God morgen
Var bare en bitteliten dip på tempen i dagIkke helt den typiske festedippen, men får bare håpe den vil stige igjen.
Testet i morges, men kunne ikke se strekFortsatt tidlig, så er bare å krysse fingrene for positiv test om noen dager. Forrige gang jeg ble gravid, fikk jeg svak strek 10 dpo og positiv CB digital 11 dpo.
Våknet grytidlig i dag. Målte tempen til 36,69. Sovnet igjen og kl 06 var den 36.89. Vet ikke hvilken jeg skal stole på, men den kl 06 er nærmest tidspunktet jeg pleier å måle. Temperaturen holder seg uansett greit høyt.
Testen hadde bare svak skygge i dag. Føler de testene fra apoteket ofte gir d!? For fem år siden fikk jeg aldri skyggestreker.
Våknet forresten til det som kjentes ut som menssmerter i dag da. Det kan jo være wn positiv ting
Håper du har hatt en festedip
Vedlegg
Last edited:

men rakk ikke å studere den så lenge før jeg måtte gå. Tror ikke jeg så farge eller usikker. Jeg er spent på om den fortsatt er der når jeg kommer hjem. Vet ikke om dere ser den.. føler jeg har bekrektelse på at noe skjer, men håper det klarer å klore seg fast
jeg hadde kjemisk i mai og da begynte det med spotting som gikk over i tr. Ikke spottet mer i dag enda og murrer mye
kjenner ikke noe annet enn murring her og der, men det har jeg hatt i flere måneder så det har ikke noe å si
)
,MEN det gikk veldig bra. Dessuten er det ikke annet å forvente med jenter i vår alder. Jeg er i samme situasjon nå (nesten), da jeg er mellom to jobber,så kan bli samme visa på nytt. Denne gangen tar jeg det mer med ro. For å si det sånn: Norge trenger flere barn! Vi gjør vår samfunnsplikt

Åånei, Typsik når eggløsning endelig kommer
vi får krysse fingrene for at det klaffer