Syns tempen er så veldig lav denne runden?? Hadde det ikke vært for alle symptomer på el hadde jeg nesten tvilt på at el faktisk har skjedd Premom mener el var CD 22, hadde ikke positiv el test når ff tror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo er tidlig!! Jeg googla 9dpo tester, og da er så og så alle negative.
Okay, men hva er luteal line? striplete linje.. ser ikke ut som dere andre har den.Så lenge den holder seg over coverlinen
Jeg er ikke sikker på luteal line, men den blå striplet betyr at du ikke har tempet hver dag, dvs hoppet over 1 dag. Og rød striplet kryss betyr at FF er usikker, så over til heltrukket linje om den er sikker etterhvert. Men ser at FF er sikker på din EL, men håper at tempen stiger oppover etterhvertOkay, men hva er luteal line? striplete linje.. ser ikke ut som dere andre har den.
Heisann damer!
Siden jeg meldte meg inn i denne IKM-gruppa, har jeg lest innleggene deres og heia på dere i det stille. Selv har jeg har skikkelig dårlig trua på denne PP, fordi jeg fikk vaksina CD8. Har bare vært rimelig sikker på at den ville klusse til syklusen.
Allikevel bestemte jeg meg for å ta en test morges, antagelig 12DPO.
Ettersom vi har prøvd i 1 år uten hell nå, så må jo dette være for godt til å være sant?
Heisann damer!
Siden jeg meldte meg inn i denne IKM-gruppa, har jeg lest innleggene deres og heia på dere i det stille. Selv har jeg har skikkelig dårlig trua på denne PP, fordi jeg fikk vaksina CD8. Har bare vært rimelig sikker på at den ville klusse til syklusen.
Ettersom vi har prøvd i 1 år uten hell nå, så må jo dette være for godt til å være sant?
Flere som har blitt gravide etter å ha tatt vaksina. Jeg ble det, eller jeg testet negativt samme dag som vaksina. Testet positivt noen dager etterpå. Mistet dessverre.5 dpo, og dagene går SEINT
Masse strekk i lysken i går, og det murrer - altså symptomer når man hele tiden kjenner etter - selv om det er for tidlig til symptomer
Gruer for vaksinedose 2 idag!
Både for å bli dårlig, slik alle (damer) jeg kjenner har blitt.
Men mest fordi jeg innbiller meg at vaksinen skal hemme gullegget fra å slå seg ned. Lage litt sånn dårlige forhold i kropppen liksom, sånn type «her er det For dårlig indre miljø til å vokse opp». Har liksom ikke alderen på min side lenger heller, så trenger ikke flere dårlige faktorer
Litt nysgjerrig på om noen har blitt gravid sånn rett etter vaksinen, men de er vel ikke på dette forumet
Ha en fin dag alle! Med eller uten testesyka og symptomer
Heisann damer!
Siden jeg meldte meg inn i denne IKM-gruppa, har jeg lest innleggene deres og heia på dere i det stille. Selv har jeg hatt skikkelig dårlig trua på denne PP, fordi jeg fikk vaksina CD8. Har bare vært rimelig sikker på at den ville klusse til syklusen.
Ettersom vi har prøvd i 1 år uten hell nå, så må jo dette være for godt til å være sant?!
Hvordan tolker dere testen?
GRATULERER!! Tror noen ganger det hjelper å bare "gi litt opp", ikke ha så mye fokus på det. Skal jeg sette deg på gravid?Heisann damer!
Siden jeg meldte meg inn i denne IKM-gruppa, har jeg lest innleggene deres og heia på dere i det stille. Selv har jeg hatt skikkelig dårlig trua på denne PP, fordi jeg fikk vaksina CD8. Har bare vært rimelig sikker på at den ville klusse til syklusen.
Ettersom vi har prøvd i 1 år uten hell nå, så må jo dette være for godt til å være sant?!
Absolutt positiv, så fantastisk etter 1år! Vil si gratulerer jeg! ♡Heisann damer!
GRATULERER!! Tror noen ganger det hjelper å bare "gi litt opp", ikke ha så mye fokus på det. Skal jeg sette deg på gravid?
Flere som har blitt gravide etter å ha tatt vaksina. Jeg ble det, eller jeg testet negativt samme dag som vaksina. Testet positivt noen dager etterpå. Mistet dessverre.
Så fin strekTempen holder seg høy, det er bra! Jeg har begynt å kjenne kvalmen komme litt snikende nå og metallisk smak i munnen. Kjenner også ligamentsmerter.
Er mye stress på jobb nå og er redd dette kan påvirke utvikling av lille spire
I dag ser jeg at streken ikke lenger er skygge, men rosa og bred. Positiv! tror jeg får digitaltester i posten i dag.
Håper på flere positive tester og sterkere
Heisann damer!
Gratulerer så myeHerremin, så utrolig stas. Dette er virkelig det rareste, skumleste og fineste jeg har opplevd. Ved flere tidspunkter tenkte jeg at det aldri ville bli vår tur
Klarte altså ikke holde meg lenger, og tok denne digitale nå 2 timer senere
Tusen takk igjen for alle gratulasjoner
Dette står som forklare på luteal line, om det for noe meningOkay, men hva er luteal line? striplete linje.. ser ikke ut som dere andre har den.