Ganske synlig når den var tørket da
Ja, må ta en til for å sjekke at det ikke er en ødelagt test Det er typisk isåfall, får litt håp også bare BAM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske synlig når den var tørket da
Krysser alt jeg har for deg !Ja, må ta en til for å sjekke at det ikke er en ødelagt test Det er typisk isåfall, får litt håp også bare BAM
10 dpo. Noen som ser noe? Er testen defekt når det henger igjen rosa der det ikke skal være noen streker?
Nederste er når den har tørket..
Ser noe! Men dumt det var den siste Anbefaler deg å kjøpe MakeSure test hos MenyNy test kl 10.00, mulig jeg burde ha ventet, men tyder på at forrige test var defekt… selv om jeg ser en skygge på denne Eller er det bare meg som ser? Søren å altså… dette var siste test så nå må jeg kjøpe nye fysisk! Hvilke burde jeg kjøpe? Hvem er best?
Ser noe! Men dumt det var den siste Anbefaler deg å kjøpe MakeSure test hos Meny
Jøss, en applaus til deg som klarer å avstå testinga, meg derimot - rett til butikk når jeg går tom for babyplan Hvor mange DPO var det du er idag? Håper det kommer opp overraskelse da!Er raka opp for tester her, og har ingen testetrang. Den forsvant med den blenda i går
Er slått ut etter vaksine nr 2 som ble satt i går morges.. så å komme seg til butikken er ikke noe hast
spennende å følge med på deres da!
Oi, håper det er bare festeblødning. Men lurer på hvor sent kan det dukke opp? Når er IKM forresten? Her merker jeg også av korsryggen og magen som føles støl og strekt liksomHadde litt lyserosa på papiret på første tørk, men ikke noe mer. Enten en sen festeblødning, eller så er TR i anmarsj. Får se an utover dagen,om det blir et glass vin på meg i helgen,eller ikke.
Temperaturen har ikke sunket,slik den pleier den dagen TR kommer. Det skal sies at d er utfordrende å tempe om dagen,for jeg våkner alltid tidlig fordi jeg må på do. Så enten må jeg måle før jeg går på do (som blir veldig tidlig),eller før jeg står opp. Gjorde begge deler i dag. Første gang målte jeg 36.83 og andre gang 36.99. La inn den første,fordi jeg da jo hadde sovet lenger sammenhengende.
Ellers er jeg fortsatt sliten i korsrygg og øm i magen. Har vært veldig trøtt de siste tre kveldene,så hvis jeg ikke er gravid,så har jeg fått kraftig PMS tydeligvis.
Legger ved temp.kurven og dagens skygge
Har hørt at det er mye skyggestrek hos RFSU, men er ikke sikker på det jeg. Kanskje få kjøpt noe hos apoteket? Jeg tror Spar skal ha MakeSure også da den er kjedebutikk til Meny. Hvis det fins i nærheten hos degHar ikke Meny i nærheten på tur hjem fra jobb hvordan er rfsu?
Jøss, en applaus til deg som klarer å avstå testinga, meg derimot - rett til butikk når jeg går tom for babyplan Hvor mange DPO var det du er idag? Håper det kommer opp overraskelse da!
Oi, håper det er bare festeblødning. Men lurer på hvor sent kan det dukke opp? Når er IKM forresten? Her merker jeg også av korsryggen og magen som føles støl og strekt liksom
Hadde litt lyserosa på papiret på første tørk, men ikke noe mer. Enten en sen festeblødning, eller så er TR i anmarsj. Får se an utover dagen,om det blir et glass vin på meg i helgen,eller ikke.
Temperaturen har ikke sunket,slik den pleier den dagen TR kommer. Det skal sies at d er utfordrende å tempe om dagen,for jeg våkner alltid tidlig fordi jeg må på do. Så enten må jeg måle før jeg går på do (som blir veldig tidlig),eller før jeg står opp. Gjorde begge deler i dag. Første gang målte jeg 36.83 og andre gang 36.99. La inn den første,fordi jeg da jo hadde sovet lenger sammenhengende.
Ellers er jeg fortsatt sliten i korsrygg og øm i magen. Har vært veldig trøtt de siste tre kveldene,så hvis jeg ikke er gravid,så har jeg fått kraftig PMS tydeligvis.
Legger ved temp.kurven og dagens skygge
Er raka opp for tester her, og har ingen testetrang. Den forsvant med den blenda i går
Er slått ut etter vaksine nr 2 som ble satt i går morges.. så å komme seg til butikken er ikke noe hast
spennende å følge med på deres da!
Heihei fra en til som ligger etter dose to Håper du blir raskt bedre! Hvilken dpo?
Implantasjon kan tidligst sette i gang 5/6 dpo. Egget må bli en blastocyst først, altså kvitte seg med det ytre skallet sitt, for at det kan kunne feste seg.Det står jo forskjellig overalt. Siste jeg leste var at implantasjonen skjer mellom 7 og 10 dpo hos de fleste,men at det hos noen kan skje 4-6dpo,eller 11-12dpo. Jeg har IKM på lørdag,og er 13dpo i dag ifølge FF, men av tempkurven min og el-tester,så kan jeg være alt fra 10-13dpo. Mest sannsynlig kommer nok TR,ettersom jeg ikke har hatt positiv test
Da håper jeg på det samme! Hvilken dpo var du på da?Akkurat det opplevde jeg før positiv test sist svangerskap! Trodde jo det var TR på vei, men det kom ikke mer. Så da satses det på at det ikke blir hverken rødt på hverken ene (TR) eller andre (vin) måten til helga