Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer❤Du kan gjerne sette meg på gravid nå
Mineto-33-pp4-b2- el 30 -ikm 14.9
Slenger meg inn her nå for første gang
Det var skikkelig dumt Men da må du også se litt an om TR dukker opp i det hele tatt, om ikke så må du ta en ny test. Man vet jo aldri Og jeg vet heller ikke åssen det går med meg. Gjenstår å se i de kommende dagerDa har jeg testa og den var så blenda hvit som den kunne bli
Ser nok ut til at vaksina har klussa til syklusen min så jeg får bare vente til TR dukker opp.
Legger ved bilde av testen.
Vis vedlegget 365358
Lykke til alle sammen og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positiv test
9dpo er tidlig!! Jeg googla 9dpo tester, og da er så og så alle negative.9 dpo og dagens test… rimelig negativ
Hva syns dere om stigningen? Jeg syns den er veldig svak til å være 12 dpo I dag. Er bekymret...
HCG øker hvert 2.døgn ca så du kan sammenligne med den for to dager siden så ser du økingHva syns dere om stigningen? Jeg syns den er veldig svak til å være 12 dpo I dag. Er bekymret...
Ja, hvis ikke TR kommer i løpet av en ukes tid blir det ny test. Hvis den også er negativ og jeg fortsatt ikke har symptomer på at den dukker opp snart drar jeg til legen for å ta blodprøve. Har ei venninne som fikk negativ g-test helt til hun dro til legen for å teste seg. Hun var da 3-4 mnd. på veiDet var skikkelig dumt Men da må du også se litt an om TR dukker opp i det hele tatt, om ikke så må du ta en ny test. Man vet jo aldri Og jeg vet heller ikke åssen det går med meg. Gjenstår å se i de kommende dager
Så lenge den holder seg over coverlinen
Herremin… slo ikke ut på HCG og blodprøven viste seg Kroppene våre kan være mystiske de Men er nok lurt å ta en blodprøve om TR ikke dukker opp tross til negative tester. Håper du får noe tegn snart!Ja, hvis ikke TR kommer i løpet av en ukes tid blir det ny test. Hvis den også er negativ og jeg fortsatt ikke har symptomer på at den dukker opp snart drar jeg til legen for å ta blodprøve. Har ei venninne som fikk negativ g-test helt til hun dro til legen for å teste seg. Hun var da 3-4 mnd. på vei
Jeg ser mer på den nederste testen. Kaaanskje det er noe på gang. Stikk i magen kan jo være positivt.Har tatt meg test rundt kl 20.30 ikveld etter å ha holdt meg minst 4 timer Beklager med sen oppdatering etterpå, har vært i full fart etter det med div.ting
Men, hva mener dere?? Ser skyggestreken enda. Så jeg vet ikke om det er bare skyggestrek eller noe mer enn det enda, får se litt an på tempen imorgen tidlig Og heller ikke noe tegn til TR så det er jo en godt tegn
Tidligere idag stakk det så VELDIG nederst på venstre side (litt lengre ned under skambeinet mot rumpa), men da snakker vi om en eneste gang med en så kraftig en. Lurte fælt på hva det var