Det er nok delte meninger. Men ofte ser jeg klager på lloyd pharmacy og rfsu.
Tenker babyplan og metode strimler gir færre skyggestreker.
Men er det ingen mulighet for at dette ikke er skyggestrek siden den er sterkere i dag enn i går?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok delte meninger. Men ofte ser jeg klager på lloyd pharmacy og rfsu.
Tenker babyplan og metode strimler gir færre skyggestreker.
Se der ja!! Virker som det går den rette veien for deg Krysser fingrene!! Ta en ny test ikveldI går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??
Så koselig!!!Gjett om mannen ble overrasket ga han en boks og sa: "happy anniversary". Han ble helt satt ut for vi har vært enige om å ikke gi gaver til hverandre. Åpnet opp boksen og så bodyen og graviditetstesten. Han ble skikkelig overrasket og visste ingenting Jeg har holdt det skjult i 1 uke nå.
Ble en del gledestårer etterpå
Så spennende med tempingLiker grafen din jeg!
Men er det ingen mulighet for at dette ikke er skyggestrek siden den er sterkere i dag enn i går?
Gjett om mannen ble overrasket ga han en boks og sa: "happy anniversary". Han ble helt satt ut for vi har vært enige om å ikke gi gaver til hverandre. Åpnet opp boksen og så bodyen og graviditetstesten. Han ble skikkelig overrasket og visste ingenting Jeg har holdt det skjult i 1 uke nå.
HerligGjett om mannen ble overrasket ga han en boks og sa: "happy anniversary". Han ble helt satt ut for vi har vært enige om å ikke gi gaver til hverandre. Åpnet opp boksen og så bodyen og graviditetstesten. Han ble skikkelig overrasket og visste ingenting Jeg har holdt det skjult i 1 uke nå.
Er det for sent for at det kunne vært en festeblødning for deg da?
jeg hadde SKIKKELIGE smerter i går inni underlivet om man kan si det? Klarte ikke stå, varte ca 15 min. Kjennes ut som om jeg skulle blø, men gjorde ikke det.. var veldig øm i livmorsområdet.
Jeeeey!
Er håp frem til TR kommer!
Herlig!! 7 dpo, lenge igjen men har en følelse av at det ikke ble noen spire denne mnd egentlig..Jeg tenkte at det isåfall var lovlig sent med festeblødning 13dpo, men nå lurer jeg faktisk på om det kan ha vært det. Temperaturen min har steget igjen i dag, og fått svaaaak strek.
Jeg har hatt «menssmerter» som har kommet og gått litt, men ikke i går, da hadde jeg milde «klyp» laangt ned i magen…på høyre side. De smertene du har hatt,kaan jo være et tegn på at det skjer noe der inne. Det hååååper jeg for deg! Hvilken dpo er du på nå?
Herlig!! Jeg er glovarm!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg er varm i perioder. Svett av ingenting, varm om natt. Helt forferdelig! Jeg har ikke bikka 37Dagens temp. Nå begynner testetrangen virkelig å melde seg men skal klare å holde meg til 10 dpo!! Men med sikkert godt over 50 tester liggende blir det vanskelig Vanligvis føler jeg meg døds syk med en gang tempen når 37, men merker ikke noe til det etter el! Rart hvordan kroppen funker!Vis vedlegget 365697
Kjør på, trenger bare ha et glass stående trenger jo ikke drikke av det. Jeg tar meg en øl, null stress tenker jeg da før positiv test. Evt så kan du ‘tulle’, og bare si ‘jeg er gravid så jeg drikker ikke.. det er vel den eneste unnskyldningen for å ikke ha lyst?’’ Og med 50 tester kan du lett ta en nåNoen må stoppe meg Vi skal ut og spise etterpå, og 1. jeg vil ikke at de vi skal spise med skal vite at vi prøver, og 2. jeg vil ikke få dårlig samvittighet for å drikke vin hvis det er en liten spire der inne.
Men det er jo helt idiotisk å teste nå, det er altfor tidlig! Bare 7 dpo. Kommer jo til å være blenda uansett