♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Wow, så masse streker her inne nå!! :D :D

Jeg har testa negativt i dag, 8 dpo. Det er tidlig, men var nok til at følelsen har snudd fullstendig - jeg er i gang med å planlegge neste pp. Jeg må bestille mer eggløsningstester, og neste pp skal jeg også ha tidligtester, med 10 mlU/ml følsomhet. Veldig frustrerende å se at alle testene jeg har er med følsomhet på 25 mlU/ml.

Jeg kommer nok til å teste hver dag fram til mensen, men er kanskje ikke like håpefull lenger☺️

Samme her. Kan ane en skygge i dag 9dpo, men ikke nok til at jeg tror det er noe:( Så jeg prøver også å innstille meg på ny PP neste mnd:sorry:

9 dpo, jeg føler jeg ser noe i virkeligheten, men usikker på om dette er skygge eller en begynnende babystrek :woot:

Vedlegg

• 7159496D-6F57-4955-A86A-819A7F1B3808.jpeg
    7159496D-6F57-4955-A86A-819A7F1B3808.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 106
Jeg kan se en svak skygge. Fortsatt tidlig, krysser fingrene for sterkere test :Heartred

Ja, det gjør jeg også. Håper jeg såå veldig at jeg får sterkere strek i morgen, jeg var så i modus, men så kom denne MA etter 12 uker i sommer… Hvordan går det med deg? :rolleyes:

9 dpo, jeg føler jeg ser noe i virkeligheten, men usikker på om dette er skygge eller en begynnende babystrek :woot:
Du er en dag foran meg, og syns din "skygge" er noe sterkere enn min så jeg håper på at det er babystrek på begge to!:Heartred Og så klart resten av damene her inne også:Heartred

7 dpo og formen er ikke helt bra i dag, kvalm/uggen og svimmel. Frøkna sov dårlig i natt og det gjorde jeg og pga det og vi startet dagen veldig tidlig. Kan det være det? Eller ast jeg er gravid? Eller covid? Skal sies at frøkna er forkjølet, men ikke jeg.... Enda. Hmmm. Måtte spise litt potetgull :p

2 morgenurin, prøvde meg likevel :rolleyes: hva tror dere?

Vedlegg

• Snapchat-1700280809.jpg
    Snapchat-1700280809.jpg
    1,3 MB · Visninger: 123
Du er en dag foran meg, og syns din "skygge" er noe sterkere enn min så jeg håper på at det er babystrek på begge to!:Heartred Og så klart resten av damene her inne også:Heartred

Ja, da håper jeg vi får fine babystreker begge to :Heartred Jeg er litt utålmodig:p

Samme her. Kan ane en skygge i dag 9dpo, men ikke nok til at jeg tror det er noe:( Så jeg prøver også å innstille meg på ny PP neste mnd:sorry:
Samme med meg, kan skimte skygger på testene og idag 10 dpo tenker jeg egentlig bare å gi opp :rolleyes:

Fikk denne i går kveld, 8 dpo da.
Jeg ser noe, men om det er babystrek er jeg ikke overbevist om enda:bored:

Dette er den tydeligste streken jeg har sett inne på denne gruppa :Heartbigred. Hadde ikke du ganske tydelig strek i går også? Jeg blir veldig overrasket om denne ikke er positiv!

10 eller 11 DPO. Tatt vare på en gammel el-test for å sammenligne med hvor strekene skal være. Ser dessverre ganske så hvitt ut på g-testen… :(

Vedlegg

• 1BF094D2-18C2-4F07-B188-3010F4CD3F27.jpeg
    1BF094D2-18C2-4F07-B188-3010F4CD3F27.jpeg
    4,1 MB · Visninger: 98
Dette er den tydeligste streken jeg har sett inne på denne gruppa :Heartbigred. Hadde ikke du ganske tydelig strek i går også? Jeg blir veldig overrasket om denne ikke er positiv!

jo jeg hadde ganske tydelig i går også. Eller jeg så den uten å myse :pompus: men det er jo tidlig og tar gjerne litt tid før man ser noe økning. Jeg håper det er noe her. Etter kjemisk forrige gang, blir man ikke lett overbevist om strek

Ja, det gjør jeg også. Håper jeg såå veldig at jeg får sterkere strek i morgen, jeg var så i modus, men så kom denne MA etter 12 uker i sommer… Hvordan går det med deg? :rolleyes:

Tror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden :( nå må vi bare få en positiv test igjen :smiley-angelic001
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Har testet meg igjen nå, uten å ha drukket noe siden morgenurin.
Skyggen har blitt sterkere :dance011

Vedlegg

• 20210905_113143.jpg
    20210905_113143.jpg
    248,1 KB · Visninger: 102
Tror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden :( nå må vi bare få en positiv test igjen :smiley-angelic001
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Har testet meg igjen nå, uten å ha drukket noe siden morgenurin.
Skyggen har blitt sterkere :dance011
Den er positiv, det må den jo være!! Tror den ville slått ut på digital

Back
Topp