Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser, og disse slår ut sent merket jeg når jeg ble gravid i juni. Spennende!Jeg har jo regnet helt feil.. er 9/10 DPO idag! Glemte nesten av å ta en test i halvsvime i dag tidlig, men jeg husket det, og jeg kunne se en skygge med en gang. Den jeg tok i går kveld var blenda. Er det noen andre som ser noe??
Vis vedlegget 365304
Oi se der, den er nå ganske synlig og vil jeg siHar ikke vært så veldig aktiv her, og hadde egentlig gitt opp denne PPn, og var egentlig ikke noe gira på å teste i dag, men fikk denne? 12 dpoVis vedlegget 365306
Får det ikke helt med på bildet, men synes den ser rosa ut.. og den er sterkere enn skyggene jeg pleier å få
Jeg er egentlig bare i sjokk, og redd. Har bare dårlige erfaringer med sene positive tester (fra 13 dpo og senere) etter å ha prøvd i 3 år og mistet 3 ganger. Kjenner at jeg ikke tror på den streken i det hele tatt
Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Temp. har steget igjen, godt tegn!
Fikk GRAVID på monitor tør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag
Tok en til tidligtest. Selv om dette er det jeg ønsker meg mest i hele verden er det samtidig det skumleste som finnes for meg..Oi se der, den er nå ganske synlig og vil jeg si
Håper det er en sterkere babystrek i morgen og at lille klamrer seg fast hele veien!♡
Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Fikk GRAVID på monitor tør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag
Begynner å få tilbake godfølelsen her!
11 dpo
Den der er IKKE skyggestrek Ganske sikker på at du er gravid! Ta en CB så får du sikkert en positiv svar SpennendeTok en til tidligtest. Selv om dette er det jeg ønsker meg mest i hele verden er det samtidig det skumleste som finnes for meg.. Vis vedlegget 365310
Yeei !!Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Gode streker, svake men synlige gratulerer!Begynner å få tilbake godfølelsen her!
Se der, digitalt og. GRATULERER!11 dpo
Har ikke vært så veldig aktiv her, og hadde egentlig gitt opp denne PPn, og var egentlig ikke noe gira på å teste i dag, men fikk denne? 12 dpoVis vedlegget 365306
Får det ikke helt med på bildet, men synes den ser rosa ut.. og den er sterkere enn skyggene jeg pleier å få
Jeg er egentlig bare i sjokk, og redd. Har bare dårlige erfaringer med sene positive tester (fra 13 dpo og senere) etter å ha prøvd i 3 år og mistet 3 ganger. Kjenner at jeg ikke tror på den streken i det hele tatt
Spennende å følge deg og testene/grafene dineVet ikke hva jeg vil tro egentlig Fortsatt skyggestrek, og ikke noe sterkere. Men kan jo plutselig bli sterkere ikveld, så jeg prøver å holde meg i 4 timer ikveld og svi av en test til Meg og skyggestreker gitt…
Tempen har falt ned litt også Men heldigvis fortsatt høyt over coverlinen så er fortsatt et håp! Og ikke noe tegn til spotting/TR heller, så det lover godt
Det stikker litt til og fra nederst idag tidlig, og den utdrivingsfølelsen på brystvortene
Moro at du følger med!Spennende å følge deg og testene/grafene dine
Men du, syns skyggen din er noe sterkere i dag? Håpehåpe for deg!♡
Har ikke turt å teste enda selv i dag.
Takk for at du deler med meg det hjelper veldig og dette er jo tidligere enn de andre gangene. Får krysse fingreneEn liten positiv erfaring. Jeg fikk svaaak strek 15dpo med førstemann. Det gikk fint. Så det må ikke gå galt om det er sent
Ja syns det, men jeg er nok litt strekskada selv hahaMoro at du følger med!
Jasså, syns du det? Jeg syns de er omtrent det samme, eller så er streksynet mitt ødelagt pga for mye testing Men er så fint med gruppa her da kan man få høre andres meninger også
Kanskje du kan prøve å svi av en ikveld da de pleier å være sterke enn om morgenen?