Skikkelig blenda! Prøver på nytt i morgen. Akkurat trøstespist en skål med is Neida,men kjenner at jeg har mista litt troa på denne runden. Er jo bare 8-9 dpo så enda tidlig, men vet ikke. Føler det bare ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh!! Jeg er sååå glad for deg! Hva blir termin?Herregud, jeg rister. Dette kan ikke være sant…
Foreløpig ser det ut som 30. eller 31. maiÅååh!! Jeg er sååå glad for deg! Hva blir termin?
Ja, mente ikke at jeg så strek, den var blenda i mitt hode så var mest skuffa over det da jeg hadde det jeg håpte var festeblødning 10 dpo helt til jeg fikk det som ligner på TR idag, 12 dpo [/QUOTE]Jeg fikk skyggestrek på alle mine 4 tidligtester fra Lloyds Pharmacy
Siden jeg lot urinen stå litt lenge i morges (nærmere en time), så måtte jeg forsikre meg igjen med dagens andre urin. Jeg kan ikke tro det!
Ja, mente ikke at jeg så strek, den var blenda i mitt hode så var mest skuffa over det da jeg hadde det jeg håpte var festeblødning 10 dpo helt til jeg fikk det som ligner på TR idag, 12 dpo
Samme som meg!! 31.mai via terminkalkulator, babyverden-app sier 30.. mai!Foreløpig ser det ut som 30. eller 31. mai
Så gøy Da satser vi på å følge hverandre hele veien til slutten av maiSamme som meg!! 31.mai via terminkalkulator, babyverden-app sier 30.. mai!
Det skal vi!Så gøy Da satser vi på å følge hverandre hele veien til slutten av mai
Krysser fingrene!!!Hei
Jeg har ikke fått tr enda, men tok en test fra normal igår som var neg. Tenkte vente til imorgen med ny test. Så får håpe ikke tr melder sin ankomst i løpet av kveld/ natten
Det er håp frem til TR har kommet9 dpo idag og blenda test. Prøvde en CB, bare for å se om det kunne være en antydning til en strek der i steden. Men niks og nada…er jo tidlig enda, men jeg må innrømme at jeg har mistet litt av optimismen min nå
Vis vedlegget 365972
Fortsatt tidlig da! Hvis FF er som hos meg så er den en dag tidligere ute. 10 dpo kan jo også være tidlig å teste. Jeg har fortsatt trua for spire!!Skikkelig høy temp, er så sinnsykt varm. 9/10 dpo, ikke antydning til strek.
Vis vedlegget 365985
Ja, premom mener 9dpo mens ff 10. Kjenner jeg fikk håpet litt tilbake når tempen er så høy! Ikke ute før mensen starterFortsatt tidlig da! Hvis FF er som hos meg så er den en dag tidligere ute. 10 dpo kan jo også være tidlig å teste. Jeg har fortsatt trua for spire!!
Har trua!! Når har du IKM?Ja, premom mener 9dpo mens ff 10. Kjenner jeg fikk håpet litt tilbake når tempen er så høy! Ikke ute før mensen starter