♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

God morgen :joyful: 9 DPO idag, og tempen steg igjen!:D Men testen ser omtrent der samme som igår kveld så jeg er redd for at det kan være bare en skygge:banghead: Men jeg skal ta en ny test ikveld etter å ha holdt meg i 4 timer :hilarious:

Men er optimistisk på at tempen fortsatt holdt seg høy:Heartred

Det er to tester som ble tatt imorges med 1 times mellomrom og det var skyggestrek på begge så jeg vet ikke.. :rolleyes:

Dette ser lovende ut! Forresten så ser det ut som om du har fått en temp. spike 7 dpo. Har lest litt om det på engelske forum og det er et godt tegn.
Jeg ser helt klart skyggene, trenger bare litt tid nå så blir de sterkere.

10 dpo i dag :) Takk som spør :Heartred har vært sykt travelt i hele dag så har ikke vært på forumet før nå :hilarious:
Under målingen i dag begynte det å pipe akkurat når jeg satt temp.måleren inn :hilarious::hilarious: så usikker på målingen i dag. Håper den bare holder seg høy :nailbiting:

Jeg syns skyggene har blitt sterkere sammenlignet fra i går og i dag kom det endelig strek på metode tidlig (har jo lest her at den ikke gir så bra utslag sml. med babyplan sine tester). IKM er ikke før på lørdag, så håper strekene blir sterkere :smiley-angelic001
Der var du:hilarious: Var spent på hvordan det gikk med deg idag! Siden vi lå ganske jevnt:joyful: Uansett er det lovende at du fortsatt har høy temp:D:Heartred

Dette ser lovende ut! Forresten så ser det ut som om du har fått en temp. spike 7 dpo. Har lest litt om det på engelske forum og det er et godt tegn.
Jeg ser helt klart skyggene, trenger bare litt tid nå så blir de sterkere.
Temp spike? Det var nytt for meg!:hilarious: Men er jo fint å høre at du sier det er et godt tegn :angelic: Ja, skyggene er alltid der liksom så jeg aner ikke hva jeg vil tro ettersom det ikke har økt noe enda. Vet at det kan fortsatt være litt for tidlig. Om jeg hadde evt festedip 8 DPO så burde det komme svak utslag imorgen :angelic::smiley-angelic001

10 dpo i dag :) Takk som spør :Heartred har vært sykt travelt i hele dag så har ikke vært på forumet før nå :hilarious:
Under målingen i dag begynte det å pipe akkurat når jeg satt temp.måleren inn :hilarious::hilarious: så usikker på målingen i dag. Håper den bare holder seg høy :nailbiting:

Jeg syns skyggene har blitt sterkere sammenlignet fra i går og i dag kom det endelig strek på metode tidlig (har jo lest her at den ikke gir så bra utslag sml. med babyplan sine tester). IKM er ikke før på lørdag, så håper strekene blir sterkere :smiley-angelic001

Åjåjåj..er ikke dette graviditet,så vet ikke jeg. Jeg skal vente bittelitt, bare for ikke å stresse deg, men hvisker snart et forsiktig gratulerer;).

10 dpo i dag. Har ikke helt troen, men spennende er det jo uansett :joyful:

Vedlegg

• 0328D9F8-53C0-49A3-9144-4B6D3FC0B2F2.jpeg
    0328D9F8-53C0-49A3-9144-4B6D3FC0B2F2.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 101

Dette her ser jo lovende ut :smiley-bounce012 føler jeg ser lettere streker på andres tester, enn mine egne. Men her vil jeg si det er tydelig streker. Håper de blir sterkere:hello2

Dette her ser jo lovende ut :smiley-bounce012 føler jeg ser lettere streker på andres tester, enn mine egne. Men her vil jeg si det er tydelig streker. Håper de blir sterkere:hello2

Tusen takk :Heartred Synes mine streker er helt lik dine :pompus:eneste er at vi ikke bruker like tester.
Jeg venter spent på pakke fra billige-tester.no. Har bestilt digitale tester:D hadde vært kjekt med positiv digitaltest nå. Har du tenkt å teste med digitaltest snart?

Tusen takk :Heartred Synes mine streker er helt lik dine :pompus:eneste er at vi ikke bruker like tester.
Jeg venter spent på pakke fra billige-tester.no. Har bestilt digitale tester:D hadde vært kjekt med positiv digitaltest nå. Har du tenkt å teste med digitaltest snart?

Det blir spennende :happy: jeg vet ikke når jeg evt tar digital. Etter kjemisk forrige pp, så merker jeg at jeg gruer meg til å ta en digitaltest. Blir så kjipt når det etter noen dager ikke går veien likevel. Men det vet jeg jo ikke, så får se. Vil ha strekene litt sterkere først tenker jeg:nailbiting:

10 dpo i dag. Har ikke helt troen, men spennende er det jo uansett :joyful:
Der syns streken uten tvil!
Er ganske sikker på at den vil bli sterkere :D
Hvisker forsiktig gratulerer!:love7

Og der kan jeg settes på TR :hilarious:
Tok to timer fra jeg ble med i gruppa :p

jaja, får trøste meg med at både EL og TR er spot on når de skal komme :D

Ja da folkens har faktisk ikke tr kommet enda. Men regner med den dukker opp i morgen da el var en dag senere enn antatt av kalenderen. Uansett så kjenner jeg fremdeles noe lent mot Høyre siden min øvre sikt av miss uterus. Og jeg begynner å bekymre meg litt. Så det jeg lurer på er om noen her har hatt cyste på eggstokken før og har lyst å beskrive det? :banghead:o_O

Tok en ny ikveld, men dessverre så ser jeg ikke noe sterkere enn bare skygger :banghead: Men, håpet er ikke ute før TR dukker opp. Og dessuten så er jeg 9 DPO så kan fortsatt være litt tidlig. Eneste som er lovende for øyeblikket er høye temp, og håper den fortsetter imorgen også!:angelic:

Vedlegg

• C3488A94-8167-410B-9AC7-FB5231336B6E.jpeg
    C3488A94-8167-410B-9AC7-FB5231336B6E.jpeg
    654,6 KB · Visninger: 84
  • 372DEA32-13C9-4165-888D-C926FD1F7190.jpeg
    372DEA32-13C9-4165-888D-C926FD1F7190.jpeg
    605,7 KB · Visninger: 85
Lei av skygger.. bah..for det er nok bare det det er:sorry:Ikke noe særlig sterkere enn i går heller. Ja jeg mistet litt motet. Så får se når jeg gidder å teste igjen. Hvertfall vente et par dager kanskje.. :)
Men det er veldig spennende å titte innom her i disse dagene da!

Vedlegg

• 20210906_115934.jpg
    20210906_115934.jpg
    203,9 KB · Visninger: 81
Back
Topp