♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Lurer sånn på status på de siste IKM’ere er:

Fredag 17.09
@Blunke hvordan går det med deg?
@Trondheimsjenta meldt TR :(
@Chevron er helt rå og har ikke testet enda!! Så spent :)
Lørdag 18.09
@Nicoline90 - vi krysser fortsatt fingrene!!

Søndag 19.09
@bettispagetti hvordan går det med deg?
@TFE30 GRAVID :shy:
@Majamor meldte seg inn i går, har noen mistanker. :nailbiting: Spennende!!



er det noen jeg mangler? Noen som ikke står på TR eller GRAVID som har meldt?
Jeg fikk el 3 dager senere, så har hoppet over til uke 38, men følger med på dere selvom:signs003 er 8 dpo idag, så venter spent på å begynne å teste snart!
 
11 dpo. Ingen TR enda, og heller ingen strek:meh:

B3EA50C9-C659-4160-8F38-9427FE093CC0.jpeg
 
Krysser fingrene for at det klaffer nå!! Er det noen grunn til at dere vil vente til neste år? :) (typ termin 2023 eller at prøvingen starter igjen i 2022?)

tenkte faktisk på det selv, at klaffet det ikke denne gangen skulle vi vente til det blir høstbarn/august-september
Vi ønsker ikke termin i juli, august eller starten av september på grunn av flere bryllup og utdrikningslag. Kan godt være gravid neste sommer, men å være høygravid eller ha en nyfødt oppi alt det gøye vi skal har jeg ikke lyst til :oops: Vi hadde egentlig bestemt oss til å vente med prøving til etter neste sommer, men i sommerferien fikk vi plutselig lyst å prøve nå
 
Jeg kom hit men ikke lenger :hilarious: Svei av en test nå, men den var hvit som forventet. Klarte å skrape av en del av testområdet og ødelegge testen, i jakten på streken, mysing under alle lys, ja, den tolkegalskapen vi sikkert alle kjenner oss igjen i:smiley-bounce022 Så kommer dessverre bildeløs:p

Saken er at forrige svangerskap så testa jeg ikke positivt før 16-18 dpo. Altså hankydori var den 7., EL mellom 7. og 9., (Ul-termin sa 9.) som skulle betyr at 14 dpo var et sted mellom 21. og 23. MEN, 23. var testen negativ. Ikke før 25. lyste det to streker, som altså var 16-18 dpo.

Så er kanskje derfor jeg ikke stresser sånn, fordi jeg tenker at jeg kanskje må gå noen dager over, og at sikreste tegnet for min del er om TR kommer eller ikke:D
 
Mårn! Føler så aldeles at TR er på vei, å sjekker hyppig:joyful: Var sånn i hele går også. Knusktørt foreløpig:hilarious:

Skjer det ikke ila dagen, så tar jeg ny test i morgen tidlig. Mannfolket er mest spent, å det er jo koselig :D
 
Mårn! Føler så aldeles at TR er på vei, å sjekker hyppig:joyful: Var sånn i hele går også. Knusktørt foreløpig:hilarious:

Skjer det ikke ila dagen, så tar jeg ny test i morgen tidlig. Mannfolket er mest spent, å det er jo koselig :D
Så koselig at han er så spent!! Tappen, kjent på den? Veldig spent, krysser fingrene
 
Tok en test idag men fortsatt negativ. Jeg skjønner ingenting mensen har vært punktlig med -+/- noen dagen. Første gang jeg opplever dette, tror jeg bestiller lege time til uken hvis mensen ikke kommer. Noen som oppleved og fått flere neg tester og så positiv etter en uke ?
 
Så koselig at han er så spent!! Tappen, kjent på den? Veldig spent, krysser fingrene

Vet du, jeg var bortpå tanken i går, leste lange tråder med bruksanvisning osv, men så gikk det opp for meg at den tappen har jeg overhodet ikke noe forhold til, så jeg aner ikke hva jeg leter etter eller hvor jeg leter :hilarious:

Merkelig sted å være på i livet, sånn uten svar, uten å vite hvordan livet går videre herfra :smiley-ashamed004
 
Tok en test idag men fortsatt negativ. Jeg skjønner ingenting mensen har vært punktlig med -+/- noen dagen. Første gang jeg opplever dette, tror jeg bestiller lege time til uken hvis mensen ikke kommer. Noen som oppleved og fått flere neg tester og så positiv etter en uke ?

Det har jeg lest om ja! Venninna mi testa ikke posistivt før ei eller to uker over IKM. Selv var jeg på dag 16 eller 18 forrige svangerskap, før jeg fikk svak strek. Hvor langt er du over?
 
Var sikker på at TR skulle dukke opp i løpet av natten (det pleier den). Men ingen på besøk enda. Hadde så vondt i venstre lyske da jeg la meg i går, og det stakk til flere ganger i hoftekammen, med stråling til korsryggen. Aner ikke hva det kan ha vært, for det har jeg aldri kjent før. Ingen test idag, da jeg forventer at TR dukker opp enten i morgen eller på søndag, siden jeg som regel alltid har en lutealfase på 13 dager. Hadde jo vært veldig kjekt at dumme tanta ble borte i, ja la oss si ca 9 måneder:rolleyes: men troa er borte. Var på polet og kjøpte meg en rødvinsflaske idag. Den fortjener jeg i dag, etter et mildt sagt helvette på jobb denne uka.
God helg da dere:Heartred
 
Var sikker på at TR skulle dukke opp i løpet av natten (det pleier den). Men ingen på besøk enda. Hadde så vondt i venstre lyske da jeg la meg i går, og det stakk til flere ganger i hoftekammen, med stråling til korsryggen. Aner ikke hva det kan ha vært, for det har jeg aldri kjent før. Ingen test idag, da jeg forventer at TR dukker opp enten i morgen eller på søndag, siden jeg som regel alltid har en lutealfase på 13 dager. Hadde jo vært veldig kjekt at dumme tanta ble borte i, ja la oss si ca 9 måneder:rolleyes: men troa er borte. Var på polet og kjøpte meg en rødvinsflaske idag. Den fortjener jeg i dag, etter et mildt sagt helvette på jobb denne uka.
God helg da dere:Heartred
Blir godt med vin da:D Jeg har å vært på polet i dag:smiley-bounce022
 
Vet du, jeg var bortpå tanken i går, leste lange tråder med bruksanvisning osv, men så gikk det opp for meg at den tappen har jeg overhodet ikke noe forhold til, så jeg aner ikke hva jeg leter etter eller hvor jeg leter :hilarious:

Merkelig sted å være på i livet, sånn uten svar, uten å vite hvordan livet går videre herfra :smiley-ashamed004
Hehe, nei da blir det litt vanskelig å kjenne etter :angelic: Har fortsatt håp for deg ettersom TR ikke har meldt sin ankomst.
 
Var sikker på at TR skulle dukke opp i løpet av natten (det pleier den). Men ingen på besøk enda. Hadde så vondt i venstre lyske da jeg la meg i går, og det stakk til flere ganger i hoftekammen, med stråling til korsryggen. Aner ikke hva det kan ha vært, for det har jeg aldri kjent før. Ingen test idag, da jeg forventer at TR dukker opp enten i morgen eller på søndag, siden jeg som regel alltid har en lutealfase på 13 dager. Hadde jo vært veldig kjekt at dumme tanta ble borte i, ja la oss si ca 9 måneder:rolleyes: men troa er borte. Var på polet og kjøpte meg en rødvinsflaske idag. Den fortjener jeg i dag, etter et mildt sagt helvette på jobb denne uka.
God helg da dere:Heartred
Merkelig! Hmm, kos deg med vin, hørtes veldig godt ut :smiley-angelic003
 
8 DPO og testingen er i gang :hilarious: jeg ser streker overalt som vanlig, og syns jeg ser noe svakt på den nederste
 

Vedlegg

  • D52A1517-E486-46E2-BDBD-4DAF9B7816A2.jpeg
    D52A1517-E486-46E2-BDBD-4DAF9B7816A2.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90
  • 4F6ABE42-50F9-4866-91BE-46CA0D93721B.jpeg
    4F6ABE42-50F9-4866-91BE-46CA0D93721B.jpeg
    65,3 KB · Visninger: 89
Back
Topp