♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Er det forresten noen her inne som har erfaring med «metode tidlig»,graviditetsstrimel fra apotek 1?

Er den så sensitiv som den utgir seg for å være?
Kommer det ofte skyggestrek på den?
Jeg kjøpte tidligtesten (10mgU), 10 dpo (4 dager før IKM) var den helt blenda og 12 dpo (2 dager) var den to streker, ikke kjempetydelig, men rosa nok. På ettermiddagen tok jeg en ny metode tidlig og babyplan vanlig (25mgU) og de var like sterke synes jeg. Kanskje jeg misforstår men trodde den kom til å være sterkere i forhold til vanlig test siden den skal slå ut ved lavere konsentrasjon av HCG. Uansett så slo den ut samtidig som babyplan vanlig så med min begrensede erfaring så virker den ikke som den er mye mer sensitiv. Men mulig jeg misforstår hvordan det skal fungere :rolleyes:
Ikke at du spør om det, men kan legge til at jeg også tok også en av de fra normal og den hadde mye svakere farge enn de to andre (alle på samme urin).

Jeg kjøpte tidligtesten (10mgU), 10 dpo (4 dager før IKM) var den helt blenda og 12 dpo (2 dager) var den to streker, ikke kjempetydelig, men rosa nok. På ettermiddagen tok jeg en ny metode tidlig og babyplan vanlig (25mgU) og de var like sterke synes jeg. Kanskje jeg misforstår men trodde den kom til å være sterkere i forhold til vanlig test siden den skal slå ut ved lavere konsentrasjon av HCG. Uansett så slo den ut samtidig som babyplan vanlig så med min begrensede erfaring så virker den ikke som den er mye mer sensitiv. Men mulig jeg misforstår hvordan det skal fungere :rolleyes:
Ikke at du spør om det, men kan legge til at jeg også tok også en av de fra normal og den hadde mye svakere farge enn de to andre (alle på samme urin).

Takk! Veldig nyttig informasjon! Som deg, er jeg også usikker på om det er sånn de fungerer,men det er jo logisk at en mer sensitiv test skal slå ut sterkere :confused005.

Da er vi nesten i samme løype, spennende!! Krysser fingrene for det. Skal prøve å komme hjem tidlig, da har han bare å stille opp :bag: la inn aksjer samme dag som peak, på morgenen. Så kan jo hende :angelic: :smiley-angelic003
Hehe de har bare en i oppgave i morgen, levere svømmere:laughing002:laughing002:laughing002 Men om du fikk lagt inn på peak og får i morgen så kan det jo godt klaffe:joyful:❤️

Merker jeg er ekstra spent nå, sikkert fordi det er første pp. Trooooor vi fikk inn noen bra aksjer og, dagen før el og på el dagen hvertfall :happy: kommer nok til å teste i morgen og, 9 dpo. Men forventer egentlig ingenting, da jeg føler meg helt normal i grunn :rolleyes: er 10 år siden sist og, og da testen jeg ikke etter el, eller kjente på symptomer eller noe, så ingenting å sammenligne med. Testet ikke før ikm heller :oops:

Skulle egentlig holde meg borte fra forum før en evt termingruppe, men innser at det er så kjedelig å gå alene med alle tanker og ventedager, så da hiver jeg meg med her :D

Chevron-38-PP2-B6-EL 03.09-IKM 17.09

Lykke til til alle!

7 dpo, og blenda tester som forventet :rolleyes: ..murrer og er «støl» ennå. Blir spennende med testingen fremover da.. er alltid det, selv om oddsen er lav:joyful:

Skulle egentlig holde meg borte fra forum før en evt termingruppe, men innser at det er så kjedelig å gå alene med alle tanker og ventedager, så da hiver jeg meg med her :D

Chevron-38-PP2-B6-EL 03.09-IKM 17.09

Lykke til til alle!
Herlig! Velkommen :Heartbigred 1

Jeg tror jammen eggløsningen kom likevel. Dessverre gikk jeg såklart tom for eltester like før, men jeg kjenner kroppen min ganske godt. Håper jeg. Elsmerter, åpen, myk og høy livmortapp, elslim, sexlyst... Blir nok en mye senere ikm enn jeg hadde forventet da, siden jeg er på dag 21 nå. En uke forsinket eggløsning. Da blir det Lutinus denne syklusen likevel gitt. Og jeg som hadde gitt helt opp dette - jeg og mannen snakket om at vi ikke orket sex i gårkveld, som var dagen vi skulle hatt. Siden vi er ganske strikte for å spare sæd, så får han ikke hjelpe seg selv, men det fikk han da. Men hva skjer på kvelden da - jo, jeg fikk lyst og vi hadde sex likevel... Håper ikke det ble dårlig sæd. Sorry for langt innlegg, ble bare så glad for muuulig eggløsning!!

9 dpo :flower stigning i tempen. Ble en liten dip, så vet ikke helt :bored: Leste uansett at man kan være gravid/ikke gravid både med eller uten festedip. Så har ikke så mye å si så lenge tempen holder seg høy nå til IKM.
Svei av noen tester nå :hilarious: jeg lurer på om jeg ser en svak skygge på babyplan vanlig test. Metode tidlig test var blenda.
Blir mer testing utover dagen, så spent å se om skyggen blir sterkere :D

Vedlegg

• 20210905_063052.jpg
    20210905_063052.jpg
    1,5 MB · Visninger: 77
  • Screenshot_20210905-064455_FF App.jpg
    Screenshot_20210905-064455_FF App.jpg
    240,2 KB · Visninger: 78
9 dpo :flower stigning i tempen. Ble en liten dip, så vet ikke helt :bored: Leste uansett at man kan være gravid/ikke gravid både med eller uten festedip. Så har ikke så mye å si så lenge tempen holder seg høy nå til IKM.
Svei av noen tester nå :hilarious: jeg lurer på om jeg ser en svak skygge på babyplan vanlig test. Metode tidlig test var blenda.
Blir mer testing utover dagen, så spent å se om skyggen blir sterkere :D
Spennende!!:D Skimter svak skygge her også, men dumt at bildekvaliteten her inne er dårlige! De er sikkert noe sterkere enn på bildet :rolleyes: Det må være en festedip du hadde! Herlig at den steg igjen, og holder seg fortsatt høy:Heartred

Spennende!!:D Skimter svak skygge her også, men dumt at bildekvaliteten her inne er dårlige! De er sikkert noe sterkere enn på bildet :rolleyes: Det må være en festedip du hadde! Herlig at den steg igjen, og holder seg fortsatt høy:Heartred

Altfor spennende ja:nailbiting: Vanskelig å få det på klart på bilde :bored: Men er sikker på at jeg ser noe :wideyed:
Hvordan går det med deg? :Heartred

Jeg har første med temping nå, må si det er gresk og litt stress :confused: har vekkerklokke på 06:20, og 06:30, ofte jeg våkner 06:30 og har sovnet fra temping. Min sier at jeg ikke er fertil :laughing002
Vis vedlegget 365050
Jeg får fertil med en gang jeg legger inn egg white eller watery. Har kjøpt meg termometer med minne, sånn at det ikke gjør noe om jeg sovner:smiley-bounce022

:oops:

Krysser fingrene for deg!! ❤️ Jeg er nå 10 DPO ifølge Premom, og jeg har helt vilt ømme/«tunge» pupper. Dette hadde jeg så og si aldri før vi begynte å prøve, men nå har jeg hatt det flere ganger. Kommer småstikk fra magen/under navlen flere ganger ila dagen, men dette kan være at jeg kjenner så godt siden jeg kjenner etter… Fikk negativ test nå nettopp, men usikker på om de fra Easy@Home er 25 mlU eller 10 i sensitivitet. o_O:oops:
Den enkle@home home graviditetsteststrimmelen bruker 10 mlU/ml.:nicethread

Altfor spennende ja:nailbiting: Vanskelig å få det på klart på bilde :bored: Men er sikker på at jeg ser noe :wideyed:
Hvordan går det med deg? :Heartred
8-12 DPO er jo spesielt spennende liksom!:hilarious:

Jo, her har jeg forhåpentligvis fått festedip og selvsagt den berømte skyggestrek:p Som jeg håper blir sterkere:angelic: skal legge ut innlegg nå:joyful:

På Premom er det dagen etter negativ test. Dagen etter peak er EL dagen, så er det 1 dpo dagen etter det. (Rett meg om jeg har feil :bag:)
DPO er en forkortelse for dagen etter eggløsning. For eksempel nådde jeg toppen på CD16, så er CD 17 eggløsningsdagen min, og CD 18 regnes som 1DPO.:hilarious:

Idag våknet jeg til 8 DPO og forhåpentligvis den kjente festedip (men kanskje den er litt svak?)!:wideyed: Krysser fingrene at tempen fortsatt holder seg høy, og ikke nedover pga TR! :nailbiting: Jeg har lest at gjennomsnittet får dip rundt 8 DPO, så det er lovende:angelic:

Liten spor av skygge igjen på BP:wacky:
Ikke noe nytt å meddele ang testen!:hilarious:

MEN om det er festedip, så burde det skje noe med testen innen et par dager :angelic: Jeg håper veldig nå!:smiley-angelic001

EDIT: Feil dato på testen! :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 431704C3-464E-476F-A19E-E936A6EBDB2A.jpeg
    431704C3-464E-476F-A19E-E936A6EBDB2A.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 73
  • 86FB5B26-D7A9-494D-BCBB-2836261A975B.jpeg
    86FB5B26-D7A9-494D-BCBB-2836261A975B.jpeg
    733,9 KB · Visninger: 71
Halooo dere! Testen er fra i går kveld, meeen: kan ikke bare være jeg som ser? :eek:

Vedlegg

• D70FCE0B-D0E7-4173-9549-2086F1F621E8.jpeg
    D70FCE0B-D0E7-4173-9549-2086F1F621E8.jpeg
    995,8 KB · Visninger: 107
Back
Topp