♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Liten oppdatering ikveld for de vil følge :hilarious: Her er jeg som dere vet, 6 DPO. Idag har jeg plutselig fått litt ømme brystvorter og stølhet følelse nederst. Følt meg litt varm i kroppen:wideyed: (vet ikke akkurat hvordan jeg skal beskrive :hilarious:) That’s life! De kommende dagene får vise seg :rolleyes: Og ja, svidde av enda g-test :hilarious: Enten så er det streksynet mitt som bedrar, eller skyggestrek:smiley-angry026

Den siste bildet er redigert så den "syns bedre":smiley-angelic006
Ser strek, spesielt på den redigerte :D
Blir spennende å se om den utvikler seg!

Liten oppdatering ikveld for de vil følge :hilarious: Her er jeg som dere vet, 6 DPO. Idag har jeg plutselig fått litt ømme brystvorter og stølhet følelse nederst. Følt meg litt varm i kroppen:wideyed: (vet ikke akkurat hvordan jeg skal beskrive :hilarious:) That’s life! De kommende dagene får vise seg :rolleyes: Og ja, svidde av enda g-test :hilarious: Enten så er det streksynet mitt som bedrar, eller skyggestrek:smiley-angry026

Ser en skygge der :) Kan ikke se enda om det er ekte eller skygge. Blir spennende å se om noen dager da!

Venta på denne oppdateringa ja:D hadde du en av makesure og?:bag:
Ser i alle fall strek på den redigerte :rolleyes: Må jo bare håpe at det utvikler seg!

Tester videre i morgen jeg.. har lett for å brenne av alt for mange tester, alt for fort:yuck: gjerne 3 om dagen.. håpløst tilfelle :hilarious:
Jo, slenger med den med MakeSure her nå ( den ble litt glemt bort da den var litt svakere enn BP og syns dårlig på bildet enn i virkeligheten) :hilarious:

Din er mye mer lovende :joyful::gen014

Hehe, vi får oppdatere hverandre igjen med nye tester imorgen da jeg har flere igjen også:dance018

Vedlegg

• D8C104A3-C4E1-4580-B969-9ACD8AD91470.jpeg
    D8C104A3-C4E1-4580-B969-9ACD8AD91470.jpeg
    573,8 KB · Visninger: 87

Jeg ser streken på begge! :):D. Dette skjønner jeg er spennende!! Blir gøy å se i morgen!

Ser strek, spesielt på den redigerte :D
Blir spennende å se om den utvikler seg!

Ser en skygge der :) Kan ikke se enda om det er ekte eller skygge. Blir spennende å se om noen dager da!

Ja, det skal bli gøy å se om det utvikler seg mer eller er bare den berømte skygge :wtf: Det er litt mer spennende denne gangen uansett da det var den aller første syklusen med letrozol og samt jevnt høye temperatur :angelic:

Jeg ser streken på begge! :):D. Dette skjønner jeg er spennende!! Blir gøy å se i morgen!
Ja! :woot: Men 6 DPO er fortsatt litt tidlig, så vi ser hva skjer til 10/12 DPO :angelic: Tar meg en test hver dag nå fremover :hilarious:

Jeg har noen skikkelig tunge dager etter EL! :( Tok Ovitrelle på lørdag morgen og hadde sex fredag og lørdag kveld/natt, men ikke søndag og mandag. Føler alt er bortkastet og at det ikke vil gå denne gangen heller. Er så lei og så oppgitt over at ingenting går vår vei! Ikke hatt en eneste positiv test siden vi startet og vi begynte prøvingen juni 2020. Mistet plutselig mensen og eggløsning i mars etter vaksinen og har måttet bruke Primolut og Provera for å få mensen før jeg også fikk Letrozole. Dette er første syklus med ovitrelle og dobbel dose letrozole, men kjenner jeg er så langt nede og sliten at jeg går i sirkel med dumme tanker og prøver å tenke positivt! Vet ikke hva jeg vil med dette, men trengte nok bare å få dette ut av systemet!

Jeg har noen skikkelig tunge dager etter EL! :( Tok Ovitrelle på lørdag morgen og hadde sex fredag og lørdag kveld/natt, men ikke søndag og mandag. Føler alt er bortkastet og at det ikke vil gå denne gangen heller. Er så lei og så oppgitt over at ingenting går vår vei! Ikke hatt en eneste positiv test siden vi startet og vi begynte prøvingen juni 2020. Mistet plutselig mensen og eggløsning i mars etter vaksinen og har måttet bruke Primolut og Provera for å få mensen før jeg også fikk Letrozole. Dette er første syklus med ovitrelle og dobbel dose letrozole, men kjenner jeg er så langt nede og sliten at jeg går i sirkel med dumme tanker og prøver å tenke positivt! Vet ikke hva jeg vil med dette, men trengte nok bare å få dette ut av systemet!
Føler med deg :/ Vi startet også prøvingen i juni 2020. Tok andre dose vaksine for en uke siden og jeg er redd den skal fucke opp mer enn bare litt... Den har gjort et eller annet iallefall. Håper bare mensen kommer, for nå har jeg endelig fått letrozol og Lutinus. Er så lei av det her, jeg også... Men vi skal klare det!!

Last edited:
Føler med deg :/ Vi startet også prøvingen i juli 2020. Tok andre dose vaksine for en uke siden og jeg er redd den skal fucke opp mer enn bare litt... Den har gjort et eller annet iallefall. Håper bare mensen kommer, for nå har jeg endelig fått letrozol og Lutinus. Er så lei av det her, jeg også... Men vi skal klare det!!

Vi skal klare det begge to ja :smiley-angelic001 Håper virkelig ikke det klusser til like mye hos deg, hvis ikke får du høre om du kan få primolut eller provera slik at du får mensen i det minste og kan starte på letrozole :Heartred

Ser frem mot 8 dpo i morgen. Kommer sikkert til å teste, men har bare vanlig babyplan test igjen. Jeg har ingen symptomer nå, så har ikke helt troa. Vært ufattelig sliten siden i går, men det kan like gjerne være jobben :rolleyes: ingen murringer at all. Men følelsen av å være sliten, litt kald og pjusk er der :hilarious:

Du mååå ta en i morgen tidlig?!

Du mååå ta en i morgen tidlig?!
Blir å ta en test hver dag nå ja:D Men vet ikke om jeg skal ta det imorgen tidlig eller kveld, hmm:rolleyes: Og jeg tror det bare kommer enda en skyggestrek da jeg er 7 DPO imorgen bare :pompus:

Da har jeg begynt å spotte i kvell.. så da tenker jeg at det er over for min del mest sannsynlig :(
Helt sikker på at det er ikke en festeblødning? Er liten stund til din IKM.. o_O

Vi skal klare det begge to ja :smiley-angelic001 Håper virkelig ikke det klusser til like mye hos deg, hvis ikke får du høre om du kan få primolut eller provera slik at du får mensen i det minste og kan starte på letrozole :Heartred
Håper ikke jeg heller... Virker som livmortappen gjør seg klar til mensen egentlig. Om det ikke er ønsketenkning..

Helt sikker er jeg ikke, men ikke uvanlig at jeg spotter 2-3 dager før mens… så får se om det kommer mere. :sorry:
Da får vi vente og se, men håper at det er ikke mensen som kommer! Og at det var en uskyldig festeblødning:angelic:

Jeg synes jeg skimter en strek! :woot: Spent på de videre testene!

Stikkende stølhet i livmorområdet.. ikke et vanlig lutealfase symptom for meg. :pompus: Det fikk opp håpet noen hakk :oops:

Hvilke symptomer/ innbilte symptomer har dere som er kommet over i DPO land? :chicken:

Back
Topp