Morgentest 12 dpo negativ. Da tror jeg at jeg skal forberede meg på at mensen kommer om noen dager. Fortsetter selvsagt å teste fram til mensen kommer, men har mistet litt troen på at det kommer noen positiv test denne perioden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg gikk på do før jeg så på den!! Toåringen maste så så glemte det vekk får vente en liten time og presse ut noen dråperSer strek! Men fra igår denne, så må du jo ta en ny nå?!
De der kan fort gi skygge desverre. Fikk veldig tydelig skygge nå for noen dager siden. Enda tydeligere når den tørker. Kan selvfølgelig være, men ikke se på de når de er tørreHalooo dere! Testen er fra i går kveld, meeen: kan ikke bare være jeg som ser?
Jeg ser !Noen som ser? 9 dpo...
Oi, den øverste er jo ganske synlig da så rart det er ulik styrke på dem ja.Dagens tester dyppet i samme urin men rart det er ulik styrke på de to. Føler fortsatt at jeg bare innbiller meg. Dette som er dumt med å teste før ikm … plutselig kommer mensen likevel. Har mye tegn på det, men også symptomer som er annerledes . Så vet ikke. Spent på om jeg spotter mer i dag
Jaa, jeg ser strek!Noen som ser? 9 dpo...
Noen som ser? 9 dpo...
Jeg ser ogsåNoen som ser? 9 dpo...
Jeg ser !
Jaa, jeg ser strek!
Ja! Prøv å ta en på andre morgenurin? Jeg pleier (pleide) å få sterkere da
Jeg ser også
Så rart! Men det virker ikke som det var mensen, da, siden det stoppa å bløJeg hadde sex i går kveld og jeg begynte å fossblø, det var blod over alt (sorry for detaljer), men etter sexen var det ingenting, jeg tok i en tampong og den var det ingenting på.. Skjønner ingenting jeg, men tror jo selvfølgelig det er over for denne runden
Anbefaler å bestille easy@home sine fra Amazon men hadde venta litt, 8 dpo er tiiidlig!!Wow, så masse streker her inne nå!!
Jeg har testa negativt i dag, 8 dpo. Det er tidlig, men var nok til at følelsen har snudd fullstendig - jeg er i gang med å planlegge neste pp. Jeg må bestille mer eggløsningstester, og neste pp skal jeg også ha tidligtester, med 10 mlU/ml følsomhet. Veldig frustrerende å se at alle testene jeg har er med følsomhet på 25 mlU/ml.
Jeg kommer nok til å teste hver dag fram til mensen, men er kanskje ikke like håpefull lenger
Jeg vet det Ble bare så giraDe der kan fort gi skygge desverre. Fikk veldig tydelig skygge nå for noen dager siden. Enda tydeligere når den tørker. Kan selvfølgelig være, men ikke se på de når de er tørre