♥️ Skravletråd ♥️

Jeg skal på min første legetime på fredag. Og fastlegen har Ultralyd. :) blir spennnde å se ! Men hva kan jeg forvente ? Kan man se om det er en eller flere så tidlig ? Eller om hjertet slår ?
 
Haha! Jeg drømmer også de merkeligste ting! Det husker jeg at jeg gjorde sist også! Merkelige greier drømmer. Men er visst ikke uvanlig å drømme litt rart i svangerskapet. :happy8
Ja, veldig merkelig. Og noen så fæle mareritt at jeg nesten ikke tørr legge meg på natten:hilarious:Hvor langt var du på vei?Hatt noen andre symptomer enda?Kjenner det skjer mye nede i magen. Stikker og «mensmurringer», strekker og trykk nedi der.
 
Ja, nå har jeg "oppgradert" fra å kun våkne 2 ganger-til å drømme ut av en annen verden i tillegg:rolleyes: Så nå har jeg lagt inn en lur midt på dagen selv..:happy:
Ja,lurt!Måtte bare gjøre det jeg også. Heldigvis jobber jeg bare 50% til jeg går ut i ferie etter neste uke:p
 
Jeg skal på min første legetime på fredag. Og fastlegen har Ultralyd. :) blir spennnde å se ! Men hva kan jeg forvente ? Kan man se om det er en eller flere så tidlig ? Eller om hjertet slår ?
Hvor langt er du kommet da?På TUL i uke 7 tror jeg de kan høre hjertelyd/størrelse/se forholdene der nede er bra:)
 
Ja, veldig merkelig. Og noen så fæle mareritt at jeg nesten ikke tørr legge meg på natten:hilarious:Hvor langt var du på vei?Hatt noen andre symptomer enda?Kjenner det skjer mye nede i magen. Stikker og «mensmurringer», strekker og trykk nedi der.
Jeg er 5+3. Drømmene varte gjennom hele svangerskapet sist. Har hatt noen helt vanvittige drømmer, som heldigvis er så urealistiske at jeg får sove allikevel :hilarious:
Jeg har vært litt uvel, særlig forrige uke, og hadde litt smerter i livmora sist uke, det sa legen forrige gang var livmora som utvidet seg, så jeg regner med det er det som skjer nå også. Har forsåvidt også litt ømme pupper. Så småsymptomer.
 
Jeg skal på min første legetime på fredag. Og fastlegen har Ultralyd. :) blir spennnde å se ! Men hva kan jeg forvente ? Kan man se om det er en eller flere så tidlig ? Eller om hjertet slår ?

Jeg mener jeg var på ultralyd ca uke fem/seks sist. Så ikke hjertet, men en liten bamsemums[emoji173]️
 
Jeg er 5+3. Drømmene varte gjennom hele svangerskapet sist. Har hatt noen helt vanvittige drømmer, som heldigvis er så urealistiske at jeg får sove allikevel :hilarious:
Jeg har vært litt uvel, særlig forrige uke, og hadde litt smerter i livmora sist uke, det sa legen forrige gang var livmora som utvidet seg, så jeg regner med det er det som skjer nå også. Har forsåvidt også litt ømme pupper. Så småsymptomer.

Hadde nokre ville draumar sist, blant anna om ein eks som "jakta" på meg med pistol. I snøen. Vakna med sinnssjuk hjartebank og kaldsvette. Sjeldan eg hugsar draumar, men den der sat i lenge. Hadde eit par fleire slike, men ikkje på langt nær så ille.

Trøtt for tida, "berre" 3 veker til mannen kjem heim frå sjø...
 
Ser det er mange som får litt blod på papiret når de er på toalettet, det fikk jeg nå også. Men så kom jeg på at det er varmt, jeg er klam, har fått nupper etter barbering...ergo litt blod på papiret pga. sår. Så før dere blir redde (noe som er første naturlige reaksjon), kjenn litt etter om det kan komme fra en nupp eller noe :)
 
Pang, så føler jeg meg skikkelig gravid.
Vondt i brystvortene (mest høyre)
Sovet 3 timers dupp
Er skikkelig sur
Og forstoppa [emoji849][emoji28] Stakkars samboer som fikk tidenes kjeft fordi han ikke dro å kjøpte junk med engang... [emoji86]
 
Pang, så føler jeg meg skikkelig gravid.
Vondt i brystvortene (mest høyre)
Sovet 3 timers dupp
Er skikkelig sur
Og forstoppa [emoji849][emoji28] Stakkars samboer som fikk tidenes kjeft fordi han ikke dro å kjøpte junk med engang... [emoji86]
Jeg sov ett par timer dupp i formiddag jeg også, pluss at jeg satt og småduppet i ettermiddag [emoji23] Usikker på om det er hormonene eller mangel på koffein som gjør det [emoji28]
Hvor langt er du på vei?
 
Våknet 0430, lys våken av forferdelig mareritt. I natt også. Dette kan bli 9 interessante måneder:hilarious:
 
Pang, så føler jeg meg skikkelig gravid.
Vondt i brystvortene (mest høyre)
Sovet 3 timers dupp
Er skikkelig sur
Og forstoppa [emoji849][emoji28] Stakkars samboer som fikk tidenes kjeft fordi han ikke dro å kjøpte junk med engang... [emoji86]
Føler meg ikke gravid, men der har du meg. Så forstoppa at jeg måtte starte med den heslige gugga duphalac... :hungover:
 
Føler meg ikke gravid, men der har du meg. Så forstoppa at jeg måtte starte med den heslige gugga duphalac... :hungover:
Jeg føler meg heller ikke gravid, egentlig. Det er den der trøttheten da, men det kan like gjerne være på grunn av koffeinmangel liksom [emoji28]
 
Jeg føler meg heller ikke gravid, egentlig. Det er den der trøttheten da, men det kan like gjerne være på grunn av koffeinmangel liksom [emoji28]

Jeg har drukket litt kaffe på morningen for å få i gang magen de siste dagene! Sammen med duphalac en gang om dagen er systemet i gang igjen!
Meeeen i går sov jeg likvel en dupp på tre timer.. Sovnet til vanlig tid igjen :rolleyes:
 
Jeg har drukket litt kaffe på morningen for å få i gang magen de siste dagene! Sammen med duphalac en gang om dagen er systemet i gang igjen!
Meeeen i går sov jeg likvel en dupp på tre timer.. Sovnet til vanlig tid igjen :rolleyes:
Jeg tror jeg må prøve meg på en kopp om morgenen jeg også, for å se om det kan hjelpe LITT på trøttheten i alle fall. Har sovet på dagtid de to siste dagene nå.. Har liksom ikke sjans til å holde meg våken [emoji23]
 
FOR en kjedelig arbeidsuke jeg har - virker som tiden står bom stille. :meh: Føler at jeg har rundet internett 4-5 ganger, minst! :computer012 Heldigvis bare to arbeidsdager som gjenstår før ferie i tre uker!! :happy093
 
Den følelsen.. når mini sovnar før kl 19. :happy:
Men så må du vaske baderomsgulvet, for det var ein som sat på huk utanfor badestampen og bæsja.. :meh:
 
To dager igjen hjemme sammen med ettåringen før de andre to også tar ferie. Blir deilig med ferie sammen med hele familien :)
 
Back
Topp