♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Ser dere det jeg ser? CB tidligtest tre dager på rad, nederste i dag! :wideyed:

Vedlegg

• IMG_20210908_113349.jpg
    IMG_20210908_113349.jpg
    374,3 KB · Visninger: 133
  • NegativeImage_112fbdef-05da-44d9-b105-b51ae51f6f7f.png
    NegativeImage_112fbdef-05da-44d9-b105-b51ae51f6f7f.png
    1,4 MB · Visninger: 138
Herremin, så utrolig stas. Dette er virkelig det rareste, skumleste og fineste jeg har opplevd. Ved flere tidspunkter tenkte jeg at det aldri ville bli vår tur:(

Klarte altså ikke holde meg lenger, og tok denne digitale nå 2 timer senere❤️

Tusen takk igjen for alle gratulasjoner❤️
Gratulerer masse!:Heartred

Fikk omtrent samme testene idag, kan ikke se at det er noe stigning på de. Glemte å ta bilde. Får teste mer i ettermiddag eller i morgen, håper testene blir sterkere i morgen :smiley-angelic001

Negativ i dag også 10/11 DPO. Vet det fortsatt er tidlig og at disse testene er dårlige, men mister litt håper nå. Mye mensmurringer fortsatt som jeg har hatt i over en uke, så tipper det ikke har klaffet denne gangen da.

7E7EC391-385D-46DD-A6BB-684373B52F1D.jpeg

Negativ i dag også 10/11 DPO. Vet det fortsatt er tidlig og at disse testene er dårlige, men mister litt håper nå. Mye mensmurringer fortsatt som jeg har hatt i over en uke, så tipper det ikke har klaffet denne gangen da.

Vis vedlegget 365428

Ikke gi opp! :gen014Jeg har aldri hatt positiv test så tidlig - ikke en skygge engang!

Vis vedlegget 365428

Bruker du metode strips? Jeg er 13/14 dpo i dag og de har ikke antydning til strek engang... Cb har imidlertid begynt å gi svaaak utslag! Og jeg har også mye "mensensmerter" men håper at det bare er sånn det skal være. Ikm imrg

Herremin, så utrolig stas. Dette er virkelig det rareste, skumleste og fineste jeg har opplevd. Ved flere tidspunkter tenkte jeg at det aldri ville bli vår tur:(

Klarte altså ikke holde meg lenger, og tok denne digitale nå 2 timer senere❤️

Tusen takk igjen for alle gratulasjoner❤️

Gratulerer :love017

Har begynt å spotte her, så da kommer mensen imorra:happy: Masse lykke til videre for alle som fortsatt venter og kos dere masse dere som er gravide:Heartred

Herremin… slo ikke ut på HCG og blodprøven viste seg:wideyed: Kroppene våre kan være mystiske de:p Men er nok lurt å ta en blodprøve om TR ikke dukker opp tross til negative tester. Håper du får noe tegn snart!:Heartred
Ser ut til at tanta kommer på besøk i dag… så er vel bare å forberede seg til ny pp.
Lykke til alle sammen :Heartbigred

Bruker du metode strips? Jeg er 13/14 dpo i dag og de har ikke antydning til strek engang... Cb har imidlertid begynt å gi svaaak utslag! Og jeg har også mye "mensensmerter" men håper at det bare er sånn det skal være. Ikm imrg
Ja, det er metode! Så interessant å høre. Har lest flere sine erfaringer med metode og at de er dårligere. Trodde jeg hadde investert i noen gode tester!! Har hatt mye menssmerter i dag, litt rart så mange dager før IKM. Har dog hattmenssmerter i over en uke.. men idag er det mye mer. Hadde mye menssmerter med førstemann flere dager i før IKM, og etter så derfor testet jeg ikke før 4+4 :p det kan bare bety to ting dette.

har du testet noe mer? Spennende med svak positiv test!! :woot::woot:

Er så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær :wacky:
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)

Fire uker siden medisinsk abort i morgen.

Vedlegg

• 9BFA074B-E2D7-48F0-BF63-F324EAB41DBA.jpeg
    9BFA074B-E2D7-48F0-BF63-F324EAB41DBA.jpeg
    471,8 KB · Visninger: 87
  • 177FCF69-52C3-4263-BFCB-0F19382BBF3F.jpeg
    177FCF69-52C3-4263-BFCB-0F19382BBF3F.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 83
Er så usikker på testene og om jeg har stigning eller om det er rester fra MA.. syns den nederste er noe sterkere enn den øverste, men likevel veeldig lite stigning siden i går. Analyserer alt for mye og har herved blitt testeblind.. men klarer ikke la vær :wacky:
Noen som har noen formening om testene? (Legger ved både redigert og uredigert)

Fire uker siden medisinsk abort i morgen.
Den nederste er sterkere enn den øverste ja:happy:. Krysser fingrene:smiley-angelic001

MANDAG og første dag i vår uke! Vi har noen IKM'ere

HVordan går det?
@Mamima- du hadde ikke helt trua på fredag pga litt blod på papiret?

@Mammatiltrekløveret<3 (veldig spent, noen svaaake positive og veldig bra temp-graf!!)
@Lillemirakel2022- Hvordan går det med deg og testing? :)

@WonderGirl har dessverre meldt TR, men spent på om den har kommet?

Kan settes på tr

Back
Topp