Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke alene om det5/6 dpo idag, tidlig å teste, men vurderer sterkt å ryke av en
Nei for glemte meg i dag tidlig, måtte på do i 5 tiden. Så driver å sparer meg et par timer her så blir det en test tenkte jeg ja skjønner deg godt! Er bare redd for å bli skuffa og jegHar du tatt ny test da? Jeg tror jeg tar i kveld også jeg, dette er for spennende
Jepp, og jeg ser stigning heldigvis. Testet med testpinnene som hører til clearblue monitor i dag, fikk gravid på den hvertfall Men er fortsatt 2 dager til ikm.Har du forsøkt å legge den inntil testen fra lørdag? Husk at det er snakk om små mengder HCG så tidlig,så selv om det fordobler seg annenhver dag,så er det ikke så rart om det ikke er den store forskjellen på testene. Hvis du hadde 10 i HCG-verdi på lørdag,så har du 20 nå..det er fortsatt snakk om svært lave verdier. Så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det hadde jeg vært deg.
Nei for glemte meg i dag tidlig, måtte på do i 5 tiden. Så driver å sparer meg et par timer her så blir det en test tenkte jeg ja skjønner deg godt! Er bare redd for å bli skuffa og jeg
Ser jo litt strek der, kanskje du burde ta en CB?Vis vedlegget 365212
fikk denne i dag, 13 dpo.. rsfu tidlig test. Vanskeligere å se streken etter den tørket, så har ikke troa altså… ikm i morgen, så burde vel hatt klart svar nå..
Gratulere!!Jeg kan settes på gravid
Oliventre - 32-PP1(etter ma)-B2-EL 26.08-IKM 10.09
Ja, det kan du kommer litt ann på når egget festet segHvordan er dette her, kan man ha neg cb tidligtest 3 dager før ikm, og likevel være gravid?
Gratulerer!!!Jeg kan settes på gravid
TakkGratulerer!!!
Jeg kan settes på gravid
Ser strek, og spennende når det er høy temp! Satser på at tempen fortsatt holder seg høy! En dag mellom ossHadde en dårlig dag i går..Har ikke spesielt mye symptomer,og testene har vært blenda (med unntak av noe skygge kanskje),så mistet litt troa på denne pp’n.
I dag er en bedre dag. Er 10 dpo,og temperaturen fortsetter å stige. Kurven likner farlig mye på den da jeg sist var gravid.
En liten skyggestrek på testen i dag,så legger ved den også
Ha en god dag alle sammen! Happy humping,testing og venting