Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHaha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830
veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel *krysser fingra og holder pusten*
Svart på hvitt!! GratulererHaha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830
veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel *krysser fingra og holder pusten*
Hvordan kjenner man at den et plugget igjenn? Eneste jeg klare å kjenne er om den er høy/lav, myk/hard eller som nå myk men hard inni.Nå kom håpet litt mer her, tappen er helt plugget igjen, ikke slik den har pleid å være mellom tr og el.. fikk så lyst til å test i dag, men ombestemte meg ettersom det uansett ikke var morgenurin og jeg bare er 8 dpo 9 dpo er jo alt for tidlig det å, jeg bøøør vente. Men så har man så mange tester som ligger og venter da
Vanligvis er det som om det er en åpning der, nå har jeg født vaginalt 1 gang før, så mulig det kjennes mer da? Men nå er det ikke mulig å kjenne åpningen på den måten hos meg, i hvert fallHvordan kjenner man at den et plugget igjenn? Eneste jeg klare å kjenne er om den er høy/lav, myk/hard eller som nå myk men hard inni.
Åå sånn! Takk for svar Har å en vaginal fødsel, Men syns den Tappen kan være litt vanskelig å tydeVanligvis er det som om det er en åpning der, nå har jeg født vaginalt 1 gang før, så mulig det kjennes mer da? Men nå er det ikke mulig å kjenne åpningen på den måten hos meg, i hvert fall
Ja, jeg å. Men da jeg var gravid i juni og nå så var den helt lik. Ikke opplevd den sånn i mellom der. Merket SA ved at den var åpen åÅå sånn! Takk for svar Har å en vaginal fødsel, Men syns den Tappen kan være litt vanskelig å tyde
Ååå herlig! Så glad på dine vegne, gratulerer!!Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
Vis vedlegget 365830
Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
Vis vedlegget 365830
Wow, gratulerer!!IKM, og ingen tegn til blod på papiret, da måtte testetrangen døyves.
Dette kan vel ikke være skygge?
Jeg har problemer med å stole på det frem til jeg har tatt en digital og jeg har kommet lenger enn sist, men slipper gleden forsiktig løs likevelVis vedlegget 365828
Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
Vis vedlegget 365830
Vis vedlegget 365830
Så nettopp ei pp kk som hadde synkende temp etter pos test, plutselig steg den igjenn Krysser fingrene for at det bare er hormoner som gjør det Det var inne på tempetrådenVis vedlegget 365839
veldig synkende temp da, tross positiv test
Var inne der og tittet jeg også, ser ut som mange går ned, for å så gå opp *krysser fingra*Så nettopp ei pp kk som hadde synkende temp etter pos test, plutselig steg den igjenn Krysser fingrene for at det bare er hormoner som gjør det Det var inne på tempetråden
Krysser fingrene å håper det går rett veiVar inne der og tittet jeg også, ser ut som mange går ned, for å så gå opp *krysser fingra*