♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Amming påvirker ofte sjansen for å bli gravid. Det er ikke umulig så man ikke bruke amming som prevensjon, men de aller fleste vil ikke bli gravid mens de ammer.

Er også flere som har rapportert at vaksine har påvirket syklusen. Vet ikke sikkert, men mulig det også kan ha sammenheng med når i syklusen du fikk den.

https://www.babyverden.no/baby/gravid-og-ammende/
Konklusjonen på den artikkelen er nettopp det jeg føler på. Kjedelig å slutte og så blir jeg ikke gravid uansett. Men jeg har tenkt at jeg kanskje skal slutte i oktober, for i november så håper jeg virkelig på klaff. Alt før det er bare en bonus ☺️

God morgen alle sammen :flower
Føler meg skikkelig oppblåst og ser gravid ut. Slik var det forrige gang jeg fikk positiv test i mai.
Tempen sank litt i dag, krysser fingrene for en festedip i morgen.

Negativ g-test, helt blenda. Vet det fortsatt er tidlig. Håper håper på 2 streker til helgen :smiley-angelic001
Fy pokker vi ligger nesten likt!:hilarious: Satser på at det er festedip som kommer, og leste det er gjennomsnitt ca på 8 DPO og det er jo i morgen for deg:smiley-angelic001:Heartred

6 DPO og tempen stiger fortsatt :woot:
Aldri opplevd det før så jeg håper!! :nailbiting::smiley-angelic001

Vedlegg

• 00AEA5FF-364C-4F34-B549-F7A9DBDBE471.jpeg
    00AEA5FF-364C-4F34-B549-F7A9DBDBE471.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 42
7 dpo,og jeg røyk på 1.test:shy:,og daaa var vi i gang med testetolkingen:p. Hodet mitt lager en svaak skyggestrek på denne,og det er vel bare nettopp det det er også :laughing002

Vedlegg

• FDC2827C-2545-4BD5-86E1-B0B8619345BA.jpeg
    FDC2827C-2545-4BD5-86E1-B0B8619345BA.jpeg
    962 KB · Visninger: 93
7 dpo,og jeg røyk på 1.test:shy:,og daaa var vi i gang med testetolkingen:p. Hodet mitt lager en svaak skyggestrek på denne,og det er vel bare nettopp det det er også :laughing002
Ser svaaaak skygge der jo!:joyful: Krysser fingrene :smiley-angelic001

Da var vi dpo 11-12 jeg er visst litt vimsete om dagen. For jeg var bombesikker på at jeg var 9-10 i går. Men det viste seg at jeg glemte å telle selve dagen tester er like blenda som før og jeg er temmelig sikker på at vi ikke traff gull denne runden. Men jaggu har det vært både spennende og uutholdelig å vente lol

Vedlegg

• 46253710-C556-4214-83D9-833642E7D101.jpeg
    46253710-C556-4214-83D9-833642E7D101.jpeg
    855,6 KB · Visninger: 88
Da var vi dpo 11-12 jeg er visst litt vimsete om dagen. For jeg var bombesikker på at jeg var 9-10 i går. Men det viste seg at jeg glemte å telle selve dagen tester er like blenda som før og jeg er temmelig sikker på at vi ikke traff gull denne runden. Men jaggu har det vært både spennende og uutholdelig å vente lol

Dæver av alt støvet på bilde :laughing002:laughing005 vi har tørkeyrommel på badet lol

Jeg øyna et håp da den begynte å stige i går kveld….men nei.
Har ihvertfall masse eggløsningsslim nå og el smerter, så noe må vel snart skjeo_O

834AC13D-7441-4842-87D4-9C1DD336E265.png

Nei nei nei … :( skyggestreken er litt sterkere i dag, å da begynner jo jeg å få litt håp:shifty::hilarious: klarer ikke å se om det er farge. Og jeg synes den dukket opp litt sent. Ikke sikkert dere ser den. Jeg var en gang på toalettet i natt også. Berg og dalbane med følelser. 10 dpo i dag

Har du tatt test i dag?:) Spent på dine vegne!

Da er det nok over for denne gang for min del:shifty:
Appen sier 12dpo, å jeg har fikk blod på papiret.

Ironisk nok tok jeg denne testen rett før, hvor jeg faktisk tror jeg kan skimte noe:hilarious: Men det er vel bare det berømte streksynet:rolleyes:

20210903_091327.jpg

Jeg øyna et håp da den begynte å stige i går kveld….men nei.
Har ihvertfall masse eggløsningsslim nå og el smerter, så noe må vel snart skjeo_O

Vis vedlegget 364881

Noen får aldri sterke eggløsningstester,men har eggløsning og blir gravide likevel. Kanskje du hadde el den 29.? Hvis dere legger inn aksjer hele veien,så kanskje du skal ta en graviditetstest om noen dager istedet?:smiley-bounce015

Da er det nok over for denne gang for min del:shifty:
Appen sier 12dpo, å jeg har fikk blod på papiret.

Ironisk nok tok jeg denne testen rett før, hvor jeg faktisk tror jeg kan skimte noe:hilarious: Men det er vel bare det berømte streksynet:rolleyes:

Vis vedlegget 364882

Jeg kan også skimte noe!:smiley-angelic001. Kanskje festeblødning?? Ingenting er over før TR kommer for fullt!​

6 DPO og er redd det er tullestreker på de testene, igjen :hungover: Neste PP blir det over på babyplan igjen.

8835B4E8-25C4-45EA-9CDE-65C822CD9F58.jpeg

6 DPO og er redd det er tullestreker på de testene, igjen :hungover: Neste PP blir det over på babyplan igjen.

Vis vedlegget 364888
Hmm, kanskje dette er starten på noe:joyful: Jeg er også 6 DPO idag og kan ta en MakeSure test i tillegg BP ikveld for å sammenligne med din :hilarious:

Hmm, kanskje dette er starten på noe:joyful: Jeg er også 6 DPO idag og kan ta en MakeSure test i tillegg BP ikveld for å sammenligne med din :hilarious:

Ja, gjør det :notworthy Tok en test i går for å se om det kom opp skygge på den, og det gjorde det ikke. Meeen, er kjent med at de her kan være tullete.

Sukk… var så fornøyd med makesure tidligere:whacky059 null skyggestreker.

Spennende å følge med her inne nå :)
Jeg har ikke meldt meg helt inn. For venter egentlig på mens etter exu. Meen vi har jo ikke klart å vente helt så noe i meg håper vel det klaffer allerede før det :rolleyes: mens ventet til torsdag i følge app. Men vet også at ting kan ta tid etter en exu.

Ja, gjør det :notworthy Tok en test i går for å se om det kom opp skygge på den, og det gjorde det ikke. Meeen, er kjent med at de her kan være tullete.

Sukk… var så fornøyd med makesure tidligere:whacky059 null skyggestreker.
Enig! Dumt at det har blitt en del skygger på de fleste testene i denne året :banghead: Men satser på at denne din utvikler seg til babystrek :Heartred

Back
Topp