Syns jeg har kjent så mangt. Men blenda tester og syns alle tr symptomene er på plass nå. Så regner med a dukker opp snart
Er litt der jeg også, men vi får krysse fingra for at vi begge tar feil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg har kjent så mangt. Men blenda tester og syns alle tr symptomene er på plass nå. Så regner med a dukker opp snart
Vi er helt likt i «løypa» Fikk dog ikke mer enn 0,75 utslag på eggløsningstest denne syklusen etter MA og utskrapning. Fikk nesten ikke eggløsningsslim, som jeg hadde før MA. Så har ikke helt troa. Måtte bare ta en test i dag og den var blendahvit Så nå skal jeg vente til mandag tenkte jeg Hvis jeg klarer, hehehJeg er også 1 dpo i dag Jeg har også kjøpt ananas som jeg spiser på, og før EL spiste jeg grapefrukt og drakk grapefruktjuice. Tror det skulle øke mengden el-slim eller noe sånt. Ellers tar jeg folsyre, og prøver å få en del dagslys og aktivitet i løpet av dagen.
Ojoj, synes jeg ser en svaaaak strek! Kan være skygge, men det kan jo også være reelt! SpennendeFristelsen har tatt overhånd Sa til meg selv at jeg er virkelig dum og besluttet meg til å ta en test hver dag Ja, regner med at jeg ikke er den eneste 5 DPO er altfor tidlig fortsatt og her er det vel skygger tenker jeg
De to øverste igår og den nederste ikveld (innen 5 min)
Jeg står for meg at det ER skyggestrek til det motsatte er bevist men ja, er lov å håpe at det utvikler seg til den rette veienOjoj, synes jeg ser en svaaaak strek! Kan være skygge, men det kan jo også være reelt! Spennende
Så gøy at vi er helt likt! Spennende å følge hverandre da Huff, så fælt med MA. Det kan nok påvirke en hel del, ja Kan hende kroppen trenger litt tid på å komme seg. Men samtidig er det jo mulig nå også, bra du ikke har gitt opp håpet helt! Det er vel aaaaltfor tidlig til å kunne få positiv test 5 dpo uansett, så ikke ta det resultatet tungt, i hvert fallVi er helt likt i «løypa» Fikk dog ikke mer enn 0,75 utslag på eggløsningstest denne syklusen etter MA og utskrapning. Fikk nesten ikke eggløsningsslim, som jeg hadde før MA. Så har ikke helt troa. Måtte bare ta en test i dag og den var blendahvit Så nå skal jeg vente til mandag tenkte jeg Hvis jeg klarer, heheh
Jeg står for meg at det ER skyggestrek til det motsatte er bevist men ja, er lov å håpe at det utvikler seg til den rette veien
Så absolutt, jubler ingen ting før den evt kommer skikkelig fram! Gjenstår å se om 3-4 dager til, da er jeg ca 8/9 DPO så da er alvoret i gangLurt å beskytte seg selv litt med å vente litt med å juble, men jeg ser noe der jeg og og håper veldig at det stemmer!!
Spennende!!Wææ… Jeg ryker på test i morgen (7dpo) kjenner jeg
Spennende!!
Ryker nok en imorgen jeg også, 6 DPO bare
Ikke tenk slik, du vet aldri og skal heller ikke si "aldri"Det hadde jeg gjort i dag også, om ikke jeg ble forsinket på morgningen og var alene med 4åringen Har egentlig en dårlig feeling denne PP, kjenner ikke noe mer enn vanlig PMSmurring og uren hud Ingen stikking verken her eller der
Wææ… Jeg ryker på test i morgen (7dpo) kjenner jeg
Amming påvirker ofte sjansen for å bli gravid. Det er ikke umulig så man ikke bruke amming som prevensjon, men de aller fleste vil ikke bli gravid mens de ammer.Dag 23 her og bare negative eggløsningstester. Pleide å ha eggløsning rundt dag 22-25 før jeg ble gravid (har PCO). Lurer på om vaksinen eller ammingen påvirker syklusen. Kjedelig å vente…
Vis vedlegget 364845