♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

13 dpo, er det normalt at man ser en svak skygge der eller kan det være en svak ordentlig strek? :nailbiting:

Vedlegg

• 08609F21-675A-432C-80D2-06A56D38901C.jpeg
    08609F21-675A-432C-80D2-06A56D38901C.jpeg
    945,3 KB · Visninger: 131
  • 1DC78A84-1C01-4DF1-897F-723FA67BC504.jpeg
    1DC78A84-1C01-4DF1-897F-723FA67BC504.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 131
Her har TR meldt seg for fullt, uten tvil!:banghead:

Nei, da får jeg bare kjøre på dobbel dose letrozol denne gangen og håpe at det vil endelig hjelpe! Skal til UL også om et par uker ca, så får vi se hvordan det blir/modne egg osv :joyful: gratulerer til dere alle med gravide streker og håper de andre får positivt svar snart!:Heartred

Jeg flytter meg over til IKM uke 41 og gjør ny forsøk:Heartred

Nei, da får jeg bare kjøre på dobbel dose letrozol denne gangen og håpe at det vil endelig hjelpe! Skal til UL også om et par uker ca, så får vi se hvordan det blir/modne egg osv :joyful: gratulerer til dere alle med gravide streker og håper de andre får positivt svar snart!:Heartred

Åånei:( masse lykke til neste runde da, krysser fingrene for at dobbel letrozol gjør susen❤️❤️

Så leit :( trodde vi hadde nesten helt like grafer.
Masse lykke til neste runde!! :Heartbigred

Nei. Jeg hadde så trua!! Dumme skyggestreker :(

Jeg er så stolt av meg selv! IKM i morgen, og jeg har ikke tatt en eneste test:gen014 Trenger ikke å snakke så høyt om at det er lettere fordi jeg absolutt ikke har troa på denne PP vel?:confused013:laughing002
Det er mye som har vært annerledes denne PP, men i dag har TR-magen slått til, så da er den vel på plass som vanlig i morgen tidlig.

Veldig spennende å følge dere andre og se strekene som dukker opp:) Heier på dere alle, og håper det kommer mange flere positive tester i uka som kommer:signs003:love7

Nå kom håpet litt mer her, tappen er helt plugget igjen, ikke slik den har pleid å være mellom tr og el.. fikk så lyst til å test i dag, men ombestemte meg ettersom det uansett ikke var morgenurin og jeg bare er 8 dpo :bounce 9 dpo er jo alt for tidlig det å, jeg bøøør vente. Men så har man så mange tester som ligger og venter da:happy6

Dagens IKM’ere!
Hvordan går det med dere?
@Søskendrøm2022
@Cornelialill
@Juvel92
@Havfruen90
@B82
@Gundalillblåsokk

mulig dere har nevnt det, men ikke lett å følge med alltid :angelic: :bag:

og gratulerer til @A. Som er gravid!!!

Er det noen som er gravid eller fått TR så tagg meg hvis jeg ikke har ført dere opp :)

Dagens IKM’ere!
Hvordan går det med dere?
@Søskendrøm2022
@Cornelialill
@Juvel92
@Havfruen90
@B82
@Gundalillblåsokk

mulig dere har nevnt det, men ikke lett å følge med alltid :angelic: :bag:

og gratulerer til @A. Som er gravid!!!

Er det noen som er gravid eller fått TR så tagg meg hvis jeg ikke har ført dere opp :)

Min IKM ble utsatt til 13/14 sept i følge Premom og Flo, men siden det aldri dukker opp ordentlige sterke og tydelig gtester vil jeg tro håpet er ute og det er bare å gjøre seg klar til neste pp… Oppdaterer når noe forandrer seg :happy:

Gratulerer til alle som ble gravid :Heartred:Heartred Til dere andre, vi sees i neste IKM-gruppe :love7

Nå kom håpet litt mer her, tappen er helt plugget igjen, ikke slik den har pleid å være mellom tr og el.. fikk så lyst til å test i dag, men ombestemte meg ettersom det uansett ikke var morgenurin og jeg bare er 8 dpo :bounce 9 dpo er jo alt for tidlig det å, jeg bøøør vente. Men så har man så mange tester som ligger og venter da:happy6
Så spennende:D Når skal du teste?:p:p Min er skikkelig høyt oppe, men kjentes kanskje litt hard ut

Er det noen her som har blitt gravide uten å oppleve festesmerter og festeblødning? Føler alle skriver at de har fått dette før positiv test så når jeg ikke har fått det så har det vel ikke gått denne gangen heller? :wtf:

8 dpo idag, tappen min er veldig lav, veldig lukket og veldig hard så den gir jo tegn i alle mulige retninger :hilarious: Puppene av-og-på ømme. Og testetrangen begynner å komme for fullt :angelic:

Jeg har aldri hatt en blødning i noen at mine vellykkede svangerskap. Så det er fult mulig. Ikke merket jeg festesmerter heller, eller fikk noen symptomer før lenge etter positive tester.

Førstemann testet 1uke over ikm (for å bevise for samboer at jeg IKKE var gravid:hilarious:)

Nr2 positiv test 9dpo fordi jeg hadde det på følelsen selv uten symptomer. Å da ante jeg heller ikke mer detaljert om denne prosessen en at når mensen ikke kom, burde man kanksje teste seg:p

Krysser fingrene for deg:D

I går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??o_O:woot::smiley-angelic001
Dette var tydeligvis en «narrestrek»:wideyed:. Du kan sette meg på TR @Mymelen. Her kom tanta for fullt i dag tidlig. Neste periode så kommer jeg ikke til å ta bilder av testene:hilarious:. Masse lykke til her inne til alle alle som fortsatt er i dpo-land! Håper på mange rosa streker :happy::Heartbigred

Så spennende:D Når skal du teste?:p:p Min er skikkelig høyt oppe, men kjentes kanskje litt hard ut
Frister i morgen, men har roligere start på dagen på onsdag, så tror det blir onsdag altså. 11 dpo da så større sannsynlighet for å slippe å tolke :bag:

Back
Topp