♥️ Skravletråd ♥️

Får ikke tilgang til å bytte profilbilde. Noen som vet hvordan jeg får det?


Det skal gå an og bytte, har du hatt problemer med bv i det siste? St det er tregt og logger seg av?
 
Det stå noe om at jeg ikke har tilgang til å bytte :/

Hmm... Så rart.
Prøv og spørre inne på spm gruppen, den ligger som en av de øverste på forumsiden sin første side :)
 
Ferieavvikling er noe dritt! Jeg har ikke fått time til TUL før jeg er 8+6. Ryker nok på en privat før den tid. Klarer ikke vente så lenge med å evt. se hjerteslag. Er heller ikke noe vits å gå nesten 4 uker lenger gravid dersom det ikke er liv der inne [emoji30]
 
Ferieavvikling er noe dritt! Jeg har ikke fått time til TUL før jeg er 8+6. Ryker nok på en privat før den tid. Klarer ikke vente så lenge med å evt. se hjerteslag. Er heller ikke noe vits å gå nesten 4 uker lenger gravid dersom det ikke er liv der inne [emoji30]

Har du en grunn for å frykte at noe er galt? <3
 
Ferieavvikling er noe dritt! Jeg har ikke fått time til TUL før jeg er 8+6. Ryker nok på en privat før den tid. Klarer ikke vente så lenge med å evt. se hjerteslag. Er heller ikke noe vits å gå nesten 4 uker lenger gravid dersom det ikke er liv der inne [emoji30]

Skjønner at du ikke vil vente en mnd til når du har en slik forhistorie, regne med du kan få time kjapt privat? :)
Håper det går veien denne gangen :Heartred
 
Ah, føler meg sliten og irritabel om dagen. Ikke fordi jeg føler meg så fysisk trøtt, men fordi det er så slitsomt å gå rundt å være usikker og redd. Jeg er definitivt gravid, men fordi det er tidlig, og det gikk galt sist, føler jeg det kan være over når som helst. At det ikke er helt avklart, på tross av tydelige positive tester. Trenger ferie nå!!
 
Skjønner at du ikke vil vente en mnd til når du har en slik forhistorie, regne med du kan få time kjapt privat? :)
Håper det går veien denne gangen :Heartred

Takk, det håper jeg og!

Jeg har bestilt privat til når jeg er 6+0. Det er om 2 uker. Gynekologen min er ikke tilbake fra ferie før 13. august så har fått time den 15. Etter det kan jeg få UL så ofte jeg vil. Må bare komme meg til 15. august. [emoji51] Er stressa nå og det er ikke veldig gøy å være gravid. Kunne ønske det bare var glede! [emoji5]
 
Back
Topp