Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer masse!Herremin, så utrolig stas. Dette er virkelig det rareste, skumleste og fineste jeg har opplevd. Ved flere tidspunkter tenkte jeg at det aldri ville bli vår tur
Klarte altså ikke holde meg lenger, og tok denne digitale nå 2 timer senere
Tusen takk igjen for alle gratulasjoner
Ser dere det jeg ser? CB tidligtest tre dager på rad, nederste i dag!
Negativ i dag også 10/11 DPO. Vet det fortsatt er tidlig og at disse testene er dårlige, men mister litt håper nå. Mye mensmurringer fortsatt som jeg har hatt i over en uke, så tipper det ikke har klaffet denne gangen da.
Vis vedlegget 365428
Negativ i dag også 10/11 DPO. Vet det fortsatt er tidlig og at disse testene er dårlige, men mister litt håper nå. Mye mensmurringer fortsatt som jeg har hatt i over en uke, så tipper det ikke har klaffet denne gangen da.
Vis vedlegget 365428
Herremin, så utrolig stas. Dette er virkelig det rareste, skumleste og fineste jeg har opplevd. Ved flere tidspunkter tenkte jeg at det aldri ville bli vår tur
Klarte altså ikke holde meg lenger, og tok denne digitale nå 2 timer senere
Tusen takk igjen for alle gratulasjoner
Jeg er veldig fornøyd, ikke opplevd skyggestrek på deNoen som har erfaring med babyplan graviditetstest strip? Er de ok?
Jeg er veldig fornøyd, ikke opplevd skyggestrek på de
Ser ut til at tanta kommer på besøk i dag… så er vel bare å forberede seg til ny pp.Herremin… slo ikke ut på HCG og blodprøven viste seg Kroppene våre kan være mystiske de Men er nok lurt å ta en blodprøve om TR ikke dukker opp tross til negative tester. Håper du får noe tegn snart!
Ja, det er metode! Så interessant å høre. Har lest flere sine erfaringer med metode og at de er dårligere. Trodde jeg hadde investert i noen gode tester!! Har hatt mye menssmerter i dag, litt rart så mange dager før IKM. Har dog hattmenssmerter i over en uke.. men idag er det mye mer. Hadde mye menssmerter med førstemann flere dager i før IKM, og etter så derfor testet jeg ikke før 4+4 det kan bare bety to ting dette.Bruker du metode strips? Jeg er 13/14 dpo i dag og de har ikke antydning til strek engang... Cb har imidlertid begynt å gi svaaak utslag! Og jeg har også mye "mensensmerter" men håper at det bare er sånn det skal være. Ikm imrg
Ja ikke sant! Det er enda en stund til IKM, og leste at dette var dårlige tester som slår ut seint!Ikke gi opp! Jeg har aldri hatt positiv test så tidlig - ikke en skygge engang!
Det var skikkelig dumt! Du må også ha lykke til i neste ppSer ut til at tanta kommer på besøk i dag… så er vel bare å forberede seg til ny pp.
Lykke til alle sammen
Hvordan går det med deg Morell? Håper strekene dine har gått riktig vei! Statistikken for oss med IKM på lørdag ser hittil lovende ut!10 dpo i dag. Har ikke helt troen, men spennende er det jo uansett
Den nederste er sterkere enn den øverste ja. Krysser fingreneEr så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)
Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
MANDAG og første dag i vår uke! Vi har noen IKM'ere
HVordan går det?
@Mamima- du hadde ikke helt trua på fredag pga litt blod på papiret?
@Mammatiltrekløveret<3 (veldig spent, noen svaaake positive og veldig bra temp-graf!!)
@Lillemirakel2022- Hvordan går det med deg og testing?
@WonderGirl har dessverre meldt TR, men spent på om den har kommet?