♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Yes, 1 dpo. Rart når andre tester for positiv babystrek :shy:

upload_2021-9-5_16-28-53.jpeg

Gikk inn på community til Premom for å se andres topper og om aksjene kan holde. Det første som dukket opp var helt lik topp og positiv hcg test. Så krysser fingrene for at det holder! Men legger inn i kveld uansett, skader ikke ;)

Negativ test i dag, 12 dpo, så regner med tanta dukker opp snart.. neste syklus er gubben borte sannsyneligvis når el kommer, så blir lenge til neste prøverunde :banghead:

3 dpo her idag, har hatt sykt såre nipler og ganske ømme bryst helt siden dagen før EL. ENy opplevelse for meg, håper det betyr at jeg har mer fertil enn normalt :p Ellers ingen symptomer. Men jeg har nå hatt en syklus med MASSE symptomer før mens, og forrige hadde jeg absolutt ingen så her er det umulig å sammenligne :hilarious: Regner med kroppen min driver å stabiliserer seg litt enda etter jeg tok ut spiral i mai selv om syklusene har vært stabile hele veien.

Veldig morsomt med så mye positive tester her da, vi satser på rekordgruppe :Heartpink

Vært lite aktiv her inne de siste ukene… trodde kroppen skulle tulle til eggløsning denne mnd også, men forventet el er idag. Har ikke hatt mye el slim, men tatt seg litt opp ila dagen. Er nå litt kvalm og har murringer i livmor - krysser fingrene for at det betyr at el er rett rundt hjørnet! Rart når dere andre nærmer dere ikm. Så spennende ! Håper på mange positive tester i dagene fremover:love017

Har fått gradvis sterkere el smerter i dag, fra begge sidene:hungover::hungover: tror jeg sprekker snart:gen026:gen026 bruker vanligvis bare å ha fra den ene!

Til tross for kroppens oppførsel tidligere i dag tror jeg ikke jeg er gravid, siden fødsel har jeg begynt å lekke før mens og det har startet nå... :hungover:

Ikveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en test:angelic: Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek.:pompus: Får svi av en test til imorgen før jobb:angelic:

Den første er orginalen, mens de to andre er redigert;)

Vedlegg

• BB221572-E079-4DDB-A22C-D7D12341EB7A.jpeg
    BB221572-E079-4DDB-A22C-D7D12341EB7A.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 104
  • 29D7FFE3-18C6-48D4-AEB3-0F5D6DA32D51.jpeg
    29D7FFE3-18C6-48D4-AEB3-0F5D6DA32D51.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 99
  • 2DFB8549-6B73-4B72-9DE5-95DF0AD00A20.jpeg
    2DFB8549-6B73-4B72-9DE5-95DF0AD00A20.jpeg
    698,9 KB · Visninger: 106
Ikveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en test:angelic: Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek.:pompus: Får svi av en test til imorgen før jobb:angelic:

Tenk om tenk om :nailbiting: :smiley-angelic001:smiley-angelic003 Håper det er babystrek!! Ser den tydelig

Har fått gradvis sterkere el smerter i dag, fra begge sidene:hungover::hungover: tror jeg sprekker snart:gen026:gen026 bruker vanligvis bare å ha fra den ene!
Samme her, 3. dag med smerter/murringer. Siden fredag har det vært hele, men i kveld er det kun venstre. Selvom EL skal være ferdig :confused013

får håpe tydelige smerter er positivt!!

Oioi!! Ser veldig lovende ut denne?! Spenning assa :happy gleder meg til å se testene i morgen. Her var det helt blankt i dag, gitt.
Kan være jeg bare er 7 dpo.. så uansett tidlig.

Denne har jeg venta lenge på!:joyful:må være vaksinen som har forsinket eggløsningen :wtf: Men nå er den heldigvis på vei, med disse positive testene nå i dag :D

Men jeg ser nå at jeg hører til i uke 38 nå som EL er så forsinket.

Vedlegg

• 3067740E-58C9-4621-8125-E66E9E162080.png
    3067740E-58C9-4621-8125-E66E9E162080.png
    4 MB · Visninger: 49
Last edited:
Oioi!! Ser veldig lovende ut denne?! Spenning assa :happy gleder meg til å se testene i morgen. Her var det helt blankt i dag, gitt.
Kan være jeg bare er 7 dpo.. så uansett tidlig.
Jaa, spennende hva morgendagen vil bringe :joyful: Ikveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjen :smiley-angelic001

Har ikke noe spesielt enn bare svake skyggestrek 7 DPO så det er litt for tidlig. Håper for deg!:Heartred Temper du?

Jaa, spennende hva morgendagen vil bringe :joyful: Ikveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjen :smiley-angelic001

Har ikke noe spesielt enn bare svake skyggestrek 7 DPO så det er litt for tidlig. Håper for deg!:Heartred Temper du?

Varm i kroppen lover godt :joyful: blir kokvarm og frysepinn om hverandre som gravid :wacky:

Nei, jeg temper ikke.
Vi får IVF behandling, men prøver selv i pausesyklusene. Man bør vel tempe noen sykluser på rad for å bli kjent med kurven og kunne tolke den riktig..?

Har vært sommerstengt og syklus som ikke klaffet med åpningstid :meh: så, har ikke skjedd noe siden april.
Har reseptene klare, og starter pån igjen om en ukes tid, mest sannsynlig.
Om ikke vi får det til denne PPen da :smiley-angelic001

Krysser fingra for deg!

Da tok jeg ny test i dag og den var også negativ :(
Tror nå egentlig vaksine bare har lagd krøll i syklusen min og at jeg nok dessverre ikke er gravid.
Ja ja, da er det vel bare å gjøre seg forberedt på ny pp.
Er 12 dpo i dag og har forventet ikm på onsdag, men den kommer nok senere enn anntatt. Har fortsatt ingen tydelige TR smerter/kramper slik jeg bruker å få ca. 14 dager før TR kommer, men de kommer nok snart.

Back
Topp