♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Ble tatt etter 30 sek. Hadde ikke tid å vente mer, måtte løpe. :nailbiting: Men synes den er farget. Men det er veldig tidlig da, å få positiv :confused:

Har du IKM 11/09? Tror jeg er like langt i løypa som deg. Nesten så jeg må få kjøpt tester :hilarious: kan hende det er noe på gang, og jeg synes den ser rosa ut den streken altså!

Har du IKM 11/09? Tror jeg er like langt i løypa som deg. Nesten så jeg må få kjøpt tester :hilarious: kan hende det er noe på gang, og jeg synes den ser rosa ut den streken altså!

IKM 10.09 eller 11.09. Appene viser forskjellig. Ja jeg klarer ikke å holde meg:facepalm: å ihvertfall ikke nå som jeg ser antydning til strek

Altså, helt seriøst! Hvis det er noe på gang denne runden så skjønner jeg ingenting, har hatt mye mensmurringer og svake «menssmerter» + stikk og strekk nederst i magen.

Jeg har ikke tempet før, men når kan man se økning av temperatur hvis man er gravid? Min temperatur er høyere enn den normalt pleier å være… men målte i 16-tiden idag.

Hmmm, temping skal man ha gjort en del sykluser for å bli kjent med syklusen din. Du skal måle med engang du våkner til samme tid hver dag, helst vaginalt eller rektalt. Også skal du bruke temp.måler med 2 desimaler.
Så en måling kl 16 er litt vanskelig å si, men hvis du har hatt en jevn og stabil temp. over den linjen som krysses etter eggløsning helt til over IKM så er du gravid. Ikke gravid så vil tempen synke samme dag som IKM-dag.
Vet ikke om dette ble rotete og forvirrende for deg. Søk gjerne opp flere innlegg på forumet her om temping: f eks "Vi som temper".

Hatt skikkelig murring og stikninger på venstre side magen nå. 8 dpo i morgen og håper sånn på strek. Så spent på å se alle testene i morgen :woot:

Er det noen som har hatt skikkelig realistiske drømmer i det siste? Jeg pleier aldri å huske drømmene mine, men nå husker jeg hver eneste detalj.

Jaaaa!!! Endelig!!! :smiley-bounce015

38B6FE86-3E7B-4652-BA3D-C191B8445215.jpeg

Hatt skikkelig murring og stikninger på venstre side magen nå. 8 dpo i morgen og håper sånn på strek. Så spent på å se alle testene i morgen :woot:

Er det noen som har hatt skikkelig realistiske drømmer i det siste? Jeg pleier aldri å huske drømmene mine, men nå husker jeg hver eneste detalj.

jeg følger deg så veldig:hilarious:. Gleder meg til hver morgen kl 06.40,for da er det temp,og må gleder jeg meg til 8dpo og test i morgen:happy:. Jeg Jar drømt en del i det siste,om masse rart,men jeg er en «drømmer». Jeg drømmer alltid mye og husker drømmene dagen etter. Jeg husker likevel veldig godt sist jeg ble gravid-da drømte jeg at en hund bet seg fast i magen min:hilarious:-d var rundt 5-6 dpo hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg kjenner på bittelitt murringer,men ikke noe spesielt kraftig,så tipper det bare er «normale» tarmbevegelser. Føler meg ikke gravid for å si det sånn. Har veldig ømme bryst og brystvorter da, men det kan man jo ha dpo åkke som.

jeg følger deg så veldig:hilarious:. Gleder meg til hver morgen kl 06.40,for da er det temp,og må gleder jeg meg til 8dpo og test i morgen:happy:. Jeg Jar drømt en del i det siste,om masse rart,men jeg er en «drømmer». Jeg drømmer alltid mye og husker drømmene dagen etter. Jeg husker likevel veldig godt sist jeg ble gravid-da drømte jeg at en hund bet seg fast i magen min:hilarious:-d var rundt 5-6 dpo hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg kjenner på bittelitt murringer,men ikke noe spesielt kraftig,så tipper det bare er «normale» tarmbevegelser. Føler meg ikke gravid for å si det sånn. Har veldig ømme bryst og brystvorter da, men det kan man jo ha dpo åkke som.

Ekstra å kjekt å følge de med lik IKM-dag som deg:Heartred jeg og er superspent hver morgen på tempen. Jeg vil si at drømmene våre er en ekstra symptom på positiv test:smug:
Jeg har aldri PMS-symptomer, men har kramper ifm eggløsning og som nå mest sannsynlig implantasjon. Vet vi traff riktig mtp legging av aksjer. Forrige spire som vi mistet pga MA ble til på første forsøk. Spent på dine tester i morgen og :Heartbigred

Jeg er også 8 dpo i morgen, og er skikkelig pessimist kjenner jeg…:shifty: Har ikke følelsen denne mnd :sorry:

Jeg er også 8 dpo i morgen, og er skikkelig pessimist kjenner jeg…:shifty: Har ikke følelsen denne mnd :sorry:

Denne ventingen er helt forferdelig. Jeg sitter og ser på YouTube der folk deler om graviditeten sin og er så sykt misunnelig :sorry: husk at ingenting er sikkert før TR melder sin ankomst. Så ikke ta sorgene på forskudd :Heartbigred

Ekstra å kjekt å følge de med lik IKM-dag som deg:Heartred jeg og er superspent hver morgen på tempen. Jeg vil si at drømmene våre er en ekstra symptom på positiv test:smug:
Jeg har aldri PMS-symptomer, men har kramper ifm eggløsning og som nå mest sannsynlig implantasjon. Vet vi traff riktig mtp legging av aksjer. Forrige spire som vi mistet pga MA ble til på første forsøk. Spent på dine tester i morgen og :Heartbigred

Ja,det er ekstra gøy når vi er flere med samme (el) IKM dag:). Ja, jeg tenker også at veldig livaktige drømmer kan være et tegn. Jeg føler meg dessverre ikke gravid nå:sorry:. Sist følte jeg det så sterkt liksom. Vi traff også på første forsøk sist,men nå er jeg over seks år eldre (36),så har jo ikke alderen like mye med meg denne gangen :shifty:. Nå er vi på en måte i pp2,men tror ikke vi traff riktig sist gang,så egentlig første pp nå. Håper jeg får masse symptomer fra i morgen av:happy:.

Gleder meg til å se din test i morgen også:happy:

Liten oppdatering ikveld for de vil følge :hilarious: Her er jeg som dere vet, 6 DPO. Idag har jeg plutselig fått litt ømme brystvorter og stølhet følelse nederst. Følt meg litt varm i kroppen:wideyed: (vet ikke akkurat hvordan jeg skal beskrive :hilarious:) That’s life! De kommende dagene får vise seg :rolleyes: Og ja, svidde av enda g-test :hilarious: Enten så er det streksynet mitt som bedrar, eller skyggestrek:smiley-angry026

Den siste bildet er redigert så den "syns bedre":smiley-angelic006

Vedlegg

• 0C44F99B-E23E-4B70-9D2F-AB4B1CDFA119.jpeg
    0C44F99B-E23E-4B70-9D2F-AB4B1CDFA119.jpeg
    918 KB · Visninger: 79
  • 06D36EDC-11AC-4057-AE4F-49AF5E5AA531.jpeg
    06D36EDC-11AC-4057-AE4F-49AF5E5AA531.jpeg
    723 KB · Visninger: 83
Liten oppdatering ikveld for de vil følge :hilarious: Her er jeg som dere vet, 6 DPO. Idag har jeg plutselig fått litt ømme brystvorter og stølhet følelse nederst. Følt meg litt varm i kroppen:wideyed: (vet ikke akkurat hvordan jeg skal beskrive :hilarious:) That’s life! De kommende dagene får vise seg :rolleyes: Og ja, svidde av enda g-test :hilarious: Enten så er det streksynet mitt som bedrar, eller skyggestrek:smiley-angry026

Den siste bildet er redigert så den "syns bedre":smiley-angelic006

Venta på denne oppdateringa ja:D hadde du en av makesure og?:bag:
Ser i alle fall strek på den redigerte :rolleyes: Må jo bare håpe at det utvikler seg!

Tester videre i morgen jeg.. har lett for å brenne av alt for mange tester, alt for fort:yuck: gjerne 3 om dagen.. håpløst tilfelle :hilarious:

Back
Topp