Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke tilgang til å bytte profilbilde. Noen som vet hvordan jeg får det?
Det skal gå an og bytte, har du hatt problemer med bv i det siste? St det er tregt og logger seg av?
Ja, har blitt logget av ofte!
Kan være derfor da, hva skjer når du prøver og bytte?
Det stå noe om at jeg ikke har tilgang til å bytte :/
Hmm... Så rart.
Prøv og spørre inne på spm gruppen, den ligger som en av de øverste på forumsiden sin første side
Tusen takk det skal jeg gjøre!
Det stå noe om at jeg ikke har tilgang til å bytte :/
Strikker her også skulle hatt en egen strikke-trådJeij! Flere strikkere [emoji7]
Vi har eigne handarbeidstrås. Skal bumpe den eg.Strikker her også skulle hatt en egen strikke-tråd
Ferieavvikling er noe dritt! Jeg har ikke fått time til TUL før jeg er 8+6. Ryker nok på en privat før den tid. Klarer ikke vente så lenge med å evt. se hjerteslag. Er heller ikke noe vits å gå nesten 4 uker lenger gravid dersom det ikke er liv der inne [emoji30]
Har du en grunn for å frykte at noe er galt? <3
4+2, da fikk jeg positiv med 2-3 uker.Når testet dere positivt med CB digital (den med ukesindikator)?
Når testet dere positivt med CB digital (den med ukesindikator)?
Ferieavvikling er noe dritt! Jeg har ikke fått time til TUL før jeg er 8+6. Ryker nok på en privat før den tid. Klarer ikke vente så lenge med å evt. se hjerteslag. Er heller ikke noe vits å gå nesten 4 uker lenger gravid dersom det ikke er liv der inne [emoji30]
Skjønner at du ikke vil vente en mnd til når du har en slik forhistorie, regne med du kan få time kjapt privat?
Håper det går veien denne gangen