Ny ettermiddagstest. Fortsatt skygge giiitt. Slenger med ett originalbilde og ett redigert ett.
Jeg ser hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny ettermiddagstest. Fortsatt skygge giiitt. Slenger med ett originalbilde og ett redigert ett.
10dpoJeg ser hvor mange dpo er du?
Tenk om tenk om Håper det er babystrek!! Ser den tydeligIkveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en test Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek. Får svi av en test til imorgen før jobb
Den første er orginalen, mens de to andre er redigert
Samme her, 3. dag med smerter/murringer. Siden fredag har det vært hele, men i kveld er det kun venstre. Selvom EL skal være ferdigHar fått gradvis sterkere el smerter i dag, fra begge sidene tror jeg sprekker snart bruker vanligvis bare å ha fra den ene!
Ikveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en test Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek. Får svi av en test til imorgen før jobb
Den første er orginalen, mens de to andre er redigert
Jaaa, tenk om!Tenk om tenk om Håper det er babystrek!! Ser den tydelig
Jaa, spennende hva morgendagen vil bringe Ikveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjenOioi!! Ser veldig lovende ut denne?! Spenning assa gleder meg til å se testene i morgen. Her var det helt blankt i dag, gitt.
Kan være jeg bare er 7 dpo.. så uansett tidlig.
Jaa, spennende hva morgendagen vil bringe Ikveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjen
Har ikke noe spesielt enn bare svake skyggestrek 7 DPO så det er litt for tidlig. Håper for deg! Temper du?