Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig2åringen har siste dag i barnehagen i morgen, så i dag baker jeg litt så de kan kose seg i morgen
Her må mor ta seg en liten hvil på ettermiddagen etter en lang dag på vift med mann og sønn
Ikke bare bare å ha med seg kvalme mamma på tur
Huff, ja, på et vis setter jeg pris på de symptomene jeg har altsåHeldig som har symptomer! Har aldri følt meg mindre gravid, jeg.. ingen symtopmer what so ever!
Haha, jeg drømmer også! I forrige uke hadde jeg en så utrolig virkelighetsnær drøm at jeg var brennsikker på at et vennepar av oss også skulle ha baby, og at det kun var èn dag mellom terminene våre [emoji23]
Nå gleder jeg meg kjempemye til hyttetur neste helg!! Fredag til søndag! Drar med oss en kompis og hans sønn også. Så skal vi alle fiske og slappe av sammen. Skal lete frem kortstokk og yatzy iallefall.. Og strikkinga!! [emoji1]
Føler med deg!! Kjenner jeg også begynner å slite med sterke lukter.1,5 åringen har bæsja tre gongar i dag. Ikkje så gale kvar for seg, men måtte tømme bleiebøtta, og sette den frå meg på vaskerommet før eg henta skoa mine. Brakk meg då eg kom inn igjen og kjente lukta. Hadde truleg gjort det same om eg ikkje var gravid, men kjenner litt ekstra på det no. Minien er småsnørrete, og siklar i tillegg så ekstremt for tida. Håpar det bryt gjennom nokre tenner snart.
Kva planar har de for dagen/helga? Vi skal på pizza med foreldra mine når mini vaknar, 3 av søskenbarna er på besøk der, så blir kjekt.
Har et spørsmål jeg kunne tenkt meg innspill på vedrørende navn: jeg bestemte meg for jentenavn for noen år siden. Elsker navnet. Jeg begynte i ny jobb for 3,5 år siden. Og en god stund etter at jeg jobbet der fikk jeg vite at datteren til hun ene heter det samme (hun er derimot voksen tenåring nå). Vi er veldig få på jobben (bare 5). Uproblematisk å fortsatt bruke det navnet dersom det blir jente?