Veldig, men skal nok henge meg på juni, tror jeg kommer til å havne der. Så hvis ikke spira deres sitter denne ikm, så blir det juni?tenk så koselig det hadde vært!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig, men skal nok henge meg på juni, tror jeg kommer til å havne der. Så hvis ikke spira deres sitter denne ikm, så blir det juni?tenk så koselig det hadde vært!
Jeg fikk el 3 dager senere, så har hoppet over til uke 38, men følger med på dere selvom er 8 dpo idag, så venter spent på å begynne å teste snart!Lurer sånn på status på de siste IKM’ere er:
Fredag 17.09
@Blunke hvordan går det med deg?
@Trondheimsjenta meldt TR
@Chevron er helt rå og har ikke testet enda!! Så spent
Lørdag 18.09
@Nicoline90 - vi krysser fortsatt fingrene!!
Søndag 19.09
@bettispagetti hvordan går det med deg?
@TFE30 GRAVID
@Majamor meldte seg inn i går, har noen mistanker. Spennende!!
er det noen jeg mangler? Noen som ikke står på TR eller GRAVID som har meldt?
Sitter spira neste pp blir termin ca 4 juli. Har 34 dagers syklus ønsker meg kortereVeldig, men skal nok henge meg på juni, tror jeg kommer til å havne der. Så hvis ikke spira deres sitter denne ikm, så blir det juni?
Ah, typisk (at du ikke havner i juni altså, juli er fintSitter spira neste pp blir termin ca 4 juli. Har 34 dagers syklus ønsker meg kortere
Vi ønsker ikke termin i juli, august eller starten av september på grunn av flere bryllup og utdrikningslag. Kan godt være gravid neste sommer, men å være høygravid eller ha en nyfødt oppi alt det gøye vi skal har jeg ikke lyst til Vi hadde egentlig bestemt oss til å vente med prøving til etter neste sommer, men i sommerferien fikk vi plutselig lyst å prøve nåKrysser fingrene for at det klaffer nå!! Er det noen grunn til at dere vil vente til neste år? (typ termin 2023 eller at prøvingen starter igjen i 2022?)
tenkte faktisk på det selv, at klaffet det ikke denne gangen skulle vi vente til det blir høstbarn/august-september
Så koselig at han er så spent!! Tappen, kjent på den? Veldig spent, krysser fingreneMårn! Føler så aldeles at TR er på vei, å sjekker hyppig Var sånn i hele går også. Knusktørt foreløpig
Skjer det ikke ila dagen, så tar jeg ny test i morgen tidlig. Mannfolket er mest spent, å det er jo koselig
Så koselig at han er så spent!! Tappen, kjent på den? Veldig spent, krysser fingrene
Tok en test idag men fortsatt negativ. Jeg skjønner ingenting mensen har vært punktlig med -+/- noen dagen. Første gang jeg opplever dette, tror jeg bestiller lege time til uken hvis mensen ikke kommer. Noen som oppleved og fått flere neg tester og så positiv etter en uke ?
Blir godt med vin da Jeg har å vært på polet i dagVar sikker på at TR skulle dukke opp i løpet av natten (det pleier den). Men ingen på besøk enda. Hadde så vondt i venstre lyske da jeg la meg i går, og det stakk til flere ganger i hoftekammen, med stråling til korsryggen. Aner ikke hva det kan ha vært, for det har jeg aldri kjent før. Ingen test idag, da jeg forventer at TR dukker opp enten i morgen eller på søndag, siden jeg som regel alltid har en lutealfase på 13 dager. Hadde jo vært veldig kjekt at dumme tanta ble borte i, ja la oss si ca 9 måneder men troa er borte. Var på polet og kjøpte meg en rødvinsflaske idag. Den fortjener jeg i dag, etter et mildt sagt helvette på jobb denne uka.
God helg da dere
Hehe, nei da blir det litt vanskelig å kjenne etter Har fortsatt håp for deg ettersom TR ikke har meldt sin ankomst.Vet du, jeg var bortpå tanken i går, leste lange tråder med bruksanvisning osv, men så gikk det opp for meg at den tappen har jeg overhodet ikke noe forhold til, så jeg aner ikke hva jeg leter etter eller hvor jeg leter
Merkelig sted å være på i livet, sånn uten svar, uten å vite hvordan livet går videre herfra
Merkelig! Hmm, kos deg med vin, hørtes veldig godt utVar sikker på at TR skulle dukke opp i løpet av natten (det pleier den). Men ingen på besøk enda. Hadde så vondt i venstre lyske da jeg la meg i går, og det stakk til flere ganger i hoftekammen, med stråling til korsryggen. Aner ikke hva det kan ha vært, for det har jeg aldri kjent før. Ingen test idag, da jeg forventer at TR dukker opp enten i morgen eller på søndag, siden jeg som regel alltid har en lutealfase på 13 dager. Hadde jo vært veldig kjekt at dumme tanta ble borte i, ja la oss si ca 9 måneder men troa er borte. Var på polet og kjøpte meg en rødvinsflaske idag. Den fortjener jeg i dag, etter et mildt sagt helvette på jobb denne uka.
God helg da dere
Det skal bli herlig Kos degBlir godt med vin da Jeg har å vært på polet i dag
Ser streken ja!! Tok du denne i kveld?8 DPO og testingen er i gang jeg ser streker overalt som vanlig, og syns jeg ser noe svakt på den nederste