♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

12 dpo, babyplan tidlig. Er vel ikke noe å lure på? :angelic:

Vedlegg

• 20210910_064528.jpg
    20210910_064528.jpg
    1 MB · Visninger: 126
Du vet du er trøtt når du temper med det der plastetuiet til termometeret på...:laughing002 Skjønte ingenting

Ny oppdatering her, og det er bare skygger som forfølger meg overalt nå for tida :hilarious: Ingen TR i sikte enda, og tempen har heller ikke falt ned.. :p Ny test blir det ikveld :angelic:

Vedlegg

• 4743929F-00E9-4D75-9CD0-F4D6EFF2FFD4.jpeg
    4743929F-00E9-4D75-9CD0-F4D6EFF2FFD4.jpeg
    456,2 KB · Visninger: 119
14dpo her. Nå er jeg lei av denne syklusen. Så nå vil jeg ha positiv test eller TR:hilarious:. Hadde ikke flere tidligtester igjen i dag,så tar en i kveld. Temperaturen holder seg høy.

Vedlegg

• AA4710A5-E4C1-46F8-9F2B-2A431AA988C5.png
    AA4710A5-E4C1-46F8-9F2B-2A431AA988C5.png
    710,1 KB · Visninger: 75
14dpo her. Nå er jeg lei av denne syklusen. Så nå vil jeg ha positiv test eller TR:hilarious:. Hadde ikke flere tidligtester igjen i dag,så tar en i kveld. Temperaturen holder seg høy.
Samme her!:hilarious: Vil heller ha en positiv test nå:angelic:
Det er jo lovende for oss at tempen fortsatt er høy:D

Samme her!:hilarious: Vil heller ha en positiv test nå:angelic:
Det er jo lovende for oss at tempen fortsatt er høy:D
Ja,høy temp er positivt,men hos meg går den aldri ned før samme dag som TR kommer uansett,så gir meg ikke så mye info-annet enn at TR lite sannsynlig kommer i dag :bored:. IKM i morgen,så kan godt være at den stuper i morgen:(

Ja,høy temp er positivt,men hos meg går den aldri ned før samme dag som TR kommer uansett,så gir meg ikke så mye info-annet enn at TR lite sannsynlig kommer i dag :bored:. IKM i morgen,så kan godt være at den stuper i morgen:(
Ja sant, men da må vi krysse fingrene at den ikke stuper ned imorgen :nailbiting:

Hvordan går det med alle IKM’erne i dag??

@fotballfrua95
@Berlioz
@MIT90
@Solstrål1
@Marsbaby2022
@Lenita

Er så usikker, har kun testet med metode siden den svake cb-testen. De har vært blenda hele tiden, og er det fortsatt. Spotter litt, men ikke som ved tr. I forgårs kom det litt rosa, litt brunt, så stopp. I går kom det litt friskt blod i slim, så brunt, så stopp. SORRY FOR INFO :stop: Samme i dag. Merker at formen er dårlig, mye trakking og løfting på jobb og det tar på. Vet ikke hva jeg tror nå. Positivt at mensen ikke har kommet, så vi får bare se :book1 skal blakke meg på apoteket senere tenkte jeg

Ser forresten at jeg har misforstått når vi skulle skrive info (tror jeg). Jeg har skrevet B1, som i at jeg har ett barn. Prøver på nr 2

Åhh, jeg er så nervøs og trenger derfor deres hjelp til å vurdere om stigningen på disse testene ser bra ut, eller ikke? Jeg syntes økningen er treg… :nailbiting:
Har gått ut i fra CD, fordi jeg ikke har noen anelse om når jeg hadde EL.
Ser også at det er litt gjenskinn i teipen…

Vedlegg

• 83B60F85-B474-4C40-ADBF-FDAF7C481AFB.jpeg
    83B60F85-B474-4C40-ADBF-FDAF7C481AFB.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 115
:dontknow
Test nr ørtogførti i dag… Herlighet for en smell jeg har gått på i dag fra positiv test denne morgenen til skygge senere på dagen osv osv. Siden testene på Normal bare koster 49kr bestemte jeg meg for å sløse en i kveld, ikke tidlig test. Jaggu ser jeg en svak rosa strek :eek: Altså, er det en spire eller er dette en form for prank!? :shy: Aldri prøvd disse testene før :sorry:

Ååh håper på spire her!:rolleyes:Jeg skal ikke bruke Rfsu igjen. Vil bare vise hvordan min så ut, og jeg er ikke gravid. Kan ha vært kjemisk da :dontknow

Vedlegg

• 52097E66-A991-4CC1-B610-8223BC2CF4AB.jpeg
    52097E66-A991-4CC1-B610-8223BC2CF4AB.jpeg
    70,8 KB · Visninger: 107
:dontknow

Ååh håper på spire her!:rolleyes:Jeg skal ikke bruke Rfsu igjen. Vil bare vise hvordan min så ut, og jeg er ikke gravid. Kan ha vært kjemisk da :dontknow

Oiii!! De burde lage bedre tester eller slutte å selge, tenker det er mange som har blitt sjeleglad for to streker der det ikke stemmer… Men babyplan burde åpnet butikk i alle storbyer, så lenge å vente på pakke i posten :rolleyes::rolleyes: Kjøpte meg metode sine tidligtester i dag, ser mye delte meninger om de også..

Nå kom testene fra babyplan i postkassen. Skal ta en om en time, har «spart» i 4 timer da:hilarious:
Spennende!! Kom med oppdatering om en time da:D:D

Åhh, jeg er så nervøs og trenger derfor deres hjelp til å vurdere om stigningen på disse testene ser bra ut, eller ikke? Jeg syntes økningen er treg… :nailbiting:
Har gått ut i fra CD, fordi jeg ikke har noen anelse om når jeg hadde EL.
Ser også at det er litt gjenskinn i teipen…
Når du ser øverste og nederste, er 2 dagers forskjell så syns jeg at økingen ser bra ut:joyful:

Oiii!! De burde lage bedre tester eller slutte å selge, tenker det er mange som har blitt sjeleglad for to streker der det ikke stemmer… Men babyplan burde åpnet butikk i alle storbyer, så lenge å vente på pakke i posten :rolleyes::rolleyes: Kjøpte meg metode sine tidligtester i dag, ser mye delte meninger om de også..

Avsolutt!:happy: Blir jo tussete av å gå å vente på de i posten. Masse lykke til! Håper for deg:Heartpink

Dette har vært den merkeligste syklusen, tror det må være pga vaksina . Har hatt så mye symptomer og kraftige menssmerter siden onsdag, samt mensmurringer i 1 1/2 uke. Livmortappen er lav og øm.o_O Tipper TR er på vei.
Øverste fra i går:
0CAD70EC-AB76-4AE4-9418-9758DB508BF9.jpeg

Nederste fra i dag:

D4DB71BF-AC63-4D65-BBA8-83E940C94BFC.jpeg

Tror dette er skyggestreker. Er ca 12 DPO idag, og vet mange erfarer at disse slår ut positiv veldig sent men ser mer ut som en skygge. :wtf:

Back
Topp