Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig strekene er der, men ikke er helt klar for å vises endaDet er så spennende å følge med dere her nå
Jeg er 8 dpo, og da har «teste-bonanzaen» herved åpnet for fullt. Skulle holde meg til i morgen egentlig. Men klarte så klart ikke å styre meg når jeg kom hjem fra jobb. Og da ble den tatt på veldig utvanna urin Er ikke en gang en tidligtest. Evig optimist kanskje
Jaja, blir en ny test i morgen tidlig. Om det ikke allerede blir en i kveld, om jeg klarer å holde meg vekk fra å drikke så mye. Herregud som jeg ønsker å se to klare streker i mot meg
Vis vedlegget 365868
Det må jo være EL-streker som gir spire!! Krysser fingrene for en Juni-baby!! Kanskje vi sees der har termin 31.mai, men tipper jeg sniker meg over til juniCD 30 og endelig positiv EL-test! Veeeelig forsinket pga vaksinen, så da ble det ikm uke 39 istedenfor! Har hatt to-tre dager med litt rar blødning før det ble blankt elslim og jeg begynte å ane, så tok en test i går og den siste der nå. Trodde det var mensen som var på vei, men det var eggløsning. Så glad for at hele systemet ikke hadde stoppet opp! Vaksinen som tulla til det her da...
Tusen takk!! Krysser alt jeg har for juni-baby. Har jo en juligutt fra før av, så hadde vært fint om det ikke ble juli igjen! Så om det klaffer nå, så blir det akkurat en mnd mellom bursdageneDet må jo være EL-streker som gir spire!! Krysser fingrene for en Juni-baby!! Kanskje vi sees der har termin 31.mai, men tipper jeg sniker meg over til juni
Spennende Krysser fingrene for at det kommer to streker Jeg er 8 dpo i følge ff og 7dpo ifølge premom, spørs om ikke jeg å går på en test i morgenDet er så spennende å følge med dere her nå
Jeg er 8 dpo, og da har «teste-bonanzaen» herved åpnet for fullt. Skulle holde meg til i morgen egentlig. Men klarte så klart ikke å styre meg når jeg kom hjem fra jobb. Og da ble den tatt på veldig utvanna urin Er ikke en gang en tidligtest. Evig optimist kanskje
Jaja, blir en ny test i morgen tidlig. Om det ikke allerede blir en i kveld, om jeg klarer å holde meg vekk fra å drikke så mye. Herregud som jeg ønsker å se to klare streker i mot meg
Vis vedlegget 365868
Sånn har jeg hatt det hver syklus, ømme pupper etter EL, forsvinner 7 dpo, kommer tilbake hvis jeg er gravid. Så krysser fingrene for at ømhet kommer tilbake!Har hatt så ømme pupper hver dag nå, spesielt rundt kveldstid. Nå er det plutselig helt vekke. Man overanalyserer jo alt som et litt annerledes
Ja ser en svak strekDet er noe der, ikke sant??
GratulererHerregud, jeg rister. Dette kan ikke være sant…
Håper det gjelder meg å pleier vanligvis å ha vondt helt til mensen har kommet godt i gangSånn har jeg hatt det hver syklus, ømme pupper etter EL, forsvinner 7 dpo, kommer tilbake hvis jeg er gravid. Så krysser fingrene for at ømhet kommer tilbake!
Siden jeg lot urinen stå litt lenge i morges (nærmere en time), så måtte jeg forsikre meg igjen med dagens andre urin. Jeg kan ikke tro det!