Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herremann.. Det værste med det her er at når man skal se etter noen nye sommerklær og man føler at ingenting ser bra ut på kroppen!! Æææ..
Jeg er så sinnsykt oppblåst at jeg ser ut som jeg er 6 mnd gravid. Skikkelig ubehagelig [emoji849]
Samme her [emoji85]Jeg er så sinnsykt oppblåst at jeg ser ut som jeg er 6 mnd gravid. Skikkelig ubehagelig [emoji849]
Samme her [emoji85]
Her og, mye værre enn sist! Tror kanskje det har litt med at man veit hva man går glipp av evt?Denne frykten for MA, SA at noe er galt er helt horribel denne gangen.. Fryktelig slitsomt og ekkelt.
Gleder meg helt sinnsykt til å få UL og se liv!
Her og, mye værre enn sist! Tror kanskje det har litt med at man veit hva man går glipp av evt?
Yes, sister!! Våkner ikke slik som du beskriver, men sover urolig.Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang
Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
Sover skikkelig dårlig selv, usikker på om det er varmen eller om det kan være noe annet..Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang [emoji14]
Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
hehe, godt vi er fler! Lurer på om det er fordi jeg er spent på alt som skal skje/ kan skje, har jo ikke noe ubehag eller liknende!Yes, sister!! Våkner ikke slik som du beskriver, men sover urolig.