle fiske og slappe av sammen. Skal lete frem kortstokk og yatzy iallefall.. Og strikkinga!! [emoji1]
 
Jeg drømmer veldig mye til vanlig, så merker ikke så stor forskjell, eneste er vel at det blir mye om baby :p

Veldig vanlig med masse rare drømmer når man er gravid, alt generelt blir så mye mer når man er på tjukken :D
 
Haha, jeg drømmer også! I forrige uke hadde jeg en så utrolig virkelighetsnær drøm at jeg var brennsikker på at et vennepar av oss også skulle ha baby, og at det kun var èn dag mellom terminene våre [emoji23]

Nå gleder jeg meg kjempemye til hyttetur neste helg!! Fredag til søndag! Drar med oss en kompis og hans sønn også. Så skal vi alle fiske og slappe av sammen. Skal lete frem kortstokk og yatzy iallefall.. Og strikkinga!! [emoji1]

Ååå så gøy med hyttetur, høres ut som dere kommer til og kose dere :)
Er det dere som har hytte? :)
 
1,5 åringen har bæsja tre gongar i dag. Ikkje så gale kvar for seg, men måtte tømme bleiebøtta, og sette den frå meg på vaskerommet før eg henta skoa mine. Brakk meg då eg kom inn igjen og kjente lukta. Hadde truleg gjort det same om eg ikkje var gravid, men kjenner litt ekstra på det no. :grumpy: Minien er småsnørrete, og siklar i tillegg så ekstremt for tida. Håpar det bryt gjennom nokre tenner snart.

Kva planar har de for dagen/helga? Vi skal på pizza med foreldra mine når mini vaknar, 3 av søskenbarna er på besøk der, så blir kjekt.
 
Ikke no lurt når man er hormonell: Se «The Handmaid’s tale» sesong 2 [emoji15][emoji24]
 
Kanskje ikke den mest geniale ideen og hive seg på en fjelltur som tar 4 timer en vei når man fikk bekkenløsning i uke 11 sist. Kan si det mildt at bekkenet gjør vondt [emoji28]
 
1,5 åringen har bæsja tre gongar i dag. Ikkje så gale kvar for seg, men måtte tømme bleiebøtta, og sette den frå meg på vaskerommet før eg henta skoa mine. Brakk meg då eg kom inn igjen og kjente lukta. Hadde truleg gjort det same om eg ikkje var gravid, men kjenner litt ekstra på det no. :grumpy: Minien er småsnørrete, og siklar i tillegg så ekstremt for tida. Håpar det bryt gjennom nokre tenner snart.

Kva planar har de for dagen/helga? Vi skal på pizza med foreldra mine når mini vaknar, 3 av søskenbarna er på besøk der, så blir kjekt.
Føler med deg!! Kjenner jeg også begynner å slite med sterke lukter.

Vi er på ferie, så skal prøve å nyte litt fred og ro i helgen. Har så langt brukt tiden i bil, så endelig tid til å slappe av litt.
 
Har et spørsmål jeg kunne tenkt meg innspill på vedrørende navn: jeg bestemte meg for jentenavn for noen år siden. Elsker navnet. Jeg begynte i ny jobb for 3,5 år siden. Og en god stund etter at jeg jobbet der fikk jeg vite at datteren til hun ene heter det samme (hun er derimot voksen tenåring nå). Vi er veldig få på jobben (bare 5). Uproblematisk å fortsatt bruke det navnet dersom det blir jente? :)
 
Har et spørsmål jeg kunne tenkt meg innspill på vedrørende navn: jeg bestemte meg for jentenavn for noen år siden. Elsker navnet. Jeg begynte i ny jobb for 3,5 år siden. Og en god stund etter at jeg jobbet der fikk jeg vite at datteren til hun ene heter det samme (hun er derimot voksen tenåring nå). Vi er veldig få på jobben (bare 5). Uproblematisk å fortsatt bruke det navnet dersom det blir jente? :)

Jeg hadde brukt det uansett! Har også et jentenavn som jeg skal bruke, har bestemt meg for det for mange år siden :) Så det spiller ingen rolle for meg hvem som heter det :)
 
Hadde brukt det uansett. Var i en lignende situasjon med første mann. En kollega var også gravid og hadde bestemt seg for samme navn(fikk jeg vite etterhvert) Jeg endrer ikke mitt valg kun fordi noen andre vil ha samme.
 
Okey, da er jeg ikke ute på viddene:happy:Jeg beholder navnet (dersom jeg får jente selvfølgelig:hilarious:)
 
Booket om tul jeg, hadde booka til jeg var 5+4, men etter å ha lest litt er det lite man ser da. Så booket om til 9+1, da kan man se litt mer! Man kan hvertfall se om der er en lr to! :) er så spent jeg, dagene går så sakte! Har lyst å skrike ut til verden at hallo jeg er gravid :p
 
Da har jeg vært på TLU, og vet nå endelig hvor langt jeg er på vei[emoji4] Så fint å se et bankende hjerte! Er 8+1 i dag, så det vil si at jeg hører hjemme i februarforumet. Lykke til videre alle sammen[emoji173]️.
 
Jeg blør så mye nå at jeg tror ikke dette går veien denne gangen heller.
For 24 timer siden så vi et bankende hjerte på TUL, når jeg kom hjem begynte jeg og blø, og har blødd varierende siden.
Jeg gir ikke opp enda, håper den klamrer seg fast, og at det er bare jeg som ikke tåler innvendig ul så godt. Kontakter legen om onsdagen om det ikke gir seg.
 
Back
Topp