Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig merkelig. Og noen så fæle mareritt at jeg nesten ikke tørr legge meg på nattenHvor langt var du på vei?Hatt noen andre symptomer enda?Kjenner det skjer mye nede i magen. Stikker og «mensmurringer», strekker og trykk nedi der.Haha! Jeg drømmer også de merkeligste ting! Det husker jeg at jeg gjorde sist også! Merkelige greier drømmer. Men er visst ikke uvanlig å drømme litt rart i svangerskapet.
Ja,lurt!Måtte bare gjøre det jeg også. Heldigvis jobber jeg bare 50% til jeg går ut i ferie etter neste ukeJa, nå har jeg "oppgradert" fra å kun våkne 2 ganger-til å drømme ut av en annen verden i tillegg Så nå har jeg lagt inn en lur midt på dagen selv..
Hvor langt er du kommet da?På TUL i uke 7 tror jeg de kan høre hjertelyd/størrelse/se forholdene der nede er braJeg skal på min første legetime på fredag. Og fastlegen har Ultralyd. blir spennnde å se ! Men hva kan jeg forvente ? Kan man se om det er en eller flere så tidlig ? Eller om hjertet slår ?
Hvor langt er du kommet da?På TUL i uke 7 tror jeg de kan høre hjertelyd/størrelse/se forholdene der nede er bra
Jeg er 5+3. Drømmene varte gjennom hele svangerskapet sist. Har hatt noen helt vanvittige drømmer, som heldigvis er så urealistiske at jeg får sove allikevelJa, veldig merkelig. Og noen så fæle mareritt at jeg nesten ikke tørr legge meg på nattenHvor langt var du på vei?Hatt noen andre symptomer enda?Kjenner det skjer mye nede i magen. Stikker og «mensmurringer», strekker og trykk nedi der.
Jeg skal på min første legetime på fredag. Og fastlegen har Ultralyd. blir spennnde å se ! Men hva kan jeg forvente ? Kan man se om det er en eller flere så tidlig ? Eller om hjertet slår ?
Jeg er 5+3. Drømmene varte gjennom hele svangerskapet sist. Har hatt noen helt vanvittige drømmer, som heldigvis er så urealistiske at jeg får sove allikevel
Jeg har vært litt uvel, særlig forrige uke, og hadde litt smerter i livmora sist uke, det sa legen forrige gang var livmora som utvidet seg, så jeg regner med det er det som skjer nå også. Har forsåvidt også litt ømme pupper. Så småsymptomer.
Jeg sov ett par timer dupp i formiddag jeg også, pluss at jeg satt og småduppet i ettermiddag [emoji23] Usikker på om det er hormonene eller mangel på koffein som gjør det [emoji28]Pang, så føler jeg meg skikkelig gravid.
Vondt i brystvortene (mest høyre)
Sovet 3 timers dupp
Er skikkelig sur
Og forstoppa [emoji849][emoji28] Stakkars samboer som fikk tidenes kjeft fordi han ikke dro å kjøpte junk med engang... [emoji86]
Jeg sov ett par timer dupp i formiddag jeg også, pluss at jeg satt og småduppet i ettermiddag [emoji23] Usikker på om det er hormonene eller mangel på koffein som gjør det [emoji28]
Hvor langt er du på vei?
Føler meg ikke gravid, men der har du meg. Så forstoppa at jeg måtte starte med den heslige gugga duphalac...Pang, så føler jeg meg skikkelig gravid.
Vondt i brystvortene (mest høyre)
Sovet 3 timers dupp
Er skikkelig sur
Og forstoppa [emoji849][emoji28] Stakkars samboer som fikk tidenes kjeft fordi han ikke dro å kjøpte junk med engang... [emoji86]
Jeg føler meg heller ikke gravid, egentlig. Det er den der trøttheten da, men det kan like gjerne være på grunn av koffeinmangel liksom [emoji28]Føler meg ikke gravid, men der har du meg. Så forstoppa at jeg måtte starte med den heslige gugga duphalac...
Jeg føler meg heller ikke gravid, egentlig. Det er den der trøttheten da, men det kan like gjerne være på grunn av koffeinmangel liksom [emoji28]
Jeg tror jeg må prøve meg på en kopp om morgenen jeg også, for å se om det kan hjelpe LITT på trøttheten i alle fall. Har sovet på dagtid de to siste dagene nå.. Har liksom ikke sjans til å holde meg våken [emoji23]Jeg har drukket litt kaffe på morningen for å få i gang magen de siste dagene! Sammen med duphalac en gang om dagen er systemet i gang igjen!
Meeeen i går sov jeg likvel en dupp på tre timer.. Sovnet til vanlig tid igjen