Skjønner ingenting, tempen har gått opp litt. Å svaaak strek på cb, men det kan jo være en skygge.. begynner å lure på om egget kan ha sluppet CD 25? Men da var jeg jo På 2 dag med negativ el tester..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke en skygge der da? 10 dpo er tidlig! Ikke gi opp håpet før TR kommer10 DPO og IKM i dag, ser dårlig ut Ingen mens enda men har spottet siden 3 dpo.
Kan ha vært! Jeg ser streken svakt jaSkjønner ingenting, tempen har gått opp litt. Å svaaak strek på cb, men det kan jo være en skygge.. begynner å lure på om egget kan ha sluppet CD 25? Men da var jeg jo På 2 dag med negativ el tester..
Vis vedlegget 366299 Vis vedlegget 366300
Så frekt av tanta!! Lykke til!! Neste ikm klaffer det *krysser fingra*Jeg kan settes på TR. Hun kom på besøk, selv om jeg ikke har bedt henne om det
Føler at jeg ser skygger overalt nå Tok denne, men rakk ikke ta bilde før jeg måtte kjøre til barnebursdag.
Vis vedlegget 366364
Åh men godt det kom ett sikkert tegn tilslutt, selvom jeg håpet det skulle være positiv test. Lykke til i runde!I dag droppa tempen skikkelig og mensen kom.
Ja! Var helt sikker på at det var noe.. nå må det klaffe snart. Får heldigvis hjelp fra des/jan om det ikke skulle gåÅh men godt det kom ett sikkert tegn tilslutt, selvom jeg håpet det skulle være positiv test. Lykke til i runde!