♥️ Skravletråd ♥️

Jeg vet det ikke er sunt altså men når salt potetgull er det eneste som frister...

Jeg har så dårlig matlyst og ingenting frister. Blir kvalm ca en time etter at jeg har spist.. Føles håpløst, så nå er salt potetgull redningen :hilarious:
 
Ah, føler meg sliten og irritabel om dagen. Ikke fordi jeg føler meg så fysisk trøtt, men fordi det er så slitsomt å gå rundt å være usikker og redd. Jeg er definitivt gravid, men fordi det er tidlig, og det gikk galt sist, føler jeg det kan være over når som helst. At det ikke er helt avklart, på tross av tydelige positive tester. Trenger ferie nå!!

Sånn føler jeg at jeg har det også. Det er slitsomt å tenke sånn!
 
Det er veldig trist hvor lite tro jeg har på at dette blir et barn til slutt. Er innstilt på at denne også skal slutte å utvikle seg. Hva skal jeg gjøre for å endre tankesett? Så det blir hyggelig å være gravid.
 
Det er veldig trist hvor lite tro jeg har på at dette blir et barn til slutt. Er innstilt på at denne også skal slutte å utvikle seg. Hva skal jeg gjøre for å endre tankesett? Så det blir hyggelig å være gravid.

Så tungt det må være for deg, ikke noe kjekt og være så bekymret :(
Jeg tenker at sjansene for at det skal gå bra er større, selvom det ikke gikk veien forrige gang.
Prøv og tenk at symptomer er et godt tegn og at så lenge ikke noe annet er bevist så går det bra :)
 
Fy søren så kvalm jeg er, skjønner ikke åssen jeg skal komme meg på jobb engang når jeg er så kvalm...:yuck::hungover:
 
Fy søren så kvalm jeg er, skjønner ikke åssen jeg skal komme meg på jobb engang når jeg er så kvalm...:yuck::hungover:
Huff, jeg føler med deg! Var så kvalm selv for en stund siden, heldigvis ga det seg, men jeg er jo i tillegg så trøtt at det ikke går an! Øynene er så hovne at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Kan jo ikke se sånn ut på jobb?! Og det svir selv om jeg ikke tar på de, så hvordan skal jeg da få sminket de litt bedre? [emoji30]

Dette er såkalte filleproblemer altså.. Men jeg tror aldri jeg har vært så trøtt før og det er så grusomt..
 
Det er veldig trist hvor lite tro jeg har på at dette blir et barn til slutt. Er innstilt på at denne også skal slutte å utvikle seg. Hva skal jeg gjøre for å endre tankesett? Så det blir hyggelig å være gravid.

Offf, forstår så altfor godt hvordan du har det.
Er jammen meg ikke lett.
Jeg har et mål, målet er baby[emoji7] å jeg håper at hvis jeg gleder meg over spiren nå, så kanskje den holder ut denne gang. Man må liksom være litt sånn evig optimist å tro at denne gang går det bra. Slapp av, pust dypt inn, å smil.
 
Jeg er ikke sånn super kvalm på dagtid.
Men; jeg er plutselig blitt BILSYK! Aldri vært bilsyk i mitt liv. Nå er det nesten uutholdelig å kjøre bil? Noen andre som opplever det?
 
Jeg er ikke sånn super kvalm på dagtid.
Men; jeg er plutselig blitt BILSYK! Aldri vært bilsyk i mitt liv. Nå er det nesten uutholdelig å kjøre bil? Noen andre som opplever det?
Jeg slet med det forrige graviditet og har merket det litt allerede. Jeg må helst kjøre bilen selv for å ikke bli dårlig.
 
Sleit med lavt blodtrykk og blodtrykksfall i forrige svangerskap. Lurer på om jeg har det nå og, så svimmel og uvel når jeg reiser meg..
 
Dere som har barn fra før , hva finner dere på om dagen når dere ikke er i form ? Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor min sønn ... samboer er på jobb og vi har ferie- men er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å reise meg uten å spy :/ noen som har tips ? Enten til kvalmen eller kreative ideer ? Barnet er 2 år
 
Dere som har barn fra før , hva finner dere på om dagen når dere ikke er i form ? Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor min sønn ... samboer er på jobb og vi har ferie- men er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å reise meg uten å spy :/ noen som har tips ? Enten til kvalmen eller kreative ideer ? Barnet er 2 år

Ta med vann i bøtte eller balje og leker ut. Hu mi kan holde det gående veldig lenge med å tømme, sprute og plaske på egenhånd. Under oppsyn så klart. Ellers gir tv’en noen kjærkomne stunder og da, det må være innafor det og mener jeg!
 
Ingenting. Sluttet helt [emoji1]
Flink du :) vært helt avhengig av kaffe..sikkert drikker 5-7 kopper hver dag. Drakk jeg ikke kaffe fikk jeg skikkelig hodeverk. Er nede på 1 om dagen og prøver å ta den senere og senere på dagen til jeg bare kan kutte den ut :p orker ikke slutte helt og få vondt i hodet hver dag i en uke..hehe
 
Flink du :) vært helt avhengig av kaffe..sikkert drikker 5-7 kopper hver dag. Drakk jeg ikke kaffe fikk jeg skikkelig hodeverk. Er nede på 1 om dagen og prøver å ta den senere og senere på dagen til jeg bare kan kutte den ut :p orker ikke slutte helt og få vondt i hodet hver dag i en uke..hehe

Jeg synes det hjelper med koffeinfri kaffe. Hodepinen er noe dritt, men det går raskt over [emoji4] 1 kopp kaffe om dagen er helt innafor. Du trenger ikke slutte med den!
 
Jeg synes det hjelper med koffeinfri kaffe. Hodepinen er noe dritt, men det går raskt over [emoji4] 1 kopp kaffe om dagen er helt innafor. Du trenger ikke slutte med den!
Ja, kjøpt meg det :D ganske genialt, hjelper ganske mye. Lyst å slutte helt..slutta med snus når jeg tok ut spiralen. Så hadde vært gøy å ikke vært avhengig av noe som helst :)
 
Back
Topp