♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

6 dpo! Kjente noen svake stikninger i går, har ikke lagt merke til det i tidligere sykluser, men fa har jeg så klart ikke kjent etter på samme måte heller :hilarious: tester muligens til søndag, 9 dpo :nailbiting:

Lurer på om tanta kommer i dag jeg, 9 dpo, har skikkelig vondt i nedre rygg og bekken i dag.. og føler liksom jeg skal få mensen når som helst.. :banghead:

Jeg har et slags «press» nederst i magen. Litt mens-aktig, men det er likevel ikke helt sånn det pleier å være, tror jeg. 5 dpo i dag. Så spent på hva dette er! Tr eller en liten luring?☺️

Da er vi 9-10 dpo lurer på om jeg skrev feil det i går. Men uansett er det idag. Testen var blenda som vanlig. Og jeg har tr mage :sad015:sad015 så er ganske sikker på at miss thing dukker opp snart. Så får vi bare se fremover til neste prøve periode og fertilt vindu mellom 17-22 :Heartbigred oh håpe at pp2 eller pp3 sitter. For det hadde vært helt perfekt mtp studier :love7

Spennende :D 3 dpo i morgen her og synes dette er langdrygt allerede :playful: Samme som deg her, prøver å la være å kjenne etter.. Men kjenner at det stikker rundt livmor området :angelic: Lurer på om det er et tegn på noe bra eller ikke :woot:

Har svidd av en hver dag i snart en uke føles det ut som selv om jeg vet innerst inne det er for tidlig :smiley-angry017:laughing002:laughing002:laughing002 men det er jo så spennende å være i gang igjen ! I morgen er vi 9/10 dpo.. med 3 dager igjen til testing i følge Ovia. Så det nærmer jo seg med storm skritt! Selv om det føles ut som ett halvt liv

Vi må bare smøre med tålmodighet og jeg er enig med dere st det er helt j…. at DPO-land er lang og uendelig liksom :hilarious: Wondergiyrl, du er mer heldigere enn oss :wideyed: Vi er langt bak deg fortsatt :hilarious:

Liker meg på dagens temp også!:woot:

Vedlegg

• E5AD5C04-9C89-4231-BC9E-45D5EE3647F1.jpeg
    E5AD5C04-9C89-4231-BC9E-45D5EE3647F1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 46
10/11dpo idag. Litt smått med murringer, men testen er fortsatt lite sammarbeidsvillig:rolleyes:

20210902_091451.jpg

Da er vi 9-10 dpo lurer på om jeg skrev feil det i går. Men uansett er det idag. Testen var blenda som vanlig. Og jeg har tr mage :sad015:sad015 så er ganske sikker på at miss thing dukker opp snart. Så får vi bare se fremover til neste prøve periode og fertilt vindu mellom 17-22 :Heartbigred oh håpe at pp2 eller pp3 sitter. For det hadde vært helt perfekt mtp studier :love7
Begynner også her og føles litt mer som TR mage :sorry: Begynner å bli mer og mer usikker på om det kanskje kan være spire i magen ettersom ikm nærmer seg… dagene går så uendelig sakte at jeg blir helt sprø :banghead:
Hvis det ikke hadde vært for at vi skal bort i helga hadde jeg startet testinga allerede da… men må nok smøre meg med tålmodighet frem til mandag. Har lite lyst til å være på besøk hos svigerfamilie hvis testen plutselig skulle vise seg å være positiv :smiley-bounce016

Spent på om det blir noe prøving denne mnd! Mannen får plutselig dose to av vaksinen i dag, en annen type en første dose. Han fikk første dose forrige el, hva er oddsen likksom. Hørt at denne er mye hardere for kroppen:smiley-angry017 jaja heller vaksine enn korona! Men litt kjipt når man har så lang syklus! Tar sorgene på forskudd her:laughing002

Samme her! :gen014 Liker at vi kan følge hverandres grafer dag for dag. Er så spent! :Heartred
Herlig at vi har ganske like temp-graf!:smiley-angelic002 Vi er en dag forskjell så dette blir spennende! Må bare legge ut grafen hverdag vi og det er det som gjør spennende i gruppa! Håper det er måneden vår :smiley-angelic001

Nei nei nei … :( skyggestreken er litt sterkere i dag, å da begynner jo jeg å få litt håp:shifty::hilarious: klarer ikke å se om det er farge. Og jeg synes den dukket opp litt sent. Ikke sikkert dere ser den. Jeg var en gang på toalettet i natt også. Berg og dalbane med følelser. 10 dpo i dag

Vedlegg

• 962CB0FF-D51F-4EA0-BF3E-084A9CB399CC.jpeg
    962CB0FF-D51F-4EA0-BF3E-084A9CB399CC.jpeg
    184,2 KB · Visninger: 93
  • 8B38FBA3-AE84-4AA5-B111-49C9D5D6B81F.jpeg
    8B38FBA3-AE84-4AA5-B111-49C9D5D6B81F.jpeg
    184,2 KB · Visninger: 85
Jeg lurer på om EL kan være forsinket pga vaksina jeg tok? Jeg var fri for EL tester etter fredag, men hadde betydelig økning fra torsdag til fredag, derfor tror jeg EL var lørdag pga EL slim. I dag har jeg hatt litt slimete utflod og har mensmurringer/«smerter» som kommer og går (hadde det i går og idag…) o_O

Nei nei nei … :( skyggestreken er litt sterkere i dag, å da begynner jo jeg å få litt håp:shifty::hilarious: klarer ikke å se om det er farge. Og jeg synes den dukket opp litt sent. Ikke sikkert dere ser den. Jeg var en gang på toalettet i natt også. Berg og dalbane med følelser. 10 dpo i dag

jeg ser denne også jeg;),OG den er sterkere:joyful:. Dette kan gå veien da!! Guri, så spennende!! Hvordan lager du foresten sånn «negativ» bilde? Er det på redigering på tlf?

jeg ser denne også jeg;),OG den er sterkere:joyful:. Dette kan gå veien da!! Guri, så spennende!! Hvordan lager du foresten sånn «negativ» bilde? Er det på redigering på tlf?
Så gøy du å ser! :hilarious::happy:Jeg bare prøver å roe meg med at jeg har fått slike før uten at jeg var gravid. Jeg bruker en app :) du finner den i AppStore me å søke opp: pregnancy test:D

Vedlegg

• 54311A88-1753-4AEA-929D-2EBF796AD78A.jpeg
    54311A88-1753-4AEA-929D-2EBF796AD78A.jpeg
    277,9 KB · Visninger: 49
Back
Topp