♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

12.august, så i så fall skjer det på første forsøk. Ganske sikker på at jeg hadde el etter 14 dager, så er veldig spent! Er vel for godt til å være sant

Noen må jo ha flaksen også, så da håper vi på at det er din flaksetur :happy:

Tok en ny ikveld, men dessverre så ser jeg ikke noe sterkere enn bare skygger :banghead: Men, håpet er ikke ute før TR dukker opp. Og dessuten så er jeg 9 DPO så kan fortsatt være litt tidlig. Eneste som er lovende for øyeblikket er høye temp, og håper den fortsetter imorgen også!:angelic:

Ikke mist håpet! Husk at så tidlig er hcg-konsentrasjonen i urin ganske lav og det kan være vanskelig å fange opp på test :rolleyes:

Tok en ny test i ettermiddag, men bare en ubetydelig skygge der også. Tror nok ikke disse skyggene betyr noe gitt :bored:. Virker som det kommer på alle testene jeg tar:finger:, MEN det betyr ikke at testene ikke kan bli positive etterhvert likevel:happy:. En ny dag, og 11dpo i morgen. I ettermiddag har jeg faktisk hatt svak «smerte»/klumpfølelse rett under navelen-d kjenner jeg igjen fra sist gang:bookworm:.

Gleder meg til å se tempkurven og testen din i morgen tidlig, og oppdatering fra @Panda89 og @Snorkfrøken28
Føler det samme som deg, faktisk :hilarious: Føler alle testene jeg tar kommer opp bare skygger:pompus: Jaja, saaant som du sier - plutselig dukker det opp to tydelige streker:woot:

Jeg kommer iallfall med oppdatering imorgen på temp-grafen og evt testen hvis den er "mer" enn skygge :hilarious:

Men det er jo bra tegn at du merket "klumpfølelse" for det hadde jeg også et par dager siden ca:D

Ikke mist håpet! Husk at så tidlig er hcg-konsentrasjonen i urin ganske lav og det kan være vanskelig å fange opp på test :rolleyes:
Mister ikke håpet før TR dukker opp :angelic: Er bare for ivrig kanskje med å se to streker og det innrømmer jeg, som dere andre :hilarious: Noen tester positiv 6 DPO og noen ikke før 15-17 DPO eller mer :p

Det er så artig å komme inn her å se alle strekene som begynner å komme!:happy093:gen014 Jeg heier på dere alle og håper strekene blir sterkere for hver dag:smiley-angelic001
Her er det egentlig lite å melde, jeg er mellom 5 og 7 DPO, og synes dagene går alt for seint:banghead: Jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM, og da selvfølgelig bare om TR ikke her dukket opp. Jeg blir så stressa av testinga at jeg tror det er bedre å la være:confused013
Jeg hadde alle tegn på EL som vanlig, men er faktisk litt usikker nå da puppene ikke finnes ømme, og det er de alltid mellom EL og TR:confused005
Men men, la dagene gå fort slik at jeg får svar på om det blir en ny PP eller ikke:)

Jeg er like langt som dere:bookworm::angelic: 10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer:banghead: Har ikke troa…:(

Samme her, 10 dpo, murring magen og prikking i puppene (uvanlig for meg), likevel blenda tester og null tiltro til denne PP :(

Begynner å få tilbake godfølelsen her!☺️

Vedlegg

• 4F2FD296-A84F-4A85-8B19-BD6D1A37AECC.jpeg
    4F2FD296-A84F-4A85-8B19-BD6D1A37AECC.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 123
Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb :D
Temp. har steget igjen, godt tegn!
Fikk GRAVID på monitor :excited001tør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden :dead:
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20210907-060455_FF App.jpg
    Screenshot_20210907-060455_FF App.jpg
    251 KB · Visninger: 107
  • 20210907_060759.jpg
    20210907_060759.jpg
    1,9 MB · Visninger: 110
  • 20210907_061333.jpg
    20210907_061333.jpg
    986,8 KB · Visninger: 108
Oj så sterke streker! Den lyser positiv :woot: hvor mange dpo? Du får helt sikkert positiv digitaltest nå:Heartred
Jeg synes også den ser positiv ut! Takk for at du og ser (og skriver) det! En kan jo tvile på eget streksyn iblant:hilarious: Den var helt blenda i går, både morgen og ettermiddag. Jeg er 10 dpo i dag!

Fikk GRAVID på monitor :excited001tør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden :dead:
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag :Heartred
Wow, virkelig flere faktorer her som peker mot samme konklusjon!! Dette er så moro:Heartred Håper spiren sitter godt denne gangen:Heartred Hvor mange dpo er du?

Fantastisk! Hvisker gratulerer (igjen):love7 Blir nok en spesiell dag på jobb i dag:Heartbigred

Fantastisk!!
Gratulerer!!

Skal jeg sette dere opp på GRAVID? :cool05

Back
Topp