Jeg kan settes på TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel en kjemisk, de øverste av tidlig og vanligtest er fra halvannet døgn siden, og de nederste er fra nå i kveld.Hvordan går det med alle IKM’erne i dag??
@fotballfrua95
@Berlioz
@MIT90
@Solstrål1
@Marsbaby2022
@Lenita
Blir morsomt daJa tenkte på det. Har noen venner som kunne fått tak i, men fant på amazone til slikt og ingenting viktig at det står HCG på den også. Mohaha, gleder meg (må bli gravid først å da, og vente 3 mnd..)
Oi aldri prøvd de testene der før men. Ganske tydelig svak strek der da.Test nr ørtogførti i dag… Herlighet for en smell jeg har gått på i dag fra positiv test denne morgenen til skygge senere på dagen osv osv. Siden testene på Normal bare koster 49kr bestemte jeg meg for å sløse en i kveld, ikke tidlig test. Jaggu ser jeg en svak rosa strek Altså, er det en spire eller er dette en form for prank!? Aldri prøvd disse testene før
Så bra! Har du tatt flere tester, enn den som var tydelig rosa og fin sist?
Oi aldri prøvd de testene der før men. Ganske tydelig svak strek der da.
Nei! Så leit! Du må få deg progesteron støtte! Det kan vanlig lege forskrive også! <3Var vel en kjemisk, de øverste av tidlig og vanligtest er fra halvannet døgn siden, og de nederste er fra nå i kveld. Vis vedlegget 365566
Så tr kommer vel snart, bare sett meg på tr
Hvordan går det med alle IKM’erne i dag??
@fotballfrua95
@Berlioz
@MIT90
@Solstrål1
@Marsbaby2022
@Lenita
Ja tenkte å spørre, brukte wild yam denne PPn, forstår at flere mister i kjemisk når de slutter med WY - så kan jo ha en sammenheng med at kroppen ikke greier å holde samme progesteronnivå etter man stopper med WY.. har blitt henvist til utredning med time i november, får høre daNei! Så leit! Du må få deg progesteron støtte! Det kan vanlig lege forskrive også! <3
Aha..da husket jeg feil. Krysser fingrene for rosa snart da!Har kun fått hvite enn så lenge. 8 dpo