♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Er så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær :wacky:
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)

Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
Synes den nederste ser litt sterkere enn den over. Og husk at hcg bruker litt tid på å øke, så du vil ikke se økning hver dag men ca annen hver dag:happy: hvor mange dpo er du?
Men jeg skjønner godt nervøsiteten din, før vi fikk frøkna vi har nå så gikk jeg gjennom en MA med medisinsk abort og det tok lang tid før jeg greide å glede meg over å være gravid med frøkna for jeg gikk bare å ventet på dårlige nyheter på hver ultralyd vi var på. Masse lykke til, krysser fingrene for deg:Heartred

Last edited:
Synes den nederste ser litt sterkere enn den over. Og husk at hcg bruker litt tid på å øke, så du vil ikke se økning hver dag men ca annen hver dag:happy: hvor mange dpo er du?

Aner egentlig ikke, men skulle trodd jeg skulle hatt mensen i morgen eller en av de første dagene. Men siden jeg har hatt MA vet jeg ikke helt. Men jeg går etter når jeg hadde el slim og det var rundt 12-14 dager siden nå

Jeg vet jo man ikke skal se på testene etter fristen, men jeg gjorde det samme i går. I går og den jeg tok på mandag kunne jeg ikke se noe, men på dagens kan jeg se en skygge :rolleyes: den er grå da, men begynner å lure på om jeg fikk håpet liiiit tilbake. Huff :oops:
F9B9BA84-4D01-49AF-8877-DE01E1D68B3C.jpeg

Last edited:
Jeg vet jo man ikke skal se på testene etter fristen, men jeg gjorde det samme i går. I går og den jeg tok på mandag kunne jeg ikke se noe, men på dagens kan jeg se en skygge :rolleyes: den er grå da, men begynner å lure på om jeg fikk håpet liiiit tilbake. Huff :oops:
Vis vedlegget 365461

Jeg hadde en sånn test en gang,fra samme merke. Den fikk en rosa strek etter den tørket-så ut som en babystrek. Dessverre var det ikke det:(. Det behøver så klart ikke bety at det samme er tilfellet for deg! Krysser fingrene:smiley-angelic001. Jeg bestilte meg forresten babyplantester i dag..etter alt jeg nå har lest om metode tidligtest. Er jo sprøtt at de slår ut senere enn mindre sensitive tester:angry6.

Vis vedlegget 365461
Åh, ikke for å ødelegge håpet, men kast testene når tidsfristen er ute. De skyggene kommer, og det er så dritt!! Vet det er vanskelig, men de fleste tester gir skygge når de er tørre.

Hvordan går det med deg Morell? :happy: Håper strekene dine har gått riktig vei!:Heartbigred Statistikken for oss med IKM på lørdag ser hittil lovende ut!

Det ser dessverre dårlig ut. Streken er svakere igjen i kveld. Begynte jo bra med svak strek allerede 7 dpo. Ble gradvis sterkere, men i dag er den nesten bort igjen :meh: kjenner jeg blir motløs. Småen på 3 år ble jeg gravid med mens jeg gikk på prevensjon, og nå har vi holdt på å prøve i ett år snart. Vet ikke om dette også er kjemisk som sist, eller mange tester med voldsom skygge. Gir ingen mening :confused013 MEN, det hyggelige er jo å se så mange andre som får to tydelig streker :dance008

13dpo. Enda bare noe form for skygge. Løpet er nok kjørt for min del.

Vedlegg

• 20210908_202241.jpg
    20210908_202241.jpg
    949,1 KB · Visninger: 95
Er så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær :wacky:
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)

Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
Syns det ser ut som stigning jeg ☺️

Enda skygge på testene ikveld :wacky: Men som det er nå, etter å ha sett litt mer nøyere på el-testene og monitoren ga negativ svar på cd21. Så kan det godt være mulig at jeg vipper mellom 8-11 DPO nå:rolleyes:

Om jeg virkelig er 8 DPO så er det ikke noe rart at skyggene ikke ble sterke :wtf: Og ser på temp-grafen, at det er et godt mulighet at jeg har hatt festedip 5 DPO hvis hvis 1 DPO er fra cd22:angelic:

Slenger med smakebitene, ikke noe spennende å se her nå :hilarious: Håper at tempen fortsatt holder seg høy imorgen:angelic:

Vedlegg

• 8CE79AC0-3567-4331-B97E-2FD36071EFF5.jpeg
    8CE79AC0-3567-4331-B97E-2FD36071EFF5.jpeg
    341,7 KB · Visninger: 86
  • 6735E963-ADBF-4FCB-B854-3758AE4A2734.jpeg
    6735E963-ADBF-4FCB-B854-3758AE4A2734.jpeg
    769,8 KB · Visninger: 82
  • 308B36C2-9FA8-4C72-B786-4DF4E3A06C24.jpeg
    308B36C2-9FA8-4C72-B786-4DF4E3A06C24.jpeg
    787,4 KB · Visninger: 86
Så gøy med masse positive tester!!:woot:
Jeg er 6dpo idag, og har lite å meddele. Litt ømme bryster som jeg har hatt siden EL. Har vært fryktelig forkjølet siden fredag også, håper ikke det er noe negativt for spire som evt fester seg snart :sorry:

Har kjent etter tappen noen ganger tidligere. De gangene jeg har kjent den lavt har mensen kommet, kjente nå og det var lav og kjentes åpen ut. Litt rart i og med at jeg er 10/11 DPO idag… men da tenker jeg at det bare er å forbedre seg på TR :wacky:

Åh, ikke for å ødelegge håpet, men kast testene når tidsfristen er ute. De skyggene kommer, og det er så dritt!! Vet det er vanskelig, men de fleste tester gir skygge når de er tørre.
Du har helt rett. Burde kaste de med en gang, er bare tull å se på de senere! :D

Jeg lurer på om min el var 02.09, og at jeg nå er 6 dpo? Har ingen formening om jeg er gravid, forsøker å være opptatt med andre ting og ikke fordype meg i kroppen -blir så sykt skuffa om jeg gjør det, symptomene i forkant av mens og graviditet er så likt og forveksles i mitt hode :hungover: Sjekker kjapt over testene dere legger ut hver kveld da, og heier veldig på dere alle :love7

10 dpo. Noen som ser noe? Er testen defekt når det henger igjen rosa der det ikke skal være noen streker? :D
Nederste er når den har tørket..

Vedlegg

• 1B092F06-C279-4A1B-9CC1-0A8D1B97ACAD.jpeg
    1B092F06-C279-4A1B-9CC1-0A8D1B97ACAD.jpeg
    2 MB · Visninger: 104
  • E553BFD8-CA26-45A1-9BF0-D0765AA9D550.jpeg
    E553BFD8-CA26-45A1-9BF0-D0765AA9D550.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 94
Last edited:
10 dpo. Noen som ser noe? Er testen defekt når det henger igjen rosa der det ikke skal være noen streker? :D
Nederste er når den har tørket..
Selv om det kanskje ser litt rart/mistenkelig ut så syns jeg at det virker veldig lovende at det kom en synlig strek! :woot: Anbefaler deg sterkt å prøve igjen i ettermiddag eller kveld når du ikke har drukket mye :D

Det ser dessverre dårlig ut. Streken er svakere igjen i kveld. Begynte jo bra med svak strek allerede 7 dpo. Ble gradvis sterkere, men i dag er den nesten bort igjen :meh: kjenner jeg blir motløs. Småen på 3 år ble jeg gravid med mens jeg gikk på prevensjon, og nå har vi holdt på å prøve i ett år snart. Vet ikke om dette også er kjemisk som sist, eller mange tester med voldsom skygge. Gir ingen mening :confused013 MEN, det hyggelige er jo å se så mange andre som får to tydelig streker :dance008
Ååå…forstår du blir motløs. Særlig når man hadde en kjemisk sist også. Også rekker man jo til og med å glede seg litt i de dagene testen har strek:Heartbigred. Det positive er vel at hvis man har hatt litt hcg i kroppen, så er det større sannsynlighet for graviditet i neste pp.

Synes mange her inne har hatt skygger på testene,inkludert meg. Da jeg forsøkte å bli (og ble) gravid for 6 år siden, så kan jeg ikke huske at jeg fikk en eneste skygge. Kanskje jeg ikke nistirret sånn på dem da:hilarious:

Håper for deg at spiren snart sitter:Heartbigred

Back
Topp