♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

5 DPO i dag... Tiden i DPO-land går så ulidelig sakte!!! :eek:
Helt enig! Dette føles ut som den lengste syklusen noensinne! Er 13dpo i dag,så for min del går det nå mot slutten,men guri så lange disse dagene er,og fy så mye man tenker på alt rundt prøvingen :banghead:

Da håper jeg på det samme! Hvilken dpo var du på da? :angelic:

Heldigvis er jeg så strukturert at alt er notert i en app:laughing002 Det var faktisk 14 dpo. Fikk ikke positiv test 13 dpo, så testet ikke 14 dpo pga det røde papiret. Da mensen ikke kom, testet jeg igjen 15 dpo og fikk sterk test.

Håper!!

Takk, og det samme til deg :Heartred feber, muskelverk og hodepine her. Hva med deg?
I dag er jeg ca 11 dpo.

Takk:) Hodepine, ekstremt vondt i armen, fryser, å har den influensafølelsen i kroppen. 6 dpo (og håper ikke vaksinen tuller med gullegget!!:love7)

Fikk denne skyggen 30 min etter testen ble tatt i dag tidlig (babyplan tidligtest).Er 10 dpo.

Tok en fra makesure og en fra easy@home når jeg kom hjem fra jobb nå. Synes jeg kan se skygger på begge de også, men tror det har klikka for meg.:eek:Ser skygger over alt :hilarious: hadde håpet på litt mer synlig 10 dpo…

Hadde et veldig temperaturfall i dag… fra 36,87 i går til 36,55 i dag. Temp pleier å synke ca 12 dpo.
Så litt tidlig for det også. Følte meg litt kald når jeg våkna i dag :confused:
Noen andre som ser noe her?

Vedlegg

• 9F99B056-7D14-4AF9-AC18-9F9F51C9876C.jpeg
    9F99B056-7D14-4AF9-AC18-9F9F51C9876C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 97
  • FEE61D4E-1A04-4C74-9D3E-1409FE944582.jpeg
    FEE61D4E-1A04-4C74-9D3E-1409FE944582.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 98
  • 3EBA4DD5-43D3-478F-9FBC-AE43DB8C8C59.jpeg
    3EBA4DD5-43D3-478F-9FBC-AE43DB8C8C59.jpeg
    882,2 KB · Visninger: 97
Fikk denne skyggen 30 min etter testen ble tatt i dag tidlig (babyplan tidligtest).Er 10 dpo.

Tok en fra makesure og en fra easy@home når jeg kom hjem fra jobb nå. Synes jeg kan se skygger på begge de også, men tror det har klikka for meg.:eek:Ser skygger over alt :hilarious: hadde håpet på litt mer synlig 10 dpo…

Hadde et veldig temperaturfall i dag… fra 36,87 i går til 36,55 i dag. Temp pleier å synke ca 12 dpo.
Så litt tidlig for det også. Følte meg litt kald når jeg våkna i dag :confused:
Noen andre som ser noe her?
Ser strek og det er spennende!:D Omtrent nesten samme som min og jeg er 9 DPO ca :) det blir spennende om de utvikler seg til noe mer i de nærmeste dagene :angelic:

Litt dårlig bilde og vanskelig å få med seg at det er strek! Men den ser rosa ut og det var ikke slik strek i går kveld! Håpe håpe!

Vedlegg

• F1C845BF-BCD1-42CD-A735-6A5250962C52.jpeg
    F1C845BF-BCD1-42CD-A735-6A5250962C52.jpeg
    983,2 KB · Visninger: 103
Hvordan går det med alle IKM’erne i dag??

@fotballfrua95
@Berlioz
@MIT90
@Solstrål1
@Marsbaby2022
@Lenita

Altså, jeg testes ofte for covid grunnet yrket mitt, og må si det er like spennende det som hcg test :knegg: får liksom tilfredsstilt den testingen..

men så dreiv jeg og tenkte på at det er jo bare en sinnsykt morsom måte å fortelle arbeidsgiver om graviditeten på, har sett at det finnes samme type plater å ta testen på, det er vel plater de bruker hos legen?

‘Oh Shit, jeg testet positivt, hva nå’ og så bilde av testen :smiley-angelic006

Vurderer seriøst å se om jeg finner det noe sted her i Norge.. Noen som vet?

fant på amazone
upload_2021-9-9_18-13-54.jpeg

Ingen spotting enda, to dager over det som er med min vante sykluS:wideyed: ellers har alt bare plutselig endret seg:eek:

Marsbaby2022 er gjort om til utålmodigprøver, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, medisinsk abort for fire uker siden i dag, og nå blir testene sterkere. Tørr ikke helt å tro på det enda :wideyed: Er ganske dårlig stigning på testene enda, så tørr ikke sette meg på gravid enda.. er nok litt færre Dpo enn det jeg har regnet med. Og jeg kan nok melde meg inn i testetøsene snart :smiley-bounce022

Vedlegg

• 61C3DF1B-10C6-4DD1-B2AC-635ED41000C3.jpeg
    61C3DF1B-10C6-4DD1-B2AC-635ED41000C3.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 114
Altså, jeg testes ofte for covid grunnet yrket mitt, og må si det er like spennende det som hcg test :knegg: får liksom tilfredsstilt den testingen..

men så dreiv jeg og tenkte på at det er jo bare en sinnsykt morsom måte å fortelle arbeidsgiver om graviditeten på, har sett at det finnes samme type plater å ta testen på, det er vel plater de bruker hos legen?

‘Oh Shit, jeg testet positivt, hva nå’ og så bilde av testen :smiley-angelic006

Vurderer seriøst å se om jeg finner det noe sted her i Norge.. Noen som vet?

fant på amazone
Vis vedlegget 365558
Spør om du får kjøpe en på legekontoret:hilarious:

Marsbaby2022 er gjort om til utålmodigprøver, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, medisinsk abort for fire uker siden i dag, og nå blir testene sterkere. Tørr ikke helt å tro på det enda :wideyed: Er ganske dårlig stigning på testene enda, så tørr ikke sette meg på gravid enda.. er nok litt færre Dpo enn det jeg har regnet med. Og jeg kan nok melde meg inn i testetøsene snart :smiley-bounce022
Ah da skal jeg bytte Nick her også. De testene der er jo en vinner!! Så godt det har gått så fort. Skulle egentlig også hatt i mars (regner med du skulle pga gammelt Nick) håper det blir mai/juni på oss!!

Spør om du får kjøpe en på legekontoret:hilarious:
Ja tenkte på det. Har noen venner som kunne fått tak i, men fant på amazone til slikt og ingenting :smiley-angelic006 viktig at det står HCG på den også. Mohaha, gleder meg :dance011(må bli gravid først å da, og vente 3 mnd..)

Ah da skal jeg bytte Nick her også. De testene der er jo en vinner!! Så godt det har gått så fort. Skulle egentlig også hatt i mars (regner med du skulle pga gammelt Nick) håper det blir mai/juni på oss!!

ja, husker deg fra Marsforumet! Hvordan går det med deg? Håper det klaffer for begge ❤️

ja, husker deg fra Marsforumet! Hvordan går det med deg? Håper det klaffer for begge ❤️
Tok VELDIG lang tid før kroppen klarte å ha eggløsning (50 dager :() men nå har jeg endelig hatt det. Men var vondt i følelsene lenge, den drøye uka jeg var gravid var bare helt fantastisk. Perfekt mnd også. Vondt altså.

Er så glad for deg altså!! Håper virkelig testene dine blir sterkere og sterkere:shy:

Tok VELDIG lang tid før kroppen klarte å ha eggløsning (50 dager :() men nå har jeg endelig hatt det. Men var vondt i følelsene lenge, den drøye uka jeg var gravid var bare helt fantastisk. Perfekt mnd også. Vondt altså.

Er så glad for deg altså!! Håper virkelig testene dine blir sterkere og sterkere:shy:

Så utrolig kjedelig.. men håper virkelig det har klaffet for deg nå! Jeg syns fortsatt det er vondt, og det kommer det sikkert til å være lenge. Men får bare ta tiden til hjelp ❤️

tusen takk ❤️

Back
Topp