♥️ Skravletråd ♥️

Har et spørsmål jeg kunne tenkt meg innspill på vedrørende navn: jeg bestemte meg for jentenavn for noen år siden. Elsker navnet. Jeg begynte i ny jobb for 3,5 år siden. Og en god stund etter at jeg jobbet der fikk jeg vite at datteren til hun ene heter det samme (hun er derimot voksen tenåring nå). Vi er veldig få på jobben (bare 5). Uproblematisk å fortsatt bruke det navnet dersom det blir jente? :)

Hvis du har lyst på det navnet synes jeg du skal bruke det :)
Jeg hadde forklart det til kollegaen din, at dette er et navn du har hatt i tankene før du visste at hun hadde en datter med samme navn :)
 
Jeg blør så mye nå at jeg tror ikke dette går veien denne gangen heller.
For 24 timer siden så vi et bankende hjerte på TUL, når jeg kom hjem begynte jeg og blø, og har blødd varierende siden.
Jeg gir ikke opp enda, håper den klamrer seg fast, og at det er bare jeg som ikke tåler innvendig ul så godt. Kontakter legen om onsdagen om det ikke gir seg.


Ånei, kjære vene :(
Dette var ikke noe kjekt og lese!!! Håper virkelig det er pga den innvendige ul'en, husk at det er mange som blør veldig lett etter slikt.
Krysser fingrene for at det går bra :Heartred
Klem :Heartred
 
Ånei, kjære vene :(
Dette var ikke noe kjekt og lese!!! Håper virkelig det er pga den innvendige ul'en, husk at det er mange som blør veldig lett etter slikt.
Krysser fingrene for at det går bra :Heartred
Klem :Heartred

Ja, men hvor går grensa, liksom? Hva er normalt, hvor mye, og når stopper det?
Skjønner at du ikke kan svare meg på dette, men sitter med en del spørsmål.

Fikk svar fra hun som tok ul på meg at det var veldig normalt, og at flere var plaget en stund med blødninger etter innvendig ul.
Legen min har ultralyd på kontoret, så tenker å spørre om han kan sjekke om et par dager/en uke.
 
Ja, men hvor går grensa, liksom? Hva er normalt, hvor mye og når stopper det?

Fikk svar fra hun som tok ul på meg at det var veldig normalt, og at flere var plaget en stund med blødninger etter innvendig ul.
Legen min har ultralyd på kontoret, så tenker å spørre om han kan sjekke om et par dager/en uke.

Det er ikke godt og si, noen kan blø litt og noen mye.

Hør med legen din du, også håper jeg det går bra.
Klem :Heartred
 
Jeg blør så mye nå at jeg tror ikke dette går veien denne gangen heller.
For 24 timer siden så vi et bankende hjerte på TUL, når jeg kom hjem begynte jeg og blø, og har blødd varierende siden.
Jeg gir ikke opp enda, håper den klamrer seg fast, og at det er bare jeg som ikke tåler innvendig ul så godt. Kontakter legen om onsdagen om det ikke gir seg.
Håper det går veien!! :Heartred Synes det er rart om dere det ene øyeblikket skal se et bankende hjerte, og på et par timer skal det plutselig gå galt..
 
Huff, så skummelt! Håper det bare er på grunn av ULen [emoji173]️
 
Jeg blør så mye nå at jeg tror ikke dette går veien denne gangen heller.
For 24 timer siden så vi et bankende hjerte på TUL, når jeg kom hjem begynte jeg og blø, og har blødd varierende siden.
Jeg gir ikke opp enda, håper den klamrer seg fast, og at det er bare jeg som ikke tåler innvendig ul så godt. Kontakter legen om onsdagen om det ikke gir seg.
Ånei!! Krysser fingrene for deg! Håper det er helt ufarlig!
 
Det er ikke godt og si, noen kan blø litt og noen mye.

Hør med legen din du, også håper jeg det går bra.
Klem :Heartred
Håper det går veien!! :Heartred Synes det er rart om dere det ene øyeblikket skal se et bankende hjerte, og på et par timer skal det plutselig gå galt..
Enig med denne [emoji4] har mest tro på at det er pga den innvendige ultralyden...
Huff, så skummelt! Håper det bare er på grunn av ULen [emoji173]️
Ånei!! Krysser fingrene for deg! Håper det er helt ufarlig!

Jeg vet det høres helt merkelig ut, og jeg får det ikke til å stemme. Men nå kommer det koagulert blod i mengder. Vil tro det er gått galt. Måtte løpe på do nettopp.. Om spiren klamrer seg fast blir jeg overrasket!

Ringer legen om et par dager så jeg får ul før helga.
Tusen takk for gode ord og tanker :Heartred
 
Jeg vet det høres helt merkelig ut, og jeg får det ikke til å stemme. Men nå kommer det koagulert blod i mengder. Vil tro det er gått galt. Måtte løpe på do nettopp.. Om spiren klamrer seg fast blir jeg overrasket!

Ringer legen om et par dager så jeg får ul før helga.
Tusen takk for gode ord og tanker :Heartred
Det høres ut som er lur plan :Heartred
 
Jeg vet det høres helt merkelig ut, og jeg får det ikke til å stemme. Men nå kommer det koagulert blod i mengder. Vil tro det er gått galt. Måtte løpe på do nettopp.. Om spiren klamrer seg fast blir jeg overrasket!

Ringer legen om et par dager så jeg får ul før helga.
Tusen takk for gode ord og tanker :Heartred

Klem :Heartred
 
Jeg vet det høres helt merkelig ut, og jeg får det ikke til å stemme. Men nå kommer det koagulert blod i mengder. Vil tro det er gått galt. Måtte løpe på do nettopp.. Om spiren klamrer seg fast blir jeg overrasket!

Ringer legen om et par dager så jeg får ul før helga.
Tusen takk for gode ord og tanker :Heartred

Stor klem til deg! Håper bare det har vært en blodblemme eller skjøre slimhinner [emoji173]️
Har ingen erfaring med SA, eneste jeg har hørt er at man ofte har veldig smerter itillegg.
 
Stor klem til deg! Håper bare det har vært en blodblemme eller skjøre slimhinner [emoji173]️
Har ingen erfaring med SA, eneste jeg har hørt er at man ofte har veldig smerter itillegg.

Ingen smerter, ikke menssmerter engang. Veldig merkelig hele greia. Det har vært så mye i ettermiddag, mer enn en vanlig mens for meg (blør lite til vanlig). Må gå med bind.

Har vært litt tom i dag. Vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Er det ikke meningen at vi skal få en lillebror eller lillesøster? Når? Hvor mange må vi miste før det går bra?

Så mange spørsmål, og så lite svar.
 
Ingen smerter, ikke menssmerter engang. Veldig merkelig hele greia. Det har vært så mye i ettermiddag, mer enn en vanlig mens for meg (blør lite til vanlig). Må gå med bind.

Har vært litt tom i dag. Vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Er det ikke meningen at vi skal få en lillebror eller lillesøster? Når? Hvor mange må vi miste før det går bra?

Så mange spørsmål, og så lite svar.

Huff, kjære deg så forferdelig. Det er så vondt å ikke vite også. Håper lille spire sitter godt og at det går bra. At du ikke har smerter kan være et godt tegn, håper for dere! Prøv å slappe av så godt du kan og legg deg med beina høyt. [emoji173]️
 
Huff, kjære deg så forferdelig. Det er så vondt å ikke vite også. Håper lille spire sitter godt og at det går bra. At du ikke har smerter kan være et godt tegn, håper for dere! Prøv å slappe av så godt du kan og legg deg med beina høyt. [emoji173]️
Ja, dette var ikke morsomt. Takk for gode ord :Heartred
 
Ingen smerter, ikke menssmerter engang. Veldig merkelig hele greia. Det har vært så mye i ettermiddag, mer enn en vanlig mens for meg (blør lite til vanlig). Må gå med bind.

Har vært litt tom i dag. Vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Er det ikke meningen at vi skal få en lillebror eller lillesøster? Når? Hvor mange må vi miste før det går bra?

Så mange spørsmål, og så lite svar.


Det er vondt når man ikke har svarene :(
Jeg håper for deg :Heartred
 
Det er vondt når man ikke har svarene :(
Jeg håper for deg :Heartred

Ja, det er det værste. Jeg får det ikke til å stemme. Et hjerte som slo så sterkt og fint, og noen timer etterpå blør jeg? :(
Det ser ikke bra ut. Livmorhalsen er åpen, og jeg blør som etter MA’en (uten alle klumpene).

Mannen er heldigvis ved godt mot! Prøver å muntre opp meg, sier at vi ikke må gi opp, og er bare god! Dessverre har det allerede vært et tøft år. Mistet i MA i januar, og nå SA... «det skjer jo ikke meg».....
 
Ja, det er det værste. Jeg får det ikke til å stemme. Et hjerte som slo så sterkt og fint, og noen timer etterpå blør jeg? :(
Det ser ikke bra ut. Livmorhalsen er åpen, og jeg blør som etter MA’en (uten alle klumpene).

Mannen er heldigvis ved godt mot! Prøver å muntre opp meg, sier at vi ikke må gi opp, og er bare god! Dessverre har det allerede vært et tøft år. Mistet i MA i januar, og nå SA... «det skjer jo ikke meg».....

Det skulle jo ikke vært mulig :(

Urettferdig om det skal ende nå, men håpet er ikke ute enda.
Godt og ha en mann som støtter og prøver så godt han kan, det er viktig :Heartred
 
Ja, det er det værste. Jeg får det ikke til å stemme. Et hjerte som slo så sterkt og fint, og noen timer etterpå blør jeg? :(
Det ser ikke bra ut. Livmorhalsen er åpen, og jeg blør som etter MA’en (uten alle klumpene).

Mannen er heldigvis ved godt mot! Prøver å muntre opp meg, sier at vi ikke må gi opp, og er bare god! Dessverre har det allerede vært et tøft år. Mistet i MA i januar, og nå SA... «det skjer jo ikke meg».....

Isj, dette var ikke noe hyggelig å lese! Håper det går bra med deg og spiren i magen!!
 
Jeg skulle til lege i dag, skulle egentlig vært fastlege, men viste seg at jeg fikk en vikarlege i steden. Fastlege er tydeligvis ikke tilbake før jeg er 11+5.. Til tross for at jeg forklarte hva jeg hadde fått beskjed om at skulle bli gjort (fra sykehuset), så lurte han på hva jeg ville hos han. Det eneste jeg fikk ut av timen var å få satt opp en time om tre uker (!!!) til en hcg måling, og heldigvis time hos jordmor, også om tre uker.
 
Back
Topp