♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Ja,du er evig optimist! :) Er som oftest optimistisk jeg også,men når jeg har nådd 14dpo,uten antydning til strek,så tenker jeg det er bedre å forberede seg på TR;). Det KAN jo være at el var 1-3 dager senere enn antatt,men da er jeg senest 11dpo,og testen ville vel med stor sannsynlighet slått ut.
Forstår deg godt og den følelsen :Heartred
Som man sier, ingen håp er ute før TR dukker opp:angelic:

For min del så håper jeg å slippe TR denne gangen og sitte med to streker etter første runde med letrozol :angelic: Hadde vært kjedelig å gå inn til pp25:yuck:

Forstår deg godt og den følelsen :Heartred
Som man sier, ingen håp er ute før TR dukker opp:angelic:

For min del så håper jeg å slippe TR denne gangen og sitte med to streker etter første runde med letrozol :angelic: Hadde vært kjedelig å gå inn til pp25:yuck:
Sant,så sant! 25pp,det krever sin kvinne!! :Heartbigred:notworthy. Dere prøver på nr 4? Jeg er vokst opp i en søskenflokk på 4-veldig fint med så mange søsken :Heartred

Hei alle sammen. Endelig helg på meg nå :gen014
14 dpo, IKM i morgen. Tenkte jeg skulle vise tempen nå og testen på morningen. Vi har barnefri denne helgen og skal feire 7 år som mann og kone:Heartbigred så tenkte å teste med digitaltest i morgen, legge den i en boks sammen med et bodysett med regnbuesymboler på. For dette blir vår regnbuebaby :love7 etter å ha mistet i juni. Kjøpt meg alkoholfri sprudlende drikke...ååå vi skal kose oss masse!
Ha en fortsatt fin dag videre. Jeg gleder meg til å se flere positive tester her inne og til de som har fått TR: masse lykke til videre :Heartpink
gratulerer!!! Skal jeg skrive det opp på gravid nåååå?

Er så usikker, har kun testet med metode siden den svake cb-testen. De har vært blenda hele tiden, og er det fortsatt. Spotter litt, men ikke som ved tr. I forgårs kom det litt rosa, litt brunt, så stopp. I går kom det litt friskt blod i slim, så brunt, så stopp. SORRY FOR INFO :stop: Samme i dag. Merker at formen er dårlig, mye trakking og løfting på jobb og det tar på. Vet ikke hva jeg tror nå. Positivt at mensen ikke har kommet, så vi får bare se :book1 skal blakke meg på apoteket senere tenkte jeg

Ser forresten at jeg har misforstått når vi skulle skrive info (tror jeg). Jeg har skrevet B1, som i at jeg har ett barn. Prøver på nr 2
Hmm, merkelig oppførsel på mens.. det kan ikke være vaksinerelatert? Høres litt ut som den mensen jeg hadde sist, og to ganger til i løpet av to uker.. brunt, slim.. merkelig..

Tok en tidligtest fra babyplan nå, var 1,5 time siden siste dobesøk.. Negativ :sorry: Har hatt svake streker på testene jeg tok i går, men da hadde jeg spart opp urin i 4 timer. Er det håp? 11 dpo i dag :nailbiting:

Hmm, merkelig oppførsel på mens.. det kan ikke være vaksinerelatert? Høres litt ut som den mensen jeg hadde sist, og to ganger til i løpet av to uker.. brunt, slim.. merkelig..
Jeg hadde det samme i går. Litt rosa først (så vidt det var på papiret),deretter bittelitt brunt,sånn det pleier å være når mensen kommer. Etter det-ingenting. Testet negativt i dago_O

Jeg hadde det samme i går. Litt rosa først (så vidt det var på papiret),deretter bittelitt brunt,sånn det pleier å være når mensen kommer. Etter det-ingenting. Testet negativt i dago_O
Er det for sent for at det kunne vært en festeblødning for deg da?

jeg hadde SKIKKELIGE smerter i går inni underlivet om man kan si det? Klarte ikke stå, varte ca 15 min. Kjennes ut som om jeg skulle blø, men gjorde ikke det.. var veldig øm i livmorsområdet.
Haha, ja det kan du :thumright
Jeeeey!
Tok en tidligtest fra babyplan nå, var 1,5 time siden siste dobesøk.. Negativ :sorry: Har hatt svake streker på testene jeg tok i går, men da hadde jeg spart opp urin i 4 timer. Er det håp? 11 dpo i dag :nailbiting:
Er håp frem til TR kommer!

:dontknow

Ååh håper på spire her!:rolleyes:Jeg skal ikke bruke Rfsu igjen. Vil bare vise hvordan min så ut, og jeg er ikke gravid. Kan ha vært kjemisk da :dontknow

Fikk samme strek på rfsu, rosa og fin 11dpo, ikke gravid :mad: Skal aldri bruke den igjen!!

Jeg er bare 5 dpo, men idag har jeg vært så utrolig kvalm, at jeg ikke smakte mat før kl17. Tenkte det skulle hjelpe etter jeg fikk spist litt, men fortsatt utrolig kvalm. Men det rare er at jeg fortsatt har lyst på sjokolade:facepalm:
I tillegg har jeg hodepine (nesten litt bomullshode), og menssmerter. Er også i det ene øyeblikket varm, deretter fryser jeg.
Lurer på om jeg rett og slett begynner å bli syk:shifty:
Det vil jeg jo ikke ha noe av, for nå ønsker jeg at kroppen skal være frisk og rask for en eventuell spire:arghh:

Ønsker dere en flott helg:)

Sant,så sant! 25pp,det krever sin kvinne!! :Heartbigred:notworthy. Dere prøver på nr 4? Jeg er vokst opp i en søskenflokk på 4-veldig fint med så mange søsken :Heartred
Takk :Heartred Tøff og lang prosess, men er verdt tilslutt!:love7

Vi har to fra før av hver med annen partner, men nå prøver vi to felles. Har en felles nå:D

Jakting på en ekte søsken til minsten altså, så er hele familien komplett. Dette blir min siste svangerskap evt:Heartred

2-3 dager til IKM og jeg får sterke eggløsningstester :wideyed: Har brukt Letrozole og Ovitrelle denne runden så eggløsningen burde ha skjedd for 11-12 dager siden! Satte ovitrelle for 13 dager siden. Noen som har erfaring med dette? Har ikke fått positive gr.tester :eek:

EL testene er fra i dag hvor den øverste er 12.30 og den siste er 19.00.

GR testene er fra 19.00

Vedlegg

• 87B5D3AA-FF50-46FE-9E93-62F5A035AC68.jpeg
    87B5D3AA-FF50-46FE-9E93-62F5A035AC68.jpeg
    272,8 KB · Visninger: 74
  • 464E9B4F-E9CA-4D7C-9630-025B4F35551A.jpeg
    464E9B4F-E9CA-4D7C-9630-025B4F35551A.jpeg
    971,3 KB · Visninger: 71
2-3 dager til IKM og jeg får sterke eggløsningstester :wideyed: Har brukt Letrozole og Ovitrelle denne runden så eggløsningen burde ha skjedd for 11-12 dager siden! Satte ovitrelle for 13 dager siden. Noen som har erfaring med dette? Har ikke fått positive gr.tester :eek:

EL testene er fra i dag hvor den øverste er 12.30 og den siste er 19.00.

GR testene er fra 19.00
Hmm, hadde du vært gravid og det var derfor LG testene slo ut så ville hcg testene vist positivt resultat..

Jeg er bare 5 dpo, men idag har jeg vært så utrolig kvalm, at jeg ikke smakte mat før kl17. Tenkte det skulle hjelpe etter jeg fikk spist litt, men fortsatt utrolig kvalm. Men det rare er at jeg fortsatt har lyst på sjokolade:facepalm:
I tillegg har jeg hodepine (nesten litt bomullshode), og menssmerter. Er også i det ene øyeblikket varm, deretter fryser jeg.
Lurer på om jeg rett og slett begynner å bli syk:shifty:
Det vil jeg jo ikke ha noe av, for nå ønsker jeg at kroppen skal være frisk og rask for en eventuell spire:arghh:

Ønsker dere en flott helg:)
Huff, håper du ikke brygger på noe! Jeg er selv SKIKKELIG varm etter EL. Dette sier garmin-appen til meg. Så er visst vanlig å føle seg uvell. Er nok for tidlig for gravid-symptomer

upload_2021-9-10_21-48-57.jpeg

Back
Topp