♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Har du tatt ny test da? xsmile2 Jeg tror jeg tar i kveld også jeg, dette er for spennende :eek:
Nei for glemte meg i dag tidlig, måtte på do i 5 tiden. Så driver å sparer meg et par timer her så blir det en test tenkte jeg :happy: ja skjønner deg godt! Er bare redd for å bli skuffa og jeg :sorry:

Altså, noen ganger skulle jeg ønske kroppen bare kunne snakke, tydelige ord liksom, så man slapp all tolkning og tenking:hilarious:

Er helt sikker på EL på fredag (slim med blod, til en forandring - noe Google sier er positivt, å siden kroppen ikke snakker, så må Google ha rett!:D)

Men vi har jo selvsagt kjørt på med aksjer både lørdag og i går kveld. Å da vettu, da var støtene til aksjeleggeren driiiitvonde der innerst i huttetu. Som for meg er veldig typisk EL. Men det va jo type to dager ETTER det andre tydelige EL-tegnet (altså slim og blod - bare for å gi dere ekle detaljer en gang til:p).

Men men, jeg regner 3 dpo jeg:D Man legge jo ikke til flere dpo-dager om man ikke blir tvunget!

Å så blir jeg litt sånn småstressa over om vaksinen kan ha noe å si for om egget syns at kroppen er en fin plass å bo. For jeg tar dose to på onsdag, 5 dpo. Da vil jeg mest sannsynlig få en reaksjon 6 og 7 dpo.. Som jo sannsynligvis er festedagene.

Forrige PP endte jo med strek, etter tydelige gravidsymtomer og forsinket mens. Så tenker jo at det var en kjemisk/tidlig SA. Å da var EL midt mellom min og mannes vaksine. Så nå lurer jeg jo på om den hadde noe innvirkning.. Arh, lovte meg selv å ikke lure på ting om vaksinen som man uansett ikke får noe svar på:facepalm::wacky::D

Hvordan ligger dere an i vaksinasjonen?

Har du forsøkt å legge den inntil testen fra lørdag? Husk at det er snakk om små mengder HCG så tidlig,så selv om det fordobler seg annenhver dag,så er det ikke så rart om det ikke er den store forskjellen på testene. Hvis du hadde 10 i HCG-verdi på lørdag,så har du 20 nå..det er fortsatt snakk om svært lave verdier. Så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det hadde jeg vært deg:Heartbigred.
Jepp, og jeg ser stigning heldigvis. Testet med testpinnene som hører til clearblue monitor i dag, fikk gravid på den hvertfall :rolleyes: Men er fortsatt 2 dager til ikm.

Nei for glemte meg i dag tidlig, måtte på do i 5 tiden. Så driver å sparer meg et par timer her så blir det en test tenkte jeg :happy: ja skjønner deg godt! Er bare redd for å bli skuffa og jeg :sorry:

Da blir det spennende å se om noen timer :woot: Ja, samme her… Man får jo et lite håp når man ser en antydning til strek :sorry::angelic: Legg ut bilde av testen når den er tatt da!! Håper det blir positiv test til deg :happy:

@Panda89 Hvordan har det gått med deg idag?? :joyful:

EL glimrer med sitt fravær her, så jeg hopper videre til neste gruppe. Lykke til dere andre, håper på mange fine streker ❤️

DEC123EB-D416-4766-B28A-B99C2A87BBA1.jpeg
fikk denne i dag, 13 dpo.. rsfu tidlig test. Vanskeligere å se streken etter den tørket, så har ikke troa altså… ikm i morgen, så burde vel hatt klart svar nå..

Jeg kan settes på gravid ☺️
Oliventre - 32-PP1(etter ma)-B2-EL 26.08-IKM 10.09

Hvordan er dette her, kan man ha neg cb tidligtest 3 dager før ikm, og likevel være gravid?

Hadde en dårlig dag i går..Har ikke spesielt mye symptomer,og testene har vært blenda (med unntak av noe skygge kanskje),så mistet litt troa på denne pp’n.

I dag er en bedre dag. Er 10 dpo,og temperaturen fortsetter å stige. Kurven likner farlig mye på den da jeg sist var gravid.

En liten skyggestrek på testen i dag,så legger ved den også :love7

Ha en god dag alle sammen! Happy humping,testing og venting :happy:

Vedlegg

• FE8A77E1-DC12-483F-9A45-E6914692AD53.png
    FE8A77E1-DC12-483F-9A45-E6914692AD53.png
    455,9 KB · Visninger: 85
  • 41B5B94C-2699-4DB8-B713-286C310E5378.jpeg
    41B5B94C-2699-4DB8-B713-286C310E5378.jpeg
    806,5 KB · Visninger: 90
Hadde en dårlig dag i går..Har ikke spesielt mye symptomer,og testene har vært blenda (med unntak av noe skygge kanskje),så mistet litt troa på denne pp’n.

I dag er en bedre dag. Er 10 dpo,og temperaturen fortsetter å stige. Kurven likner farlig mye på den da jeg sist var gravid.

En liten skyggestrek på testen i dag,så legger ved den også :love7

Ha en god dag alle sammen! Happy humping,testing og venting :happy:
Ser strek, og spennende når det er høy temp!:D Satser på at tempen fortsatt holder seg høy! En dag mellom oss:hilarious::angelic:

Back
Topp