Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo like gjerne være en liten spire! Krysser fingrene for detLurer på om tanta kommer i dag jeg, 9 dpo, har skikkelig vondt i nedre rygg og bekken i dag.. og føler liksom jeg skal få mensen når som helst..
Spennende 3 dpo i morgen her og synes dette er langdrygt allerede Samme som deg her, prøver å la være å kjenne etter.. Men kjenner at det stikker rundt livmor området Lurer på om det er et tegn på noe bra eller ikke
Har svidd av en hver dag i snart en uke føles det ut som selv om jeg vet innerst inne det er for tidlig men det er jo så spennende å være i gang igjen ! I morgen er vi 9/10 dpo.. med 3 dager igjen til testing i følge Ovia. Så det nærmer jo seg med storm skritt! Selv om det føles ut som ett halvt liv
Begynner også her og føles litt mer som TR mage Begynner å bli mer og mer usikker på om det kanskje kan være spire i magen ettersom ikm nærmer seg… dagene går så uendelig sakte at jeg blir helt sprøDa er vi 9-10 dpo lurer på om jeg skrev feil det i går. Men uansett er det idag. Testen var blenda som vanlig. Og jeg har tr mage så er ganske sikker på at miss thing dukker opp snart. Så får vi bare se fremover til neste prøve periode og fertilt vindu mellom 17-22 oh håpe at pp2 eller pp3 sitter. For det hadde vært helt perfekt mtp studier
Liker meg på dagens temp også!
Nå er den normal på 34 dager igjenn, så det var en ekstremt lang syklusOi! Hvordan er syklusen din nå da? Med tanke på lengde?
Herlig at vi har ganske like temp-graf! Vi er en dag forskjell så dette blir spennende! Må bare legge ut grafen hverdag vi og det er det som gjør spennende i gruppa! Håper det er måneden vårSamme her! Liker at vi kan følge hverandres grafer dag for dag. Er så spent!
Nei nei nei … skyggestreken er litt sterkere i dag, å da begynner jo jeg å få litt håp klarer ikke å se om det er farge. Og jeg synes den dukket opp litt sent. Ikke sikkert dere ser den. Jeg var en gang på toalettet i natt også. Berg og dalbane med følelser. 10 dpo i dag
Samme her! Liker at vi kan følge hverandres grafer dag for dag. Er så spent!
Den kan være en festedipp!jeg slenger med min graf også. Likte den frem til i går, men liten dipp i dag .
Så gøy du å ser! Jeg bare prøver å roe meg med at jeg har fått slike før uten at jeg var gravid. Jeg bruker en app du finner den i AppStore me å søke opp: pregnancy testjeg ser denne også jeg,OG den er sterkere. Dette kan gå veien da!! Guri, så spennende!! Hvordan lager du foresten sånn «negativ» bilde? Er det på redigering på tlf?