Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo ikke tidligtest en gang, så dette MÅ jo være en spireTror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden nå må vi bare få en positiv test igjen
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Har testet meg igjen nå, uten å ha drukket noe siden morgenurin.
Skyggen har blitt sterkere
Er du heeelt sikker? Skal jeg skrive deg opp på TR?Hvem er det som lager ikm grupper egt? Og når dukker de opp
Er du heeelt sikker? Skal jeg skrive deg opp på TR?
Veldig positivt at den har blitt sterkereTror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden nå må vi bare få en positiv test igjen
Tempen har steget igjen. Jeg testet meg i dag og det var en svak skygge. Kunne såvidt se på bildet.
Weee, den der er kommende babystrek mener jeg! Åååh, så glad her! Ta en CB ikveld? Håper det blir min tur imorgen, da vi ligger omtrent likt på grafenTror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden nå må vi bare få en positiv test igjen
Skal jeg skrive deg opp på TR?jaa er ganske sikker. Kjennes ut som a er like rundt hjørnet får heller si ifra om det skulle plutselig snu
Skal jeg skrive deg opp på TR?
Tror vi var på samme IKM-gruppe da. Jeg og mistet min spire, MA for nesten 12 uker siden nå må vi bare få en positiv test igjen
Happy humping!Ganske sikker på at peak er i dag nå blir det spennende å se tempingen de neste dagene! Syns el slimet denne mnd er mye mer strekkbart enn tidligere, vet ikke om betakaroten kan ha noe med det å gjøre! Vis vedlegget 365135
Den er positiv, det må den jo være!! Tror den ville slått ut på digital
Håper jo litt at dette er starten på noe, og ikke bare en skyggestrek. Men ikke godt å vite.. Har mine tvil. Mulig jeg er ca 9dpo nå.
Vis vedlegget 365131
Måtte gå tilbake å sjekke nå, ja dem ligner.Dette ligner min strek, er også 9 dpo