Ønsket-om-nr2<3
Betatt av forumet
Hmm, hadde du vært gravid og det var derfor LG testene slo ut så ville hcg testene vist positivt resultat..
Ja, får bare vente å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, hadde du vært gravid og det var derfor LG testene slo ut så ville hcg testene vist positivt resultat..
Ja, jeg tenker ikke at det er gravid symptomer, for egget blir ikke til blastocyst før tidligst i løpet av denne dagen, 5 dpo. Og da tar det enda noen dager før det begynner å skille ut hcg, som kan gi symptomer. Så er redd jeg faktisk begynner å bli sykHuff, håper du ikke brygger på noe! Jeg er selv SKIKKELIG varm etter EL. Dette sier garmin-appen til meg. Så er visst vanlig å føle seg uvell. Er nok for tidlig for gravid-symptomer
Vis vedlegget 365644
Hvor mange dpo er du nå? Syns jo det er noe derKveldens tester, og atter bare skygger
Ingen TR i sikte enda
Spent på tempen imorgen tidlig
Sannsynligvis 10 DPO Har vært skygger hele veien De bare forfølger meg overalt. Håper å se sterke strek ganske snart!Hvor mange dpo er du nå? Syns jo det er noe der
Åå, hvilke tester er det du bruker? Krysser fingrene for sterkere testSannsynligvis 10 DPO Har vært skygger hele veien De bare forfølger meg overalt. Håper å se sterke strek ganske snart!
Jeg fikk skygger på alle de jeg tok fra makesure. Brukte de bare en syklus. For fikk skygge tom på 3 dpo, da jeg ville sjekke hvordan de var Kommer aldri til å bruke de igjen. Mulig jeg hadde et dårlig parti, men likevel. Skyggene kom innen fem minutter.Kveldens tester, og atter bare skygger
Ingen TR i sikte enda
Spent på tempen imorgen tidlig
Ja, tenker detGratulerer!! Kan jeg skrive deg også opp på gravid da??
Wooho, endelig begynner strekene å komme etter lang venting!
Åå, hvilke tester er det du bruker? Krysser fingrene for sterkere test
Jeg fikk skygger på alle de jeg tok fra makesure. Brukte de bare en syklus. For fikk skygge tom på 3 dpo, da jeg ville sjekke hvordan de var Kommer aldri til å bruke de igjen. Mulig jeg hadde et dårlig parti, men likevel. Skyggene kom innen fem minutter.
Har du prøvd andre tester i tillegg?
Håper du snart får strek
Liker grafen din jeg!Veldig spent på morgendagens temp! Vis vedlegget 365657
Fikk samme strek på rfsu, rosa og fin 11dpo, ikke gravid Skal aldri bruke den igjen!!
12 dpo og dagens test. Måtte sammenligne med gårsdagens test. Dagens test er på nederste bilde. Er det stigning fra i går? Babyplan 25 mlU kan jeg ikke se noe Burde ikke streken vært sterkere på 12 dpo? TR tirsdag/onsdag..
Hvilket merke er disse testene? Lloyd pharmacy?
De gir sterke skyggestreker
Nei….. Åh!! Hvilke tester er pålitelig?? Synes så mange skal gi skyggestreker