♥️ Skravletråd ♥️

Jeg sniker meg litt stille og forsiktig inn her jeg etter at jeg fikk en svak positiv test i går [emoji173]️ Jeg klør allerede i hendene etter å strikke babyklær nå [emoji23]
 
Jeg er så sinnsykt oppblåst at jeg ser ut som jeg er 6 mnd gravid. Skikkelig ubehagelig [emoji849]

Viss det er noko trøst, såg eg 6 mnd gravid ut på bryllupsbilda mine, og då var eg ikkje gravid (1 år etter fødsel). Berre veldig uheldig med vinkel og ein strømpebukse som ikkje samarbeida.:laughing005
 
Mannen drar på fisketur med kompisene i kveld.. før han dro spurte han om det var greit at han fortalte de om graviditeten.. [emoji28] ikke bare jeg som er sprekkeferdig tydeligvis! [emoji85]

Så nå har vi begynt å fortelle det.. er 5 uker i morgen. null viljestyrke på noen av oss for tiden! [emoji23][emoji23]
 
Jeg er så sliten! Mannen min har vært borte en uke nå på jobb, og jeg har vært alene med 1-åringen. Og hun fikk kraftige bivirkninger av Mesling-vaksinen hun tok forrige uke, men høy feber og masse prikker over hele kroppen. Så hun har nesten ikke sovet noe om nettene denne uka. Jeg har vært helt zombie. Kjenner jeg trenger mer søvn nå som jeg er gravid, så det skal bli såååå deilig å få mannen hjem i kveld!
 
Denne frykten for MA, SA at noe er galt er helt horribel denne gangen.. Fryktelig slitsomt og ekkelt.
Gleder meg helt sinnsykt til å få UL og se liv!
 
Denne frykten for MA, SA at noe er galt er helt horribel denne gangen.. Fryktelig slitsomt og ekkelt.
Gleder meg helt sinnsykt til å få UL og se liv!
Her og, mye værre enn sist! Tror kanskje det har litt med at man veit hva man går glipp av evt?
 
Her og, mye værre enn sist! Tror kanskje det har litt med at man veit hva man går glipp av evt?

Aner ikke.. men jeg tenker på det heletiden, ødlegger litt den spenninga å gleden. Følte det aldri sånn med junior, da tok jeg det nesten som en selvfølge at alt skulle gå bra ‍♀️
 
Litt bekymret over fraværende symptomer i dag. Sist forsvant alt på ikm og så var det over dagen etterpå :/
 
Er også redd for å miste, men har en trøst i at det går bra i de fleste tilfellene og sannsynligheten minker for hver dag som går[emoji4][emoji1303]
 
Leste et sted at fra uke 5 er det ca 90% sjanse for at det går bra :Heartred
Men jeg er en ny versjon av urolig denne graviditeten, første graviditeten hadde jeg kjøpt dobbelpakning med graviditetstest - tisset på den ene, og var fornøyd :hilarious: Nå har jeg foreløpig brukt 4 tester :shy:
Gleder meg til TUL om 4 uker! Vil titte inn og se at alt er bra :Heartred
 
Jeg har mistet en gang tidligere (før forrige graviditet som gikk bra), men kjenner likevel at jeg er redd for at det skal gå galt. Har sjekket jevnt og trutt med graviditetstestene jeg kjøpe for å bruke på neste prøveperiode, bare for å sjekke om jeg fortsatt er gravid! Ikke bare det, jeg bekymrer meg også for graviditet utenfor livmor, eller at hjertet ikke slår...

Så for meg var det godt at vi har bestilt TUL når jeg er i uke 7. Tror og håper at jeg vil slappe mer av da (mistet i den 6 uken forrige gang). Og ny TUL når jeg er rundt uke 12 (blir henvist av lege på denne for å finne ut hvor langt på vei jeg er, ettersom jeg ikke hadde mens etter spiraluttak og før graviditet).
 
Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang :p

Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
 
Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang :p

Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
Yes, sister!! Våkner ikke slik som du beskriver, men sover urolig.
 
Helt ny her inne .. Tenkte skravletråden var fin å bruke hvis man lurte på noe i stede for å lage en ny tråd hver gang [emoji14]

Jeg sover innmari dårlig om nettene?! Våkner 1-2 ganger hver natt og føler meg lys våken.. Noen andre som opplever dette?
Sover skikkelig dårlig selv, usikker på om det er varmen eller om det kan være noe annet..
 
Back
Topp