Jeg fikk positiv 1-2 uker 13 dpoNår testet dere positivt med CB digital (den med ukesindikator)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv 1-2 uker 13 dpoNår testet dere positivt med CB digital (den med ukesindikator)?
Når testet dere positivt med CB digital (den med ukesindikator)?
Ah, føler meg sliten og irritabel om dagen. Ikke fordi jeg føler meg så fysisk trøtt, men fordi det er så slitsomt å gå rundt å være usikker og redd. Jeg er definitivt gravid, men fordi det er tidlig, og det gikk galt sist, føler jeg det kan være over når som helst. At det ikke er helt avklart, på tross av tydelige positive tester. Trenger ferie nå!!
Sånn føler jeg at jeg har det også. Det er slitsomt å tenke sånn!
Det er veldig trist hvor lite tro jeg har på at dette blir et barn til slutt. Er innstilt på at denne også skal slutte å utvikle seg. Hva skal jeg gjøre for å endre tankesett? Så det blir hyggelig å være gravid.
Huff, jeg føler med deg! Var så kvalm selv for en stund siden, heldigvis ga det seg, men jeg er jo i tillegg så trøtt at det ikke går an! Øynene er så hovne at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Kan jo ikke se sånn ut på jobb?! Og det svir selv om jeg ikke tar på de, så hvordan skal jeg da få sminket de litt bedre? [emoji30]Fy søren så kvalm jeg er, skjønner ikke åssen jeg skal komme meg på jobb engang når jeg er så kvalm...
Det er veldig trist hvor lite tro jeg har på at dette blir et barn til slutt. Er innstilt på at denne også skal slutte å utvikle seg. Hva skal jeg gjøre for å endre tankesett? Så det blir hyggelig å være gravid.
Jeg slet med det forrige graviditet og har merket det litt allerede. Jeg må helst kjøre bilen selv for å ikke bli dårlig.Jeg er ikke sånn super kvalm på dagtid.
Men; jeg er plutselig blitt BILSYK! Aldri vært bilsyk i mitt liv. Nå er det nesten uutholdelig å kjøre bil? Noen andre som opplever det?
Dere som har barn fra før , hva finner dere på om dagen når dere ikke er i form ? Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor min sønn ... samboer er på jobb og vi har ferie- men er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å reise meg uten å spy :/ noen som har tips ? Enten til kvalmen eller kreative ideer ? Barnet er 2 år
Hvor mye kaffe drikker dere nå?
Flink du vært helt avhengig av kaffe..sikkert drikker 5-7 kopper hver dag. Drakk jeg ikke kaffe fikk jeg skikkelig hodeverk. Er nede på 1 om dagen og prøver å ta den senere og senere på dagen til jeg bare kan kutte den ut orker ikke slutte helt og få vondt i hodet hver dag i en uke..heheIngenting. Sluttet helt [emoji1]
Flink du vært helt avhengig av kaffe..sikkert drikker 5-7 kopper hver dag. Drakk jeg ikke kaffe fikk jeg skikkelig hodeverk. Er nede på 1 om dagen og prøver å ta den senere og senere på dagen til jeg bare kan kutte den ut orker ikke slutte helt og få vondt i hodet hver dag i en uke..hehe
Ja, kjøpt meg det ganske genialt, hjelper ganske mye. Lyst å slutte helt..slutta med snus når jeg tok ut spiralen. Så hadde vært gøy å ikke vært avhengig av noe som helstJeg synes det hjelper med koffeinfri kaffe. Hodepinen er noe dritt, men det går raskt over [emoji4] 1 kopp kaffe om dagen er helt innafor. Du trenger ikke slutte med den!