Jeg tester på morgen, og har fått positiv på tidligtestene allerede fra 9dpoNoen tider på døgnet som er best å teste med de? Teste noen dager før?
Husker kun fra forrige gang, dog da med CB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester på morgen, og har fått positiv på tidligtestene allerede fra 9dpoNoen tider på døgnet som er best å teste med de? Teste noen dager før?
Husker kun fra forrige gang, dog da med CB
Synes den nederste ser litt sterkere enn den over. Og husk at hcg bruker litt tid på å øke, så du vil ikke se økning hver dag men ca annen hver dag hvor mange dpo er du?Er så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)
Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
Synes den nederste ser litt sterkere enn den over. Og husk at hcg bruker litt tid på å øke, så du vil ikke se økning hver dag men ca annen hver dag hvor mange dpo er du?
Jeg vet jo man ikke skal se på testene etter fristen, men jeg gjorde det samme i går. I går og den jeg tok på mandag kunne jeg ikke se noe, men på dagens kan jeg se en skygge den er grå da, men begynner å lure på om jeg fikk håpet liiiit tilbake. Huff
Vis vedlegget 365461
Åh, ikke for å ødelegge håpet, men kast testene når tidsfristen er ute. De skyggene kommer, og det er så dritt!! Vet det er vanskelig, men de fleste tester gir skygge når de er tørre.Jeg vet jo man ikke skal se på testene etter fristen, men jeg gjorde det samme i går. I går og den jeg tok på mandag kunne jeg ikke se noe, men på dagens kan jeg se en skygge den er grå da, men begynner å lure på om jeg fikk håpet liiiit tilbake. Huff
Vis vedlegget 365461
Hvordan går det med deg Morell? Håper strekene dine har gått riktig vei! Statistikken for oss med IKM på lørdag ser hittil lovende ut!
Syns det ser ut som stigning jegEr så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)
Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
Du har helt rett. Burde kaste de med en gang, er bare tull å se på de senere!Åh, ikke for å ødelegge håpet, men kast testene når tidsfristen er ute. De skyggene kommer, og det er så dritt!! Vet det er vanskelig, men de fleste tester gir skygge når de er tørre.
Selv om det kanskje ser litt rart/mistenkelig ut så syns jeg at det virker veldig lovende at det kom en synlig strek! Anbefaler deg sterkt å prøve igjen i ettermiddag eller kveld når du ikke har drukket mye10 dpo. Noen som ser noe? Er testen defekt når det henger igjen rosa der det ikke skal være noen streker?
Nederste er når den har tørket..
Selv om det kanskje ser litt rart/mistenkelig ut så syns jeg at det virker veldig lovende at det kom en synlig strek! Anbefaler deg sterkt å prøve igjen i ettermiddag eller kveld når du ikke har drukket mye
Ååå…forstår du blir motløs. Særlig når man hadde en kjemisk sist også. Også rekker man jo til og med å glede seg litt i de dagene testen har strek. Det positive er vel at hvis man har hatt litt hcg i kroppen, så er det større sannsynlighet for graviditet i neste pp.Det ser dessverre dårlig ut. Streken er svakere igjen i kveld. Begynte jo bra med svak strek allerede 7 dpo. Ble gradvis sterkere, men i dag er den nesten bort igjen kjenner jeg blir motløs. Småen på 3 år ble jeg gravid med mens jeg gikk på prevensjon, og nå har vi holdt på å prøve i ett år snart. Vet ikke om dette også er kjemisk som sist, eller mange tester med voldsom skygge. Gir ingen mening MEN, det hyggelige er jo å se så mange andre som får to tydelig streker
Ganske synlig når den var tørket da10 dpo. Noen som ser noe? Er testen defekt når det henger igjen rosa der det ikke skal være noen streker?
Nederste er når den har tørket..