♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

:oops:
Stikkende stølhet i livmorområdet.. ikke et vanlig lutealfase symptom for meg. :pompus: Det fikk opp håpet noen hakk :oops:

Hvilke symptomer/ innbilte symptomer har dere som er kommet over i DPO land? :chicken:

Krysser fingrene for deg!! ❤️ Jeg er nå 10 DPO ifølge Premom, og jeg har helt vilt ømme/«tunge» pupper. Dette hadde jeg så og si aldri før vi begynte å prøve, men nå har jeg hatt det flere ganger. Kommer småstikk fra magen/under navlen flere ganger ila dagen, men dette kan være at jeg kjenner så godt siden jeg kjenner etter… Fikk negativ test nå nettopp, men usikker på om de fra Easy@Home er 25 mlU eller 10 i sensitivitet. o_O:oops:

Last edited:
:oops:

Krysser fingrene for deg!! ❤️ Jeg er nå 10 DPO ifølge Premom, og jeg har helt vilt ømme/«tunge» pupper. Dette hadde jeg så og si aldri før vi begynte å prøve, men nå har jeg hatt det flere ganger. Kommer småstikk fra magen/under navlen flere ganger ila dagen, men dette kan være at jeg kjenner så godt siden jeg kjenner etter… Fikk negativ test nå nettopp, men usikker på om de fra Easy@Hole er 25 mlU eller 10 i sensitivitet. o_O:oops:
De jeg har fra amazone er ‘early’ og 10mlU :)

Stikkende stølhet i livmorområdet.. ikke et vanlig lutealfase symptom for meg. :pompus: Det fikk opp håpet noen hakk :oops:

Hvilke symptomer/ innbilte symptomer har dere som er kommet over i DPO land? :chicken:
Det er jo lovende med stølhet i livmorområdet :happy:

Her er jeg mye mer trøtt enn vanlig, har tidvis hatt litt murringer i magen, men syns ikke de minner om menssmerter, tålmodigheten min er så og si på bånn og begynner fort å gråte og blir rørt av ting som tidligere ikke påvirket meg i like stor grad. Har mer luft i magen enn vanlig og også mer utflod enn vanlig. Har røket på to tester allerede, 6 og 8 dpo som begge var negative (første var samboer som ville jeg skulle ta). Alt kan selvfølgelig ha en en annen logisk forklaring, men håper sånn på positiv test snart.

Satser på at det blir mange spirer her inne over de neste ukene som holder seg helt til målstreken :dummy::dummy1:

9 dpo og testet et par dager allerede med tidligtester fra bp, får bare skyggestreker / ser evaporationlinjen. Har helt typiske pms-symptomer som er vanlige for meg - som vonde pupper, stølhet i livmor ved nysing og stikk her og der.
Vet ikke helt hva jeg tror om denne PPn da jeg ikke hadde de typiske el-symptomene jeg pleier å ha ved el, og at jeg tok vaksinen i starten av denne PPn :)

Dagens tester. Ser egentlig ingenting. Om jeg legger godviljen til så kan jeg såvidt ane en skygge.

Vedlegg

• 20210904_073114.jpg
    20210904_073114.jpg
    1,5 MB · Visninger: 81
  • 20210904_073040.jpg
    20210904_073040.jpg
    3,6 MB · Visninger: 86
At det går an å bli så glad for en positiv el test! Får jo positive tester hver syklus, men når man tror syklusen er helt på bærtur, og denne lyser i mot deg; lykke:smiley-bounce022

1AD50671-B760-449C-8EF8-3D3140E5B391.jpeg

Bleeenda 8 DPO her også:wacky:

Vedlegg

• 660B901A-7565-4A2D-BB16-1635A186B233.jpeg
    660B901A-7565-4A2D-BB16-1635A186B233.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 67
11 dpo i dag, og 3,5 dager etter oppstart av antatt festeblødning. Tok en test i dag på morgenurin. Begge bildene er av samme test. Det øverste bildet er tatt etter 3 min., det nederste ca. 10-15 min. senere. Synes kanskje jeg kan skimte en skygge på den nederste med veeeeldig mye godvilje. Vet at skygger som kommer etter tiden ikke teller, men har ikke fått det på de negative testene jeg har tatt tidligere. Redd for at skyggen bare er i hodet mitt, men det vil tiden vise. Skal ta ny test i kveld. Klør i fingrene etter å ta den allerede :hilarious:

Vedlegg

• 06B53535-D4DF-4283-821E-6431B36D9811.jpeg
    06B53535-D4DF-4283-821E-6431B36D9811.jpeg
    117 KB · Visninger: 84
  • CA1137C1-187F-4F8B-9941-2596AE99BA9B.jpeg
    CA1137C1-187F-4F8B-9941-2596AE99BA9B.jpeg
    294,8 KB · Visninger: 84
11 dpo i dag, og 3,5 dager etter oppstart av antatt festeblødning. Tok en test i dag på morgenurin. Begge bildene er av samme test. Det øverste bildet er tatt etter 3 min., det nederste ca. 10-15 min. senere. Synes kanskje jeg kan skimte en skygge på den nederste med veeeeldig mye godvilje. Vet at skygger som kommer etter tiden ikke teller, men har ikke fått det på de negative testene jeg har tatt tidligere. Redd for at skyggen bare er i hodet mitt, men det vil tiden vise. Skal ta ny test i kveld. Klør i fingrene etter å ta den allerede :hilarious:
Kan også skimte noe der nederst :)

Kan se noe den nederste! Spennende :joyful:

God morgen :Heartred:happy:
Var bare en bitteliten dip på tempen i dag:eek: Ikke helt den typiske festedippen, men får bare håpe den vil stige igjen.

Testet i morges, men kunne ikke se strek o_O Fortsatt tidlig, så er bare å krysse fingrene for positiv test om noen dager. Forrige gang jeg ble gravid, fikk jeg svak strek 10 dpo og positiv CB digital 11 dpo.

Vedlegg

• Screenshot_20210904-092732_FF App.jpg
    Screenshot_20210904-092732_FF App.jpg
    262,1 KB · Visninger: 43
Vel, hva skal jeg si? :dance011Idag steg tempen enda høyere opp, og dette er helt nytt for meg! Har aldri vært så høyt oppe før i den forrige EL, og jeg har en følelse på at det vil bli en festedip imorgen siden den er høy allerede idag. :happy090 Leste at det er ca 8 DPO på gjennomsnittet man får festedip. Og det er imorgen, så jeg er spent på utfallet!:gen014 (ikke alle får festedip, men…:angelic:)

Har også tatt dagens test, og ikke noe spennende å vise frem:hilarious: Fortsatt antydning til skygge, som vanlig og dessuten 7 DPO er litt tidlig enda:rolleyes:

Vedlegg

• C0124CF5-16D9-4A4E-BF29-253BBC471E88.jpeg
    C0124CF5-16D9-4A4E-BF29-253BBC471E88.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 74
  • E47D68CE-5186-4D4B-95C0-21E5C78897A5.jpeg
    E47D68CE-5186-4D4B-95C0-21E5C78897A5.jpeg
    445,8 KB · Visninger: 79
Spennende, og jeg syns det er ekstra spennende å følge deg siden vi ligger nesten omtrent likt i løypa:hilarious: Fint at vi oppdaterer hverandre med dagens temp og tester:hilarious: Regner med det er noen flere her syns det er gøy å følge oss to:excited001 Jeg krysser fingrene mine at din temp stiger opp igjen imorgen!:Heartred

Vel, hva skal jeg si? :dance011Idag steg tempen enda høyere opp, og dette er helt nytt for meg! Har aldri vært så høyt oppe før i den forrige EL, og jeg har en følelse på at det vil bli en festedip imorgen siden den er høy allerede idag. :happy090 Leste at det er ca 8 DPO på gjennomsnittet man får festedip. Og det er imorgen, så jeg er spent på utfallet!:gen014 (ikke alle får festedip, men…:angelic:)

Har også tatt dagens test, og ikke noe spennende å vise frem:hilarious: Fortsatt antydning til skygge, som vanlig og dessuten 7 DPO er litt tidlig enda:rolleyes:

Wow, skikkelig stigning ja :woot:Håper du får festedip i morgen. Lest på flere forum at man som regel får positiv test 2 dager etter festedip.
Dette er så spennende! :smiley-bounce015

Spennende, og jeg syns det er ekstra spennende å følge deg siden vi ligger nesten omtrent likt i løypa:hilarious: Fint at vi oppdaterer hverandre med dagens temp og tester:hilarious: Regner med det er noen flere her syns det er gøy å følge oss to:excited001 Jeg krysser fingrene mine at din temp stiger opp igjen imorgen!:Heartred

Regner med det er meg du svarte til:hilarious: helt enig! Det hjelper på ventingen at vi kan følge hverandre;) ikke lenge til vi finner ut om det er en spire inni der. Håper håper det blir positive tester på alle oss og at vi snart kan flytte over på terminforum:Heartbigred

Wow, skikkelig stigning ja :woot:Håper du får festedip i morgen. Lest på flere forum at man som regel får positiv test 2 dager etter festedip.
Dette er så spennende! :smiley-bounce015
Ja, dette blir spennende!:D Hvis festedip er imorgen så burde jeg kanskje få positiv test 10 DPO, og forrige svangerskap testet jeg positiv ved 9 DPO. Legger ved her med positiv test fra forrige gang:)

Regner med det er meg du svarte til:hilarious: helt enig! Det hjelper på ventingen at vi kan følge hverandre;) ikke lenge til vi finner ut om det er en spire inni der. Håper håper det blir positive tester på alle oss og at vi snart kan flytte over på terminforum:Heartbigred
Haha, så dum jeg er! Glemte å trykke på "svar" og det er selvsagt ment til deg :hilarious: Enig, syns det er bare koselig og moro å følge andres tester/temp. En av de spenninga i DPO-land :angelic:

Vedlegg

• 9718C6E7-1417-4DF0-B5E2-1FC6158349B8.jpeg
    9718C6E7-1417-4DF0-B5E2-1FC6158349B8.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 75
Back
Topp