Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo ikke tidligtest en gang, så dette MÅ jo være en spireTror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker sidennå må vi bare få en positiv test igjen
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Har testet meg igjen nå, uten å ha drukket noe siden morgenurin.
Skyggen har blitt sterkere![]()

Er du heeelt sikker? Skal jeg skrive deg opp på TR?Hvem er det som lager ikm grupper egt? Og når dukker de opp![]()
Er du heeelt sikker? Skal jeg skrive deg opp på TR?
får heller si ifra om det skulle plutselig snuVeldig positivt at den har blitt sterkereTror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker sidennå må vi bare få en positiv test igjen
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Weee, den der er kommende babystrek mener jeg!Tror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker sidennå må vi bare få en positiv test igjen
Åååh, så glad her! Ta en CB ikveld?
satser på neste hygge runde sørger for gullSkal jeg skrive deg opp på TR?jaa er ganske sikker. Kjennes ut som a er like rundt hjørnetfår heller si ifra om det skulle plutselig snu
Tror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker sidennå må vi bare få en positiv test igjen

Happy humping!Ganske sikker på at peak er i dagnå blir det spennende å se tempingen de neste dagene! Syns el slimet denne mnd er mye mer strekkbart enn tidligere, vet ikke om betakaroten kan ha noe med det å gjøre! Vis vedlegget 365135

Den er positiv, det må den jo være!! Tror den ville slått ut på digital
bestilte nettopp digital i morges. Pakken er sendt, så håper jeg får den kjapt.Håper jo litt at dette er starten på noe, og ikke bare en skyggestrek. Men ikke godt å vite.. Har mine tvil. Mulig jeg er ca 9dpo nå.
Vis vedlegget 365131

Er ca 7 dpo. Noen som har opplevd mer ovitrelle hcg utslag senere på dagen enn på morgenurin??Måtte gå tilbake å sjekke nå, ja dem ligner.Dette ligner min strek, er også 9 dpo![]()
håpehåpe!