♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

I går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??o_O:woot::smiley-angelic001

Vedlegg

• 301D2CCA-CD65-48F3-A7C0-77A3F793AC1E.png
    301D2CCA-CD65-48F3-A7C0-77A3F793AC1E.png
    536,2 KB · Visninger: 129
  • AF87F533-153A-402A-BF11-A7B43FD5DE0B.png
    AF87F533-153A-402A-BF11-A7B43FD5DE0B.png
    7,5 MB · Visninger: 145
Idag våknet jeg til en sunket temp-graf og fortsatt bare svak skyggestrek, så jeg må bare innse og forberede meg til TR som kommer snart tenker jeg :banghead: Egentlig syns jeg at den kan bare komme nå slik at jeg kjører på dobbel dose letrozol for mer effektivitet! :p:hilarious:

I går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??o_O:woot::smiley-angelic001
Se der ja!!:joyful: Virker som det går den rette veien for deg:angelic: Krysser fingrene!! Ta en ny test ikveld :Heartred

Da tror og håper jeg mensen er i gang her! Denne runden skal jeg i gang med Letrozole, men jeg vet ikke helt når jeg skal regne som første dag mens. For denne mensen her er foreløbig litt rar. Muligens fordi jeg ikke hadde eggløsning forrige syklus. Det er mye brunt og noe koagler. Ikke noe store smerter enda og ikke så mye blødning som det pleier å være. Kom gradvis mer utover dagen i går og mer i dag da. Sorry for detaljer. Skal jeg bare ta utgangspunkt i at i dag er første dag?

Gjett om mannen ble overrasket :D ga han en boks og sa: "happy anniversary". Han ble helt satt ut for vi har vært enige om å ikke gi gaver til hverandre. Åpnet opp boksen og så bodyen og graviditetstesten. Han ble skikkelig overrasket og visste ingenting:love7 Jeg har holdt det skjult i 1 uke nå.
Ble en del gledestårer etterpå :Heartred

Vedlegg

• 20210911_091604.jpg
    20210911_091604.jpg
    3,2 MB · Visninger: 124
  • 20210911_091404.jpg
    20210911_091404.jpg
    3 MB · Visninger: 127
  • Screenshot_20210911-095428_FF App.jpg
    Screenshot_20210911-095428_FF App.jpg
    245,8 KB · Visninger: 118
Gjett om mannen ble overrasket :D ga han en boks og sa: "happy anniversary". Han ble helt satt ut for vi har vært enige om å ikke gi gaver til hverandre. Åpnet opp boksen og så bodyen og graviditetstesten. Han ble skikkelig overrasket og visste ingenting:love7 Jeg har holdt det skjult i 1 uke nå.
Så koselig!!! :love7

Men er det ingen mulighet for at dette ikke er skyggestrek siden den er sterkere i dag enn i går? :sorry::sorry:

Selvsagt er det en mulighet:Heartred det er ikke meningen å ta håpet fra deg! Men ville begynt å undre meg selv… siden babyplan var helt blank da :oops: krysser fingrene for deg!
(Det burde ikke vært lovlig å selge tester som gir tullestreker btw)

Ååååhhh! Så kjekt :love017

Herlig:Heartred:Heartred
Nyt dagen MAX idag dere :love7

Er det for sent for at det kunne vært en festeblødning for deg da?

jeg hadde SKIKKELIGE smerter i går inni underlivet om man kan si det? Klarte ikke stå, varte ca 15 min. Kjennes ut som om jeg skulle blø, men gjorde ikke det.. var veldig øm i livmorsområdet.

Jeeeey!

Er håp frem til TR kommer!

Jeg tenkte at det isåfall var lovlig sent med festeblødning 13dpo, men nå lurer jeg faktisk på om det kan ha vært det:flower. Temperaturen min har steget igjen i dag, og fått svaaaak strek.

Jeg har hatt «menssmerter» som har kommet og gått litt, men ikke i går, da hadde jeg milde «klyp» laangt ned i magen…på høyre side. De smertene du har hatt,kaan jo være et tegn på at det skjer noe der inne:Heartred:gen014. Det hååååper jeg for deg! Hvilken dpo er du på nå?

Jeg tenkte at det isåfall var lovlig sent med festeblødning 13dpo, men nå lurer jeg faktisk på om det kan ha vært det:flower. Temperaturen min har steget igjen i dag, og fått svaaaak strek.

Jeg har hatt «menssmerter» som har kommet og gått litt, men ikke i går, da hadde jeg milde «klyp» laangt ned i magen…på høyre side. De smertene du har hatt,kaan jo være et tegn på at det skjer noe der inne:Heartred:gen014. Det hååååper jeg for deg! Hvilken dpo er du på nå?
Herlig!! 7 dpo, lenge igjen :wtf: men har en følelse av at det ikke ble noen spire denne mnd egentlig..

Dagens temp. Nå begynner testetrangen virkelig å melde seg:smiley-bounce022 men skal klare å holde meg til 10 dpo!! Men med sikkert godt over 50 tester liggende blir det vanskelig:dance018 Vanligvis føler jeg meg døds syk med en gang tempen når 37, men merker ikke noe til det etter el! Rart hvordan kroppen funker!
DBA6DF6B-92A9-47FC-A3AD-0E3DE2144FAE.png

7 dpo - halvveis!:smiley-bounce012

Prøver å ikke tenke og tolke for mye, for vet jo at alt av symptomer liksågodt kan være tegn fra tanta:smiley-ashamed004

Men det stikker jo litt, særlig på høyre side, og murrer av og på, sterkere og svakere. Som sist PP, som var kjemisk.

Har nettopp fått EL-tester (til neste PP - pessimist:p) og G-tester i posten, men skal likevel prøve å vente til IKM med testing. Så får tiden vise om det funker :D

Noen må stoppe meg :laughing002 Vi skal ut og spise etterpå, og 1. jeg vil ikke at de vi skal spise med skal vite at vi prøver, og 2. jeg vil ikke få dårlig samvittighet for å drikke vin hvis det er en liten spire der inne.
Men det er jo helt idiotisk å teste nå, det er altfor tidlig! Bare 7 dpo. Kommer jo til å være blenda uansett :banghead::laughing002

Dagens temp. Nå begynner testetrangen virkelig å melde seg:smiley-bounce022 men skal klare å holde meg til 10 dpo!! Men med sikkert godt over 50 tester liggende blir det vanskelig:dance018 Vanligvis føler jeg meg døds syk med en gang tempen når 37, men merker ikke noe til det etter el! Rart hvordan kroppen funker!Vis vedlegget 365697
Herlig!! Jeg er glovarm!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg er varm i perioder. Svett av ingenting, varm om natt. Helt forferdelig! Jeg har ikke bikka 37 :laughing002

upload_2021-9-11_15-1-49.jpeg

har ikke helt trua..
Noen må stoppe meg :laughing002 Vi skal ut og spise etterpå, og 1. jeg vil ikke at de vi skal spise med skal vite at vi prøver, og 2. jeg vil ikke få dårlig samvittighet for å drikke vin hvis det er en liten spire der inne.
Men det er jo helt idiotisk å teste nå, det er altfor tidlig! Bare 7 dpo. Kommer jo til å være blenda uansett :banghead::laughing002
Kjør på, trenger bare ha et glass stående ;) trenger jo ikke drikke av det. Jeg tar meg en øl, null stress tenker jeg da før positiv test. Evt så kan du ‘tulle’, og bare si ‘jeg er gravid så jeg drikker ikke.. det er vel den eneste unnskyldningen for å ikke ha lyst?’’ :taunt014 Og med 50 tester kan du lett ta en nå:laughing002

Back
Topp