♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Jah! Der satt du ord på den rare følelsen jeg har hatt i puppene/brystvortene også :wideyed: Utdrivingsfølelsen faktisk! Det er et VELDIG uvanlig symptom for meg, dvs aldri hatt det hvis ikke jeg er gravid eller ammer! :) Likevel er testen veldig svak (25ml/u) i dag 11dpo:wtf:
Det gledes meg at jeg ikke er den eneste :hilarious:

Utdrivingsfølelsen kjenner jeg kun når jeg ammer om de blir liksom sprengt. Men nå ?? Uvanlig for meg også:angelic: Med etterfulgt av stikninger og nedpress som kommer og går :hungover: Blir spennende for oss i nærmeste dagene:D

Har kjøpt ny test jeg skal svi av i kveld hvis jeg klarer spare meg i minst 4 timer :nailbiting:
Håper håper håper jeg får to streker :smiley-angelic001
Samme her! Skal svi av test rundt kl 20 tiden hvis jeg holder meg 4 timer :angelic:

Samme her! Skal svi av test rundt kl 20 tiden hvis jeg holder meg 4 timer :angelic:
Jeg kan ta den i 19-20 tiden… går så frem og tilbake på om jeg tror jeg er gravid eller ikke. Er så nervepirrende :nailbiting:
I dag hadde vi lapskaus til middag. Samboer skulle varme det opp og skulle ha meg til å smake på den (kald)… fikk helt panikk for klarte ikke tanken på kald lapskaus :depressed:
Blir så utrolig skuffet hvis jeg fortsatt ikke får antydning til to streker :shy:
Ikm er i morgen og er 13 dpo i dag.
Ingen antydninger til at TR skal dukke opp de nærmeste dagene, men kan også være pga. 2. dosen med vaksine som jeg fikk i begynnelsen av denne syklusen (cd 2).

Gratulerer alle med nydelige streker!!Det er en vidunderlig herlig og skummel følelse når man sitter der med to rosa:dummy1:.

Her er det 11dpo. Negativ test..stirret på den så lenge at det ble streker overalt til slutto_O:hilarious:. Har ikke hatt symptomer frem til i går,og har derfor ikke følt meg gravid. I går derimot begynte jeg å kjenne meg øm midt på magen,under navelen-akkurat som ved sist graviditet. Er også helt av i korsryggen,både sliten og øm på en måte. Kroppen føles mer gravid nå iallfall, men testen viser ikke d.. Har hatt litt mer rare symptomer i lutealfasen etter jeg fikk den siste vaksinen i mai,så kan jo være det som er forklaringen. Uansett..nå kan TR bare komme synes jeg!

Slenger med tempen fra i dag. Går den opp i morgen er jeg kanskje gravid,går den ned er det TR på vei:bookworm:.

Vedlegg

• 4F2F2AFE-8D19-4FA5-A711-AFB4D9968F09.png
    4F2F2AFE-8D19-4FA5-A711-AFB4D9968F09.png
    566,9 KB · Visninger: 49
Last edited:
Jeg kan ta den i 19-20 tiden… går så frem og tilbake på om jeg tror jeg er gravid eller ikke. Er så nervepirrende :nailbiting:
I dag hadde vi lapskaus til middag. Samboer skulle varme det opp og skulle ha meg til å smake på den (kald)… fikk helt panikk for klarte ikke tanken på kald lapskaus :depressed:
Blir så utrolig skuffet hvis jeg fortsatt ikke får antydning til to streker :shy:
Ikm er i morgen og er 13 dpo i dag.
Ingen antydninger til at TR skal dukke opp de nærmeste dagene, men kan også være pga. 2. dosen med vaksine som jeg fikk i begynnelsen av denne syklusen (cd 2).
Kan være et godt tegn for deg der med lapskaus :hilarious: Så lenge du ikke har fått noe tegn til TR og testen skulle være mer enn skygge så blir det nok mer som babystrek. Håper for deg!:D

Fascinerende å hive seg inn i denne verdenen gitt. Jeg er 12 dager dpo men har denne pp (føles som nr 100!) gitt f i å teste. Håper det gir utslag men Haff. I tillegg hadde jeg kortere mensen enn på lenge sist runde og jeg brukte en eggløsningstester som ikke slo ut noen gang (dog ganske sikker på at jeg hadde EL pga symptomene jeg plutselig er veldig klar over nå…). Så Flo-kalenderen og den på IPhonen er uenige og jeg sitter her og krysser fingre og tær heeelt i mørke kjennes det ut som nå.
Derfor morsomt å lese om flere som tester seg i hjel!

Vet ikke hva jeg vil tro egentlig :rolleyes: Fortsatt skyggestrek, og ikke noe sterkere. Men kan jo plutselig bli sterkere ikveld, så jeg prøver å holde meg i 4 timer ikveld og svi av en test til:angelic: Meg og skyggestreker gitt… :hilarious:

Tempen har falt ned litt også:banghead: Men heldigvis fortsatt høyt over coverlinen så er fortsatt et håp! Og ikke noe tegn til spotting/TR heller, så det lover godt :angelic:

Det stikker litt til og fra nederst idag tidlig, og den utdrivingsfølelsen på brystvortene:wideyed:
Håper,håper,håper!!! :dummy1::dummy:. Ååå..disse skyggestrekene altså-skulle ikke vært lov,eller rom for å tolke…samtidig: det er jo d som er halve moroa her inne på forumet :p.

Håper skikkelig du får en strek som er tydelig ekte i kveld! ;)

Håper,håper,håper!!! :dummy1::dummy:. Ååå..disse skyggestrekene altså-skulle ikke vært lov,eller rom for å tolke…samtidig: det er jo d som er halve moroa her inne på forumet :p.

Nesten det er slik som er greia, eller så vil de bare tjene penger på all skyggestrekene :rolleyes: Men, ja håper at streken blir sterkere ikveld! 1.5 timer igjen til den store timen :hilarious:

Jeg sparte på HCG testen jeg tok sammen med EL da EL var super positiv, det var en easy@home, den har kjempe skygge nå som tørr! Eneste som ikke har rom for tolkning er jo de digitale :bookworm: har 3 stk liggende, men selvfølgelig tolker man først:smiley-angry026
#3 DPO, leeenge til testing..

Da har jeg testa og den var så blenda hvit som den kunne bli :arghh:
Ser nok ut til at vaksina har klussa til syklusen min så jeg får bare vente til TR dukker opp.
Legger ved bilde av testen.
172B87C9-C9A4-4553-9C23-DD2C3D74BE6A.jpeg

Lykke til alle sammen og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positiv test :love017

Back
Topp