Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åånei masse lykke til neste runde da, krysser fingrene for at dobbel letrozol gjør susenHer har TR meldt seg for fullt, uten tvil!
Nei, da får jeg bare kjøre på dobbel dose letrozol denne gangen og håpe at det vil endelig hjelpe! Skal til UL også om et par uker ca, så får vi se hvordan det blir/modne egg osv gratulerer til dere alle med gravide streker og håper de andre får positivt svar snart!
Jeg flytter meg over til IKM uke 41 og gjør ny forsøk
Denne var lett å se! Håper for deg13 dpo, er det normalt at man ser en svak skygge der eller kan det være en svak ordentlig strek?
Her har TR meldt seg for fullt, uten tvil!
Nei, da får jeg bare kjøre på dobbel dose letrozol denne gangen og håpe at det vil endelig hjelpe! Skal til UL også om et par uker ca, så får vi se hvordan det blir/modne egg osv gratulerer til dere alle med gravide streker og håper de andre får positivt svar snart!
Nei. Jeg hadde så trua!! Dumme skyggestrekerHer har TR meldt seg for fullt, uten tvil!
Er det sammenligning av forrige syklus og denne?
Dagens IKM’ere!
Hvordan går det med dere?
@Søskendrøm2022
@Cornelialill
@Juvel92
@Havfruen90
@B82
@Gundalillblåsokk
mulig dere har nevnt det, men ikke lett å følge med alltid
og gratulerer til @A. Som er gravid!!!
Er det noen som er gravid eller fått TR så tagg meg hvis jeg ikke har ført dere opp
Ja, den grønne er forrige å den rosa/lilla er denne syklusenEr det sammenligning av forrige syklus og denne?
Så spennende Når skal du teste? Min er skikkelig høyt oppe, men kjentes kanskje litt hard utNå kom håpet litt mer her, tappen er helt plugget igjen, ikke slik den har pleid å være mellom tr og el.. fikk så lyst til å test i dag, men ombestemte meg ettersom det uansett ikke var morgenurin og jeg bare er 8 dpo 9 dpo er jo alt for tidlig det å, jeg bøøør vente. Men så har man så mange tester som ligger og venter da
Er det noen her som har blitt gravide uten å oppleve festesmerter og festeblødning? Føler alle skriver at de har fått dette før positiv test så når jeg ikke har fått det så har det vel ikke gått denne gangen heller?
8 dpo idag, tappen min er veldig lav, veldig lukket og veldig hard så den gir jo tegn i alle mulige retninger Puppene av-og-på ømme. Og testetrangen begynner å komme for fullt
Dette var tydeligvis en «narrestrek». Du kan sette meg på TR @Mymelen. Her kom tanta for fullt i dag tidlig. Neste periode så kommer jeg ikke til å ta bilder av testene. Masse lykke til her inne til alle alle som fortsatt er i dpo-land! Håper på mange rosa strekerI går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??
Frister i morgen, men har roligere start på dagen på onsdag, så tror det blir onsdag altså. 11 dpo da så større sannsynlighet for å slippe å tolkeSå spennende Når skal du teste? Min er skikkelig høyt oppe, men kjentes kanskje litt hard ut
Viljestyrke fornuftig å vente da! Men så vanskeligFrister i morgen, men har roligere start på dagen på onsdag, så tror det blir onsdag altså. 11 dpo da så større sannsynlighet for å slippe å tolke
Jeg veeet, tror ikke jeg klarerViljestyrke fornuftig å vente da! Men så vanskelig