♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Er det noen her som har blitt gravide uten å oppleve festesmerter og festeblødning? Føler alle skriver at de har fått dette før positiv test så når jeg ikke har fått det så har det vel ikke gått denne gangen heller? :wtf:

8 dpo idag, tappen min er veldig lav, veldig lukket og veldig hard så den gir jo tegn i alle mulige retninger :hilarious: Puppene av-og-på ømme. Og testetrangen begynner å komme for fullt :angelic:

Neeei:sorry: Kanskje bare litt forsinket med hcg-øking, og ja jeg er optimistisk :angelic:

Er det noen her som har blitt gravide uten å oppleve festesmerter og festeblødning? Føler alle skriver at de har fått dette før positiv test så når jeg ikke har fått det så har det vel ikke gått denne gangen heller? :wtf:

8 dpo idag, tappen min er veldig lav, veldig lukket og veldig hard så den gir jo tegn i alle mulige retninger :hilarious: Puppene av-og-på ømme. Og testetrangen begynner å komme for fullt :angelic:
Ja! Har vært gravid 4 ganger. Ikke opplevd festesmerter eller festeblødning noen av gangene ❤

Aldri merket noe til festesmerter eller festeblødning :)

Åhh, jeg er så nervøs og trenger derfor deres hjelp til å vurdere om stigningen på disse testene ser bra ut, eller ikke? Jeg syntes økningen er treg… :nailbiting:
Har gått ut i fra CD, fordi jeg ikke har noen anelse om når jeg hadde EL.
Ser også at det er litt gjenskinn i teipen…

Sniker:) Stigningen ser bra ut. Hcg skal doble seg hver 48. time. Vil anbefale deg å teste kun en gang til dagen, eller annenhver dag for å slippe unødvendig uro. Er selv 8 uker på vei, og når jeg testet en gang til dagen kunne testene variere i styrke. Kan komme an på hvor mye fargestoff testen har, og hvor konsentrert urinen er.:)

Testet på utvanna urin , selvfølgelig negativ. 9 dpo. Tidlig?
Kan være litt tidlig ja, og her har jeg heller ikke fått så synlige strek (10 DPO). Leste at flere testet positiv mellom 10-13 DPO :)

Kan være litt tidlig ja, og her har jeg heller ikke fått så synlige strek (10 DPO). Leste at flere testet positiv mellom 10-13 DPO :)

Du som har mye peiling! :cat: er 1 dg over ikm. Vil tidligtester eller vanlige tester slå ut hele dagen, eller er det kun morgenurin som gjelder? Hadde svak strek på cb tidlig for to dager siden. Vil teste etterpå, men usikker på om det er vits eller om jeg bør vente til i morgen tidlig

Hei alle sammen. Endelig helg på meg nå :gen014
14 dpo, IKM i morgen. Tenkte jeg skulle vise tempen nå og testen på morningen. Vi har barnefri denne helgen og skal feire 7 år som mann og kone:Heartbigred så tenkte å teste med digitaltest i morgen, legge den i en boks sammen med et bodysett med regnbuesymboler på. For dette blir vår regnbuebaby :love7 etter å ha mistet i juni. Kjøpt meg alkoholfri sprudlende drikke...ååå vi skal kose oss masse!
Ha en fortsatt fin dag videre. Jeg gleder meg til å se flere positive tester her inne og til de som har fått TR: masse lykke til videre :Heartpink

Vedlegg

• Screenshot_20210910-060851_FF App.jpg
    Screenshot_20210910-060851_FF App.jpg
    219,9 KB · Visninger: 115
  • 20210910_060545.jpg
    20210910_060545.jpg
    442,5 KB · Visninger: 109
Du som har mye peiling! :cat: er 1 dg over ikm. Vil tidligtester eller vanlige tester slå ut hele dagen, eller er det kun morgenurin som gjelder? Hadde svak strek på cb tidlig for to dager siden. Vil teste etterpå, men usikker på om det er vits eller om jeg bør vente til i morgen tidlig
Jeg ha mye peiling? :hilarious: Eh, tester nok litt mye jeg:angelic: Det beste er å tisse ca etter en-to timers tid fra første tur i doen om morgenen, og drikke minimalt. Og samt i ettermiddag/kveld når du ikke har drukket mye og holdt i 4 timer minst :D

14 dpo, IKM i morgen. Tenkte jeg skulle vise tempen nå og testen på morningen. Vi har barnefri denne helgen og skal feire 7 år som mann og kone:Heartbigred så tenkte å teste med digitaltest i morgen, legge den i en boks sammen med et bodysett med regnbuesymboler på. For dette blir vår regnbuebaby :love7 etter å ha mistet i juni. Kjøpt meg alkoholfri sprudlende drikke...ååå vi skal kose oss masse!
Ha en fortsatt fin dag videre. Jeg gleder meg til å se flere positive tester her inne og til de som har fått TR: masse lykke til videre :Heartpink
Hvor så fantastisk tanke du har:love7
Dette er ikke dumt og han blir nok rørt!:Heartred

velfortjent og kos dere masse i helgen, og legg gjerne inn oppdatering her imorgen på svaret til CB og evt hvordan du legger i overraskelsen :Heartred

Gratulere så mye:D Det blir jo en utrolig fin overraskelse til mannen din:love7

Åååå så kjekt :happy::happy::happy:

Åå..dette var en koselig oppdatering! Masse,masse gratulerer! Kos dere i helgen ❤️

Neeei:sorry: Kanskje bare litt forsinket med hcg-øking, og ja jeg er optimistisk :angelic:
Ja,du er evig optimist! :) Er som oftest optimistisk jeg også,men når jeg har nådd 14dpo,uten antydning til strek,så tenker jeg det er bedre å forberede seg på TR;). Det KAN jo være at el var 1-3 dager senere enn antatt,men da er jeg senest 11dpo,og testen ville vel med stor sannsynlighet slått ut.

Back
Topp