♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Morgentest 12 dpo negativ. Da tror jeg at jeg skal forberede meg på at mensen kommer om noen dager. Fortsetter selvsagt å teste fram til mensen kommer, men har mistet litt troen på at det kommer noen positiv test denne perioden. :sorry:

Vedlegg

• 3FC68EE1-6BDA-47E7-AEE2-F4C5E78FFD69.jpeg
    3FC68EE1-6BDA-47E7-AEE2-F4C5E78FFD69.jpeg
    156,4 KB · Visninger: 84
Dagens tester dyppet i samme urin:wideyed: men rart det er ulik styrke på de to. Føler fortsatt at jeg bare innbiller meg. :shifty: Dette som er dumt med å teste før ikm … plutselig kommer mensen likevel. Har mye tegn på det, men også symptomer som er annerledes . Så vet ikke. Spent på om jeg spotter mer i dag

Vedlegg

• F917081C-8F45-42BB-846B-1584CE1B3D30.jpeg
    F917081C-8F45-42BB-846B-1584CE1B3D30.jpeg
    140,8 KB · Visninger: 119
  • 95F50C1E-DF03-4592-BA2B-622C3880FA0A.jpeg
    95F50C1E-DF03-4592-BA2B-622C3880FA0A.jpeg
    140,7 KB · Visninger: 118
12-13 dpo, blenda test som forventet. Så kjenner meg egt veldig klar for at tr skal komme idag eller i morgen. Så vi kan begynne på ny syklus :p

Halooo dere! Testen er fra i går kveld, meeen: kan ikke bare være jeg som ser? :eek:
De der kan fort gi skygge desverre. Fikk veldig tydelig skygge nå for noen dager siden. Enda tydeligere når den tørker. Kan selvfølgelig være, men ikke se på de når de er tørre :Heartred

Dagens tester dyppet i samme urin:wideyed: men rart det er ulik styrke på de to. Føler fortsatt at jeg bare innbiller meg. :shifty: Dette som er dumt med å teste før ikm … plutselig kommer mensen likevel. Har mye tegn på det, men også symptomer som er annerledes . Så vet ikke. Spent på om jeg spotter mer i dag
Oi, den øverste er jo ganske synlig da :wideyed: :woot: så rart det er ulik styrke på dem ja.
Krysser fingre!

Jaa, jeg ser strek!
Ja! Prøv å ta en på andre morgenurin? Jeg pleier (pleide) å få sterkere da :)
Jeg ser også :woot:

Oi, så spennende! :eek: jeg eier ikke streksyn, så veldig nyttig med tilbakemeldinger :rolleyes: dette er en vanlig test da, hadde ikke tidligtest. Skal prøve å teste igjen senere hvis jeg klarer å spare opp. Testet på monitoren også, men der kom det opp ikke gravid. Men den krever ganske høyt hcg nivå har jeg skjønt.

Jeg hadde sex i går kveld og jeg begynte å fossblø, det var blod over alt (sorry for detaljer), men etter sexen var det ingenting, jeg tok i en tampong og den var det ingenting på.. Skjønner ingenting jeg, men tror jo selvfølgelig det er over for denne runden

Wow, så masse streker her inne nå!! :D :D

Jeg har testa negativt i dag, 8 dpo. Det er tidlig, men var nok til at følelsen har snudd fullstendig - jeg er i gang med å planlegge neste pp. Jeg må bestille mer eggløsningstester, og neste pp skal jeg også ha tidligtester, med 10 mlU/ml følsomhet. Veldig frustrerende å se at alle testene jeg har er med følsomhet på 25 mlU/ml.

Jeg kommer nok til å teste hver dag fram til mensen, men er kanskje ikke like håpefull lenger☺️

Jeg hadde sex i går kveld og jeg begynte å fossblø, det var blod over alt (sorry for detaljer), men etter sexen var det ingenting, jeg tok i en tampong og den var det ingenting på.. Skjønner ingenting jeg, men tror jo selvfølgelig det er over for denne runden
Så rart! Men det virker ikke som det var mensen, da, siden det stoppa å blø☺️

Wow, så masse streker her inne nå!! :D :D

Jeg har testa negativt i dag, 8 dpo. Det er tidlig, men var nok til at følelsen har snudd fullstendig - jeg er i gang med å planlegge neste pp. Jeg må bestille mer eggløsningstester, og neste pp skal jeg også ha tidligtester, med 10 mlU/ml følsomhet. Veldig frustrerende å se at alle testene jeg har er med følsomhet på 25 mlU/ml.

Jeg kommer nok til å teste hver dag fram til mensen, men er kanskje ikke like håpefull lenger☺️
Anbefaler å bestille easy@home sine fra Amazon :) men hadde venta litt, 8 dpo er tiiidlig!!

Venter egentlig bare på TR her altså. Syklusen har vært litt ut å kjøre, fått vaksinedose to og påvist drøy vitaminmangel. Så tenker vi sikter mot neste pp jeg...

Fikk denne i går kveld, 8 dpo da.
Jeg ser noe, men om det er babystrek er jeg ikke overbevist om enda:bored:

Vedlegg

• EA4B2CDD-52CA-4E76-ABA6-F1754A1EA2BB.jpeg
    EA4B2CDD-52CA-4E76-ABA6-F1754A1EA2BB.jpeg
    828,9 KB · Visninger: 113
Her har testen tørket. Jeg syns streken ser grå ut :wacky: tok meg en kaffekopp, så må nok vente litt før neste test :rolleyes:

Vedlegg

• 20210905_094334.jpg
    20210905_094334.jpg
    322,9 KB · Visninger: 88
Back
Topp