♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Gratulerer så mye til dere med to streker :wav

jeg ventet tr i går, men ikke spor etter den ennå. Negative tester, så tenker vaksinen (tatt cd26) er synderen for utsatt tr

Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? :angelic: Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor :bag:
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830
:blob10:blob7:blob6:blob9:blob3

veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel :confused1 *krysser fingra og holder pusten*
Gratulerer:D:D:D:D

Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? :angelic: Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor :bag:
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830

veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel :confused1 *krysser fingra og holder pusten*
Svart på hvitt!! Gratulerer:D:D:D

Tempen spratt opp igjenn! Ff mener 8 dpo, premom 7dpo så må prøve å holde med unna testing i minst 2 dager til:bag::angelic:
AAAB2E83-2EE3-4111-9A5D-4CAAADE759C5.png

Nå kom håpet litt mer her, tappen er helt plugget igjen, ikke slik den har pleid å være mellom tr og el.. fikk så lyst til å test i dag, men ombestemte meg ettersom det uansett ikke var morgenurin og jeg bare er 8 dpo :bounce 9 dpo er jo alt for tidlig det å, jeg bøøør vente. Men så har man så mange tester som ligger og venter da:happy6
Hvordan kjenner man at den et plugget igjenn? Eneste jeg klare å kjenne er om den er høy/lav, myk/hard eller som nå myk men hard inni.

Hvordan kjenner man at den et plugget igjenn? Eneste jeg klare å kjenne er om den er høy/lav, myk/hard eller som nå myk men hard inni.
Vanligvis er det som om det er en åpning der, nå har jeg født vaginalt 1 gang før, så mulig det kjennes mer da? Men nå er det ikke mulig å kjenne åpningen på den måten hos meg, i hvert fall :)

Vanligvis er det som om det er en åpning der, nå har jeg født vaginalt 1 gang før, så mulig det kjennes mer da? Men nå er det ikke mulig å kjenne åpningen på den måten hos meg, i hvert fall :)
Åå sånn! Takk for svar:joyful: Har å en vaginal fødsel, Men syns den Tappen kan være litt vanskelig å tyde:laughing002

Åå sånn! Takk for svar:joyful: Har å en vaginal fødsel, Men syns den Tappen kan være litt vanskelig å tyde:laughing002
Ja, jeg å. Men da jeg var gravid i juni og nå så var den helt lik. Ikke opplevd den sånn i mellom der. Merket SA ved at den var åpen å

Vis vedlegget 365830

Ååå herlig! Så glad på dine vegne, gratulerer!! :):)

Vis vedlegget 365830

Gratulerer!!! :love017 Håper spiren klamrer seg fast denne gangen! :Heartred

Vis vedlegget 365830

Gratulerer :talk017

Vis vedlegget 365830

Det er jo bare helt fantastisk!! Å igjen, SÅ tidlig!! (Hilsen hun som tidligst har fått strek 11 dpo, og det var et unntak:hilarious:)

Ja, denne skal klore seg fast!!:smiley-bounce012

Så nettopp ei pp kk som hadde synkende temp etter pos test, plutselig steg den igjenn❤️❤️ Krysser fingrene for at det bare er hormoner som gjør det❤️ Det var inne på tempetråden
Var inne der og tittet jeg også, ser ut som mange går ned, for å så gå opp *krysser fingra*

Har ikm idag, men ikke fått tr enda. Hatt litt stikkinger i magen og vondt korsrygg. Men tok test idag morgens og den var negativ. Får smøre meg med tålmodighet i å se om tr kommer eller ikke.

Det er så spennende å følge med dere her nå:smiley-bounce022

Jeg er 8 dpo, og da har «teste-bonanzaen» herved åpnet for fullt. Skulle holde meg til i morgen egentlig. Men klarte så klart ikke å styre meg når jeg kom hjem fra jobb. Og da ble den tatt på veldig utvanna urin:facepalm: Er ikke en gang en tidligtest. Evig optimist kanskje:smiley-angelic006

Jaja, blir en ny test i morgen tidlig. Om det ikke allerede blir en i kveld, om jeg klarer å holde meg vekk fra å drikke så mye. Herregud som jeg ønsker å se to klare streker i mot meg:sad010

63C319EB-A51A-4D69-A9BB-0297AEF33ACA.jpeg

Back
Topp