Panda89
Betatt av forumet
God morgen9 DPO idag, og tempen steg igjen!
Men testen ser omtrent der samme som igår kveld så jeg er redd for at det kan være bare en skygge
Men jeg skal ta en ny test ikveld etter å ha holdt meg i 4 timer
Men er optimistisk på at tempen fortsatt holdt seg høy
Det er to tester som ble tatt imorges med 1 times mellomrom og det var skyggestrek på begge så jeg vet ikke..![]()
Dette ser lovende ut! Forresten så ser det ut som om du har fått en temp. spike 7 dpo. Har lest litt om det på engelske forum og det er et godt tegn.
Jeg ser helt klart skyggene, trenger bare litt tid nå så blir de sterkere.
9 DPO idag, og tempen steg igjen!
Men jeg skal ta en ny test ikveld etter å ha holdt meg i 4 timer 

Ja, skyggene er alltid der liksom så jeg aner ikke hva jeg vil tro ettersom det ikke har økt noe enda. Vet at det kan fortsatt være litt for tidlig. Om jeg hadde evt festedip 8 DPO så burde det komme svak utslag imorgen
godt med en positiv innstilling 
føler jeg ser lettere streker på andres tester, enn mine egne. Men her vil jeg si det er tydelig streker. Håper de blir sterkere
eneste er at vi ikke bruker like tester.
jeg vet ikke når jeg evt tar digital. Etter kjemisk forrige pp, så merker jeg at jeg gruer meg til å ta en digitaltest. Blir så kjipt når det etter noen dager ikke går veien likevel. Men det vet jeg jo ikke, så får se. Vil ha strekene litt sterkere først tenker jeg
Ikke noe særlig sterkere enn i går heller. Ja jeg mistet litt motet. Så får se når jeg gidder å teste igjen. Hvertfall vente et par dager kanskje..