♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

CD 30 og endelig positiv EL-test! Veeeelig forsinket pga vaksinen, så da ble det ikm uke 39 istedenfor! Har hatt to-tre dager med litt rar blødning før det ble blankt elslim og jeg begynte å ane, så tok en test i går og den siste der nå. Trodde det var mensen som var på vei, men det var eggløsning. Så glad for at hele systemet ikke hadde stoppet opp! Vaksinen som tulla til det her da...

Vedlegg

• IMG_20210913_172439.jpg
    IMG_20210913_172439.jpg
    833,6 KB · Visninger: 49
  • IMG_20210913_183241.jpg
    IMG_20210913_183241.jpg
    1,1 MB · Visninger: 47
Det er så spennende å følge med dere her nå:smiley-bounce022

Jeg er 8 dpo, og da har «teste-bonanzaen» herved åpnet for fullt. Skulle holde meg til i morgen egentlig. Men klarte så klart ikke å styre meg når jeg kom hjem fra jobb. Og da ble den tatt på veldig utvanna urin:facepalm: Er ikke en gang en tidligtest. Evig optimist kanskje:smiley-angelic006

Jaja, blir en ny test i morgen tidlig. Om det ikke allerede blir en i kveld, om jeg klarer å holde meg vekk fra å drikke så mye. Herregud som jeg ønsker å se to klare streker i mot meg:sad010

Vis vedlegget 365868
Håper virkelig strekene er der, men ikke er helt klar for å vises enda :Heartbigred

CD 30 og endelig positiv EL-test! Veeeelig forsinket pga vaksinen, så da ble det ikm uke 39 istedenfor! Har hatt to-tre dager med litt rar blødning før det ble blankt elslim og jeg begynte å ane, så tok en test i går og den siste der nå. Trodde det var mensen som var på vei, men det var eggløsning. Så glad for at hele systemet ikke hadde stoppet opp! Vaksinen som tulla til det her da...
Det må jo være EL-streker som gir spire!! Krysser fingrene for en Juni-baby!! Kanskje vi sees der :) har termin 31.mai, men tipper jeg sniker meg over til juni :angelic:

Det må jo være EL-streker som gir spire!! Krysser fingrene for en Juni-baby!! Kanskje vi sees der :) har termin 31.mai, men tipper jeg sniker meg over til juni :angelic:
Tusen takk!! Krysser alt jeg har for juni-baby. Har jo en juligutt fra før av, så hadde vært fint om det ikke ble juli igjen! Så om det klaffer nå, så blir det akkurat en mnd mellom bursdagene :hilarious:

Intet nytt å meddele her, 11 dpo. Ikke blødd mer siden igår, kun litt brunt på papiret og tappen er fremdeles lukket. Tok en g-test på 3 timers urin kl 16 idag men det var en vanlig strimmel fra babyplan så nå har jeg kjøpt tidligtester og skal teste imorgen tidlig igjen. Har fått masse kviser på haka, dette er ikke typisk meg før mensen hvertfall så kanskje det skjer noe. Også hatt av-og-på murringer idag, sikkert vært på do 15 ganger fordi jeg føler mensen kommer hele tiden :hilarious:

Det er så spennende å følge med dere her nå:smiley-bounce022

Jeg er 8 dpo, og da har «teste-bonanzaen» herved åpnet for fullt. Skulle holde meg til i morgen egentlig. Men klarte så klart ikke å styre meg når jeg kom hjem fra jobb. Og da ble den tatt på veldig utvanna urin:facepalm: Er ikke en gang en tidligtest. Evig optimist kanskje:smiley-angelic006

Jaja, blir en ny test i morgen tidlig. Om det ikke allerede blir en i kveld, om jeg klarer å holde meg vekk fra å drikke så mye. Herregud som jeg ønsker å se to klare streker i mot meg:sad010

Vis vedlegget 365868
Spennende:hilarious: Krysser fingrene for at det kommer to streker❤️ Jeg er 8 dpo i følge ff og 7dpo ifølge premom, spørs om ikke jeg å går på en test i morgen:laughing002

Har hatt så ømme pupper hver dag nå, spesielt rundt kveldstid. Nå er det plutselig helt vekke. Man overanalyserer jo alt som et litt annerledes:hungover::smiley-ashamed005:smiley-bounce022

Har hatt så ømme pupper hver dag nå, spesielt rundt kveldstid. Nå er det plutselig helt vekke. Man overanalyserer jo alt som et litt annerledes:hungover::smiley-ashamed005:smiley-bounce022
Sånn har jeg hatt det hver syklus, ømme pupper etter EL, forsvinner 7 dpo, kommer tilbake hvis jeg er gravid. Så krysser fingrene for at ømhet kommer tilbake!

Det er noe der, ikke sant??

Vedlegg

• CEC1AEE7-8FDD-4534-B21C-0CA18E7F80BB.jpeg
    CEC1AEE7-8FDD-4534-B21C-0CA18E7F80BB.jpeg
    821,9 KB · Visninger: 137
Herregud, jeg rister. Dette kan ikke være sant…

Vedlegg

• 5F2A51BF-3DC9-4A6B-9F5D-C844017BFD4F.jpeg
    5F2A51BF-3DC9-4A6B-9F5D-C844017BFD4F.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 138
Erfaring med babyplan tidligtest?
Er 8 eller 9 dpo i dag.. tok en tidligtest, syns jeg kunne se noe svaaaakt men mye mulig bare en skygge:bag: Må holde med noen timer og ta en ny:smiley-ashamed008:smiley-ashamed004
F9373C1B-726F-4496-96BF-B0C3168F5C95.png

Idag synes jeg kroppen er dum… brun spotting idag. Tidligtesten så slik ut. Hvorfor skal kroppen plutselig lure meg med en frisk blødning 10 dpo, 4 dager før mensen før ingenting de neste 2 dagene, og dette igjen idag :(

A80AC458-66AC-4D72-A2CE-447D253C3180.jpeg

Sånn har jeg hatt det hver syklus, ømme pupper etter EL, forsvinner 7 dpo, kommer tilbake hvis jeg er gravid. Så krysser fingrene for at ømhet kommer tilbake!
Håper det gjelder meg å:smiley-bounce022 pleier vanligvis å ha vondt helt til mensen har kommet godt i gang

Siden jeg lot urinen stå litt lenge i morges (nærmere en time), så måtte jeg forsikre meg igjen med dagens andre urin. Jeg kan ikke tro det! :woot:

Vedlegg

• A163DCDE-AE78-45FB-9BDA-8A3518227DA2.jpeg
    A163DCDE-AE78-45FB-9BDA-8A3518227DA2.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 145
Back
Topp