♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Syns jeg har kjent så mangt. Men blenda tester og syns alle tr symptomene er på plass nå. Så regner med a dukker opp snart :p

Er litt der jeg også, men vi får krysse fingra for at vi begge tar feil!:dummy::dummy1:

Her går det ikke unna, for å si det sånn. Fortsatt ingen positiv el test i sikte. Kjenner jeg mister motivasjonen til babydansing nå. Men vi får trå til i kveld også…plutselig kan det jo være positiv test i morgen.
Man blir rimelig sliten av nattarbeid, testing, særlig når el IKKE dukker opp når den skal, i tillegg har samboer såklart klart å fått dratt på seg en øyekatarr sånn uten helt videre oppi dette:meh:, og straks er fridagene hans over og vi starter med stresset over når vi kanskje sees noen minutter om dagen. Jeg haaaater skiftarbeid innimellom altså!! Dagens utblåsning…..:wtf:

Vedlegg

• 022B8764-15ED-46FE-A76A-83B8745F6220.png
    022B8764-15ED-46FE-A76A-83B8745F6220.png
    1,8 MB · Visninger: 65
Jeg er også 1 dpo i dag :D Jeg har også kjøpt ananas som jeg spiser på, og før EL spiste jeg grapefrukt og drakk grapefruktjuice. Tror det skulle øke mengden el-slim eller noe sånt. Ellers tar jeg folsyre, og prøver å få en del dagslys og aktivitet i løpet av dagen.
Vi er helt likt i «løypa»:angelic: Fikk dog ikke mer enn 0,75 utslag på eggløsningstest denne syklusen etter MA og utskrapning. Fikk nesten ikke eggløsningsslim, som jeg hadde før MA. Så har ikke helt troa. Måtte bare ta en test i dag og den var blendahvit:smiley-ashamed005 Så nå skal jeg vente til mandag tenkte jeg:stop Hvis jeg klarer, heheh:stop

Fristelsen har tatt overhånd :hilarious: Sa til meg selv at jeg er virkelig dum og besluttet meg til å ta en test hver dag :angelic: Ja, regner med at jeg ikke er den eneste :hilarious: 5 DPO er altfor tidlig fortsatt og her er det vel skygger tenker jeg :rolleyes:

De to øverste igår og den nederste ikveld (innen 5 min):p

Vedlegg

• E4AFFD72-A7C8-470A-A106-1C7A1A9AED05.jpeg
    E4AFFD72-A7C8-470A-A106-1C7A1A9AED05.jpeg
    773,6 KB · Visninger: 80
Fristelsen har tatt overhånd :hilarious: Sa til meg selv at jeg er virkelig dum og besluttet meg til å ta en test hver dag :angelic: Ja, regner med at jeg ikke er den eneste :hilarious: 5 DPO er altfor tidlig fortsatt og her er det vel skygger tenker jeg :rolleyes:

De to øverste igår og den nederste ikveld (innen 5 min):p
Ojoj, synes jeg ser en svaaaak strek! Kan være skygge, men det kan jo også være reelt! Spennende :D

Ojoj, synes jeg ser en svaaaak strek! Kan være skygge, men det kan jo også være reelt! Spennende :D
Jeg står for meg at det ER skyggestrek til det motsatte er bevist :hilarious::hilarious::hilarious: men ja, er lov å håpe at det utvikler seg til den rette veien:angelic:

Vi er helt likt i «løypa»:angelic: Fikk dog ikke mer enn 0,75 utslag på eggløsningstest denne syklusen etter MA og utskrapning. Fikk nesten ikke eggløsningsslim, som jeg hadde før MA. Så har ikke helt troa. Måtte bare ta en test i dag og den var blendahvit:smiley-ashamed005 Så nå skal jeg vente til mandag tenkte jeg:stop Hvis jeg klarer, heheh:stop
Så gøy at vi er helt likt! Spennende å følge hverandre da :) Huff, så fælt med MA. Det kan nok påvirke en hel del, ja :( Kan hende kroppen trenger litt tid på å komme seg. Men samtidig er det jo mulig nå også, bra du ikke har gitt opp håpet helt! Det er vel aaaaltfor tidlig til å kunne få positiv test 5 dpo uansett, så ikke ta det resultatet tungt, i hvert fall☺️

Jeg vurderer om jeg skal vente til mandag, eller om jeg skal prøve meg på en test allerede søndag. Vanskelig, det der!

Mye tykt blankt eggeløsningsslim i 3 dager, og syke eggeløsningssmerter i kveld :inpain: :dead: Da er EL i dag da kanskje? (Hilsen ikke-el-tester-eller-temper:wacky:)

Lurt å beskytte seg selv litt med å vente litt med å juble, men jeg ser noe der jeg og og håper veldig at det stemmer!!:Heartred
Så absolutt, jubler ingen ting før den evt kommer skikkelig fram!:angelic::p Gjenstår å se om 3-4 dager til, da er jeg ca 8/9 DPO så da er alvoret i gang :joyful:

Spennende!!:joyful:
Ryker nok en imorgen jeg også, 6 DPO bare :hilarious:

Det hadde jeg gjort i dag også, om ikke jeg ble forsinket på morgningen og var alene med 4åringen:p Har egentlig en dårlig feeling denne PP, kjenner ikke noe mer enn vanlig PMSmurring og uren hud :( Ingen stikking verken her eller der :hilarious:

Det hadde jeg gjort i dag også, om ikke jeg ble forsinket på morgningen og var alene med 4åringen:p Har egentlig en dårlig feeling denne PP, kjenner ikke noe mer enn vanlig PMSmurring og uren hud :( Ingen stikking verken her eller der :hilarious:
Ikke tenk slik, du vet aldri og skal heller ikke si "aldri":angelic:
Plutselig så vips, sitter du med to streker :Heartred

Blenda 7 dpo :rolleyes: ikke uforventet, har ingen symptomer nå heller...

Vedlegg

• 20210903_064247.jpg
    20210903_064247.jpg
    428,7 KB · Visninger: 48
7 DPO her også i dag, men kjennes ut som jeg har mensmurringer :dead: Har bare 3 tidligtester igjen, så må vertfall holde meg til i morgen :angelic: gleder meg veldig til å begynne og se tester her nå, krysser alt av fingre for oss alle sammen :smiley-angelic001

Dag 23 her og bare negative eggløsningstester. Pleide å ha eggløsning rundt dag 22-25 før jeg ble gravid (har PCO). Lurer på om vaksinen eller ammingen påvirker syklusen. Kjedelig å vente…

Vis vedlegget 364845
Amming påvirker ofte sjansen for å bli gravid. Det er ikke umulig så man ikke bruke amming som prevensjon, men de aller fleste vil ikke bli gravid mens de ammer.

Er også flere som har rapportert at vaksine har påvirket syklusen. Vet ikke sikkert, men mulig det også kan ha sammenheng med når i syklusen du fikk den.

https://www.babyverden.no/baby/gravid-og-ammende/

Last edited:
God morgen alle sammen :flower
Føler meg skikkelig oppblåst og ser gravid ut. Slik var det forrige gang jeg fikk positiv test i mai.
Tempen sank litt i dag, krysser fingrene for en festedip i morgen.

Negativ g-test, helt blenda. Vet det fortsatt er tidlig. Håper håper på 2 streker til helgen :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20210903-071647_FF App.jpg
    Screenshot_20210903-071647_FF App.jpg
    273,2 KB · Visninger: 38
Back
Topp