Uventa nummer 3
Bli kjent med forumet
Ser iallefall strekene! Blir veldig spennende! Når var MA?
12.august, så i så fall skjer det på første forsøk. Ganske sikker på at jeg hadde el etter 14 dager, så er veldig spent! Er vel for godt til å være sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser iallefall strekene! Blir veldig spennende! Når var MA?
12.august, så i så fall skjer det på første forsøk. Ganske sikker på at jeg hadde el etter 14 dager, så er veldig spent! Er vel for godt til å være sant

Tok en ny ikveld, men dessverre så ser jeg ikke noe sterkere enn bare skyggerMen, håpet er ikke ute før TR dukker opp. Og dessuten så er jeg 9 DPO så kan fortsatt være litt tidlig. Eneste som er lovende for øyeblikket er høye temp, og håper den fortsetter imorgen også!
![]()
Føler det samme som deg, faktiskTok en ny test i ettermiddag, men bare en ubetydelig skygge der også. Tror nok ikke disse skyggene betyr noe gitt. Virker som det kommer på alle testene jeg tar
, MEN det betyr ikke at testene ikke kan bli positive etterhvert likevel
. En ny dag, og 11dpo i morgen. I ettermiddag har jeg faktisk hatt svak «smerte»/klumpfølelse rett under navelen-d kjenner jeg igjen fra sist gang
.
Gleder meg til å se tempkurven og testen din i morgen tidlig, og oppdatering fra @Panda89 og @Snorkfrøken28
Føler alle testene jeg tar kommer opp bare skygger
Jaja, saaant som du sier - plutselig dukker det opp to tydelige streker

Mister ikke håpet før TR dukker oppIkke mist håpet! Husk at så tidlig er hcg-konsentrasjonen i urin ganske lav og det kan være vanskelig å fange opp på test![]()
Er bare for ivrig kanskje med å se to streker og det innrømmer jeg, som dere andre
Noen tester positiv 6 DPO og noen ikke før 15-17 DPO eller mer 
Jeg heier på dere alle og håper strekene blir sterkere for hver dag
Jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM, og da selvfølgelig bare om TR ikke her dukket opp. Jeg blir så stressa av testinga at jeg tror det er bedre å la være

Jeg er like langt som dere10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer
Har ikke troa…
![]()
Mister ikke håpet før TR dukker oppEr bare for ivrig kanskje med å se to streker og det innrømmer jeg, som dere andre
Noen tester positiv 6 DPO og noen ikke før 15-17 DPO eller mer
![]()
og man vil jo helst ha positivt resultat med en gang
tør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden 

Begynner å få tilbake godfølelsen her!![]()
hvor mange dpo? Du får helt sikkert positiv digitaltest nå
Jeg synes også den ser positiv ut! Takk for at du og ser (og skriver) det! En kan jo tvile på eget streksyn iblantOj så sterke streker! Den lyser positivhvor mange dpo? Du får helt sikkert positiv digitaltest nå
![]()
Den var helt blenda i går, både morgen og ettermiddag. Jeg er 10 dpo i dag!Wow, virkelig flere faktorer her som peker mot samme konklusjon!! Dette er så moroDagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Temp. har steget igjen, godt tegn!
Fikk GRAVID på monitortør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag![]()
Håper spiren sitter godt denne gangen
Hvor mange dpo er du?Fantastisk! Hvisker gratulerer (igjen)Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Fikk GRAVID på monitortør ikke helt å feire ennå siden jeg hadde en MA for 3 mnd siden
Også følger jeg bare videre med på at skyggestreken skal bli sterkere. Den pleier ofte å bli sterkere med ettermiddagsurin.
Venter spent på oppdatering fra dere andre....håper på mange flere positive tester i dag![]()
Blir nok en spesiell dag på jobb i dag
Dette er gravidstrekerBegynner å få tilbake godfølelsen her!![]()
!!Wooho! Den er positiv. Si i fra når jeg skal sette deg opp på gravidBegynner å få tilbake godfølelsen her!![]()
Fantastisk!!Dagens raske oppdatering fra meg før jeg drar på jobb
Gratulerer!!11 dpo![]()

Håper virkelig det er gravidstreker og at kroppen har ordnet opp så fort!12.august, så i så fall skjer det på første forsøk. Ganske sikker på at jeg hadde el etter 14 dager, så er veldig spent! Er vel for godt til å være sant