♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Dør litt av meg selv :hilarious: Måtte teste babyplan testen jeg nettopp fikk i posten. Bare for atte..
Usikker på el, men tror kaanskje rundt 7dpo. Selvfølgelig blank.
Men det positive er i hvertfall at det ikke er noe hcg igjen etter en exu i august.
20210903_115840.jpg

Hyggelig at du spør :D tok en RFSU strimmel som var negativ.. håper det bare var fortidlig… var fri for tidligtester :sorry: er 11 dpo. Hvordan går det med deg?:)

ja,med kun 11dpo,så er fortsatt alt mulig;).

Jeg tok første test i dag. En svaaak skyggestrek på den:shy:

Røk på test igjen i dag :facepalm:
Er såååå utålmodig etter å få vite om det klaffet denne pp’en eller ikke.
Testen var selvfølgelig negativ (noe jeg egentlig hadde regnet med… er 9 dpo).
Tok 2. dosen covid vaksine på dag 2 av siste menstrasjon så håper ikke det har klusset med syklusen. EL ser ut til å ha vært på antatt dag, men er usikker på om vaksina kan slå ut på kun når TR dukker opp i neste omgang.
Har flere symptomer på graviditet, men alt kan selvfølgelig ha en annen logisk forklaring :shifty:
Håper så inderlig neste test er positiv :smiley-angelic001
Ikm beregnet til førstkommende onsdag, 8. september.

Klarte å ikke teste 1 dag :smiley-ashamed005 ganske sikker på at det ble jobbet hardt i livmora. Så måtte bare.
Aldri fått så sterk test før!
upload_2021-9-3_13-23-1.png

upload_2021-9-3_13-24-13.jpeg

Jeg kan også skimte noe!:smiley-angelic001. Kanskje festeblødning?? Ingenting er over før TR kommer for fullt!​

Aner ikke, får vel bare vente og se:wacky:
Om det ikke tar seg opp, så får jeg teste igjen imorra:)

Da har jeg endelig fått Peak på EL-test, så estimatene mine kan oppdateres :D

EL 4.9, IKM 17.9

Akkurat nå har jeg lyst til å vente til hvertfall 10-11 DPO med å teste, men tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge :laughing002

Oh yes, i dag tidlig. Så blir det søndag :bag: er selvfølgelig borte fra mannen i dag til i morgen:sorry: typisk. Men håper det holder
Tror det skal holde ja:joyful:

Altså, helt seriøst! Hvis det er noe på gang denne runden så skjønner jeg ingenting, har hatt mye mensmurringer og svake «menssmerter» + stikk og strekk nederst i magen.

Jeg har ikke tempet før, men når kan man se økning av temperatur hvis man er gravid? Min temperatur er høyere enn den normalt pleier å være… men målte i 16-tiden idag.

Veldig tidlig å teste, men jeg hadde rfsu test ofte tilgjengelig :facepalm: 7 dpo. Kan dere se noe?

Vedlegg

• 4AE6A511-0C2D-4627-B638-DF87E0C0EE6B.jpeg
    4AE6A511-0C2D-4627-B638-DF87E0C0EE6B.jpeg
    666,9 KB · Visninger: 108
Noen får aldri sterke eggløsningstester,men har eggløsning og blir gravide likevel. Kanskje du hadde el den 29.? Hvis dere legger inn aksjer hele veien,så kanskje du skal ta en graviditetstest om noen dager istedet?:smiley-bounce015
Jeg har alltid fått veldig sterk test på el testene, så synes dette er rart. Men som du sier, jeg kan muligens hatt en kort topp den29.o_O
Vi har lagt aksjer ca annenhver dag siden mensslutt, så jeg får bare se hva som skjer. Kjenner jeg har gitt opp denne syklusen litt:facepalm:

Back
Topp