♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Tok en test I lunsjen på kurs i dag! Klarte ikke dy meg:help Det kom antydning til svak strek/skygge:happy6 Har ikke opplevd skygger på de andre tidligtestene fra bp! Kjente håpet ble litt tent!! Bildet er så utrolig dårlig så vet ikke om noen klarer å se den?
Vis vedlegget 366037

Jeg ser strek!!:smiley-bounce012
 
Tok en vanlig babyplan og en el test (hvorfor ikke?). Blenda.
El testen hadde nesten ikke strek den heller.
Nei, altså jeg ser at jeg må innse at slaget er tapt atter en gang:(
Jeg skal ihvertfall ikke bestille flere av de tidlige stavene fra babyplan. For sterkere skyggestrek, har jeg aldri fått før:sour:
Men jeg fortsetter nok å teste. TR har jo ikke kommet enda:smiley-angelic001
 
Tok en vanlig babyplan og en el test (hvorfor ikke?). Blenda.
El testen hadde nesten ikke strek den heller.
Nei, altså jeg ser at jeg må innse at slaget er tapt atter en gang:(
Jeg skal ihvertfall ikke bestille flere av de tidlige stavene fra babyplan. For sterkere skyggestrek, har jeg aldri fått før:sour:
Men jeg fortsetter nok å teste. TR har jo ikke kommet enda:smiley-angelic001
Fikk du skyggestrek på alle stavene eller bare noen? Har brukt tidlig strimlene og ikke fått skygge på noen før i dag:bag: håper ikke det er en skygge da:nailbiting:
 
Fikk du skyggestrek på alle stavene eller bare noen? Har brukt tidlig strimlene og ikke fått skygge på noen før i dag:bag: håper ikke det er en skygge da:nailbiting:
Bare fått skikkelig skygge på en av stavene. Så sterk at det er umulig å ikke se irl:meh: Holder en knapp på at hcg er så lavt, at det ikke vises på vanlig babyplan enda. Men jeg har det på følelsen at det ikke blir flere streker:sorry:
 
Tok en vanlig babyplan og en el test (hvorfor ikke?). Blenda.
El testen hadde nesten ikke strek den heller.
Nei, altså jeg ser at jeg må innse at slaget er tapt atter en gang:(
Jeg skal ihvertfall ikke bestille flere av de tidlige stavene fra babyplan. For sterkere skyggestrek, har jeg aldri fått før:sour:
Men jeg fortsetter nok å teste. TR har jo ikke kommet enda:smiley-angelic001
IKM i morgen ja, Hmm.. og du er 100% sikker på når EL var? *Laaaa TR holde seg langt vekke og to streker synes i morgen* :smiley-angelic001
 
IKM i morgen ja, Hmm.. og du er 100% sikker på når EL var? *Laaaa TR holde seg langt vekke og to streker synes i morgen* :smiley-angelic001
Tror ikm er litt forflyttet, da jeg fikk el senere enn antatt. Så Premom mener jeg får TR på søndag. Har som regel nesten alltid en lutealfase på 13 dager. Så går ut i fra ikm er på lørdag/søndag.

Ja det hadde vært noe det:smiley-angelic001
 
Tror ikm er litt forflyttet, da jeg fikk el senere enn antatt. Så Premom mener jeg får TR på søndag. Har som regel nesten alltid en lutealfase på 13 dager. Så går ut i fra ikm er på lørdag/søndag.

Ja det hadde vært noe det:smiley-angelic001
Men da er det jo større sannsynlighet da!! Har du kjeller ut tappen din da?
 
Majamor-28-PP2-B2-EL 09.09-IKM 19.09

Kjemisk sist måned, spent på om det klaffer to ganger på rad siden vi brukte myye lengre tid på førstemann :p Hvis det ikke klaffer nå venter vi til neste år med å prøve igjen.

Mye murringer men det kan sikkert være mensen som er på vei. Har ikke fått kvalmen jeg har fått tidlig hver gang jeg har vært gravid, rart å våkne hver dag og håpe at man er kvalm:hilarious:
 
Dagens IKM’ere

@Babydrømmen87 og @Ønsket-om-nr2<3

der har ønsket-om-nr2<3 dessverre meldt om TR :( @Babydrømmen87 hadde nok senere EL enn det som stå og venter vi spent på to streker. Vi krysser alt vi har!!
 
Majamor-28-PP2-B2-EL 09.09-IKM 19.09

Kjemisk sist måned, spent på om det klaffer to ganger på rad siden vi brukte myye lengre tid på førstemann :p Hvis det ikke klaffer nå venter vi til neste år med å prøve igjen.

Mye murringer men det kan sikkert være mensen som er på vei. Har ikke fått kvalmen jeg har fått tidlig hver gang jeg har vært gravid, rart å våkne hver dag og håpe at man er kvalm:hilarious:
Krysser fingrene for at det klaffer nå!! Er det noen grunn til at dere vil vente til neste år? :) (typ termin 2023 eller at prøvingen starter igjen i 2022?)

tenkte faktisk på det selv, at klaffet det ikke denne gangen skulle vi vente til det blir høstbarn/august-september
 
Lurer sånn på status på de siste IKM’ere er:

Fredag 17.09
@Blunke hvordan går det med deg?
@Trondheimsjenta meldt TR :(
@Chevron er helt rå og har ikke testet enda!! Så spent :)

Lørdag 18.09

@Nicoline90 - vi krysser fortsatt fingrene!!

Søndag 19.09
@bettispagetti hvordan går det med deg?
@TFE30 GRAVID :shy:
@Majamor meldte seg inn i går, har noen mistanker. :nailbiting: Spennende!!



er det noen jeg mangler? Noen som ikke står på TR eller GRAVID som har meldt?
 
Back
Topp