♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Skikkelig blenda! Prøver på nytt i morgen. Akkurat trøstespist en skål med is:smiley-bounce022 Neida,men kjenner at jeg har mista litt troa på denne runden. Er jo bare 8-9 dpo så enda tidlig, men vet ikke. Føler det bare ikke
86725E17-9340-40E0-AFFE-1AAF0123FE5B.jpeg

Jeg fikk skyggestrek på alle mine 4 tidligtester fra Lloyds Pharmacy
Ja, mente ikke at jeg så strek, den var blenda i mitt hode så var mest skuffa over det da jeg hadde det jeg håpte var festeblødning 10 dpo helt til jeg fikk det som ligner på TR idag, 12 dpo :)[/QUOTE]

Åja, da misforsto jeg :p Vi får satse på neste pp :angelic::)

Ja, mente ikke at jeg så strek, den var blenda i mitt hode så var mest skuffa over det da jeg hadde det jeg håpte var festeblødning 10 dpo helt til jeg fikk det som ligner på TR idag, 12 dpo :)

Åja, da misforsto jeg :p Vi får satse på neste pp :angelic::)[/QUOTE]
Krysser fingra!:D

Dagens IKM’er er
@Mineto og @Havfruen90

havfruen90 er gravid!

hvordan går det med @Mineto?

Hei
Jeg har ikke fått tr enda, men tok en test fra normal igår som var neg. Tenkte vente til imorgen med ny test. Så får håpe ikke tr melder sin ankomst i løpet av kveld/ natten

9 dpo idag og blenda test. Prøvde en CB, bare for å se om det kunne være en antydning til en strek der i steden. Men niks og nada…er jo tidlig enda, men jeg må innrømme at jeg har mistet litt av optimismen min nå:(

F7149913-FC13-4C55-AC46-CBCF9EB4EA40.jpeg

Fortsatt tidlig da! Hvis FF er som hos meg så er den en dag tidligere ute. 10 dpo kan jo også være tidlig å teste. Jeg har fortsatt trua for spire!!
Ja, premom mener 9dpo mens ff 10. Kjenner jeg fikk håpet litt tilbake når tempen er så høy! Ikke ute før mensen starter :smiley-bounce022❤️

Ja, premom mener 9dpo mens ff 10. Kjenner jeg fikk håpet litt tilbake når tempen er så høy! Ikke ute før mensen starter :smiley-bounce022❤️
Har trua!! Når har du IKM?
Her er min temp i dag, hopper fælt :whacky059
Men jeg elsker økningen på stripsene! Ser det har økt fra i går allerede.
upload_2021-9-15_7-54-54.jpeg

upload_2021-9-15_7-55-8.jpeg

Back
Topp