♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Jeg har det litt som deg… har nå hatt en følelse på at jeg kan være gravid i en knapp uke (men hadde jo ikke EL før onsdag forrige uke så aner ikke hvordan det skulle være tilfellet). Har vært mye mer trøtt, emosjonell, småkvalm, osv, men mest pga. at jeg ikke kjente begynnelsen av mensen kramper fikk jeg mistanke om at jeg kunne være gravid. Nå derimot begynner det å kjennes som de kommer… meeeeeeen de kjennes ikke helt sånn som vanlig. Blir så frustrert fordi jeg overanalyserer alt og er «redd» jeg tilskriver symptomer til å være gravid fordi ønsket er så sterkt. Prøver mentalt å forberede meg på at TR dukker opp neste uke. Er nesten mer frustrerende å være kjempe optimistisk det ene øyeblikket for så å ikke ha troa det andre :shifty: Mandag den 6. september kan ikke komme fort nok for da tror jeg at jeg skal prøve meg på første test hvis ikke symptomer på TR tar seg opp så jeg ikke er så i tvil. Å være i dpo land kan altså være ganske utmattende samtidig som det er spennende :nailbiting:

Skjønner det kjempe godt hvordan det er! Etter å ha vært prøver i flere år med første så fant jeg egentlig ut at symptomer før mens og symptomer på tidlig graviditet egentlig var helt likt så egentlig blir det bare tull for meg å lete etter symptomer :hilarious: jeg tror jeg må koble meg ut av forumet for å la være å tenke på det, men tror ikke det blir så lett likevel!

Men det høres lovende ut med symptomene dine, det kan jo hende at noe er på gang!

krysser alt for at dette er måneden for oss!!! :D:D

Altså jeg er så utålmodig :hilarious: tror jeg er ca 4 dpo idag. I dag har jeg hatt mye mensmurringer og stikk/ubehag nederst i magen, og har fått kraftig kviseutbrudd :eek: Jeg fikk samme kviseutbrudd i mai og da fikk jeg en positiv test som jeg mener var ekte positiv (kjemisk), pga samme greia nå som da så må det være noe på gang. Dagene snegler seg forbi :wacky: legger med bilde av testene i mai:

Vis vedlegget 364772

Tror jeg må slutte med forumet jeg!!! :hilarious::hilarious:

føler med deg :hilarious: 8dpo her og dagene går så sakte som fy! Hatt skikkelig murring i dag, kjennes ut som det er øverst i livmor på en måte.. vet ikke helt hva det betyr.. kan ikke ikm bare nærme seg så man får et svar den ene eller andre veien. :hilarious::hilarious:

Hvor lenge før el får dere eggløsningsslim? Oppdaget litt tykt blankt slim nå, og tok en el test igjen. Ser ut for det begynner å snu igjen, til den rette veien:rolleyes:

Vedlegg

• DF853820-C98D-4F5C-8CC9-F70458EFADF0.jpeg
    DF853820-C98D-4F5C-8CC9-F70458EFADF0.jpeg
    235,4 KB · Visninger: 67
Hvor lenge før el får dere eggløsningsslim? Oppdaget litt tykt blankt slim nå, og tok en el test igjen. Ser ut for det begynner å snu igjen, til den rette veien:rolleyes:

Jeg hadde skikkelig EL-slim 1 dag før og på selve EL dagen. Før det var det vannete/klart, men ikke strekkbart (beklager detaljene).
Håper det går rett veien for deg nå og EL nærmer seg :Heartred

Jeg hadde skikkelig EL-slim 1 dag før og på selve EL dagen. Før det var det vannete/klart, men ikke strekkbart (beklager detaljene).
Da krysser jeg fingrene for at el nærmer seg:smiley-angelic001 Kjedelig når man har sykluser som er så presise som det går an, og nå plutselig må begynne å lete etter el:facepalm:

Slenger meg på forumet her! Etter MA og medisinsk abort 12. august er jeg spent på når og om jeg har hatt eggløsning. Men regner første dag som aborten og mener jeg hadde el slim man 23 og noen dager. Så håper jeg er så heldig at jeg kommer rett inn i syklus igjen. Regner med at IKM er torsdag 09.09, så nå venter noen lange dager i DPO land..

27 - b2 - pp1(etter ma)

Håper vi er mange som får positive tester snart ❤️

Jeg for min del har pleid å merke det i to dager før el, men ingenting på selve el-dagen. Dette begynte å dukke merkbart opp etter jeg fikk eldstemann for 3,5år siden riktignok. Før det har jeg aldri registrert noe slim:p

Nå 10mnd på tredje eller fjerde syklus etter minstemann virker det å variere mellom 3dager og ingenting:confused013

Ikke noe å skryte av her og ja, vet det er for tidlig :hilarious:
Har haugevis, så tenkte hvorfor ikke svi av en :laughing002

Testetøs som dere andre her :laughing001

Vedlegg

• D8F43D24-0C40-471A-ABB6-2CC98F3424C5.jpeg
    D8F43D24-0C40-471A-ABB6-2CC98F3424C5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 72
Noen her som akkurat har kommet til dpo land? Har dere noen symptomer? :D
4 DPO her, så er en evighet igjen :hilarious: Merker ikke spesielt symptomer, og prøver å la være å jakte etter de mer enn at de bare dukker opp:angelic: Har vært antydning til noe stikninger nederst mage og svak sur-oppstøt som jeg håper å forsvinne snart:hungover:

Ville høre litt med dere.....jeg har fått påminnelse om å ta celleprøve og det er 3 år siden jeg sist tok celleprøve. Har aldri hatt noe celleforandringer.

Hvis jeg skulle være gravid, så vet jeg ikke om jeg tør å ta sjansen på å gå gjennom dette. Nå har jeg nettopp gjennomgått en MA i juni og kjenner angsten bygger seg med tanken på at noen skal ta en prøve fra livmorhalsen. Jeg er så redd for at det kan føre til SA. Hva er deres tanker rundt dette? :Heartred

Ville høre litt med dere.....jeg har fått påminnelse om å ta celleprøve og det er 3 år siden jeg sist tok celleprøve. Har aldri hatt noe celleforandringer.

Hvis jeg skulle være gravid, så vet jeg ikke om jeg tør å ta sjansen på å gå gjennom dette. Nå har jeg nettopp gjennomgått en MA i juni og kjenner angsten bygger seg med tanken på at noen skal ta en prøve fra livmorhalsen. Jeg er så redd for at det kan føre til SA. Hva er deres tanker rundt dette? :Heartred

Forstår redselen din, jeg ville ringt gynekologen å hørt. Hvis det om 2 uker ikke viser seg at du er gravid kan du sikkert få en time da.

4 DPO her, så er en evighet igjen :hilarious: Merker ikke spesielt symptomer, og prøver å la være å jakte etter de mer enn at de bare dukker opp:angelic: Har vært antydning til noe stikninger nederst mage og svak sur-oppstøt som jeg håper å forsvinne snart:hungover:

Spennende :D 3 dpo i morgen her og synes dette er langdrygt allerede :playful: Samme som deg her, prøver å la være å kjenne etter.. Men kjenner at det stikker rundt livmor området :angelic: Lurer på om det er et tegn på noe bra eller ikke :woot:

Jeg er snaaart 6dpo. Er 5dpo i dag. Driver og sjekker symptomene fra sidt graviditet,og da hadde jeg en haug allerede fra 1-2dpo (må jo sikkert bare ha vært symptomer i forbindelse med EL. Denne gangen kjenner jeg ikke noe særlig spesielt. Kjent litt stikninger,men tror det bare pga el osv. Har såre brystvorter,men det har jeg av og til mellom el og mens. Hvis jeg er gravid,så kjenner jeg vel sikkert ikke noe før fra og med i morgen..da kan vel egget feste seg. Hva med deg? Kjenner du noe?:)

Jeg vet..er jo litt spennende å se hvor tidlig man kan få strek. Fikk ikke sett det sist,for da testet jeg neg på dpo 8 tror jeg,og testet ikke igjen før 11dpo:woot:

Samme her! :) Kjenner etter alt mulig, da jeg følte alt sist, og «visste» at jeg var gravid før testen ble positiv. Men nå kjenner jeg svært lite :sorry:

Beklager dumt spm.. men når det er vannbart vil det si at det er lurt å begynne aksje innlegging? Jeg er der nå og venter sånn på det tykke slime :hilarious::hilarious::shy:

Beklager dumt spm.. men når det er vannbart vil det si at det er lurt å begynne aksje innlegging? Jeg er der nå og venter sånn på det tykke slime :hilarious::hilarious::shy:

Sæd kan jo leve alt fra 1-7 (!) dager, så kjør på! :p

Ikke noe å skryte av her og ja, vet det er for tidlig :hilarious:
Har haugevis, så tenkte hvorfor ikke svi av en :laughing002

Testetøs som dere andre her :laughing001
Har svidd av en hver dag i snart en uke føles det ut som selv om jeg vet innerst inne det er for tidlig :smiley-angry017:laughing002:laughing002:laughing002 men det er jo så spennende å være i gang igjen ! I morgen er vi 9/10 dpo.. med 3 dager igjen til testing i følge Ovia. Så det nærmer jo seg med storm skritt! Selv om det føles ut som ett halvt liv

Ingen spm. er dumme:Heartred Ja, vannete utflod betyr at eggløsning nærmer seg. Anbefaler at dere legger aksjer annenhver dag nå:love7

Jeg er snaaart 6dpo. Er 5dpo i dag. Driver og sjekker symptomene fra sidt graviditet,og da hadde jeg en haug allerede fra 1-2dpo (må jo sikkert bare ha vært symptomer i forbindelse med EL. Denne gangen kjenner jeg ikke noe særlig spesielt. Kjent litt stikninger,men tror det bare pga el osv. Har såre brystvorter,men det har jeg av og til mellom el og mens. Hvis jeg er gravid,så kjenner jeg vel sikkert ikke noe før fra og med i morgen..da kan vel egget feste seg. Hva med deg? Kjenner du noe?:)

Jeg vet..er jo litt spennende å se hvor tidlig man kan få strek. Fikk ikke sett det sist,for da testet jeg neg på dpo 8 tror jeg,og testet ikke igjen før 11dpo:woot:

Aha, sløv, jeg! Tenkte helt feil om antall dpo. Jeg kjenner ikke så mye, men i går syntes jeg at jeg hadde litt menssmerter en liten stund. Det gikk over, da. Det kan jo være både det ene og det andre, så ikke godt å si. Ellers har jeg litt luft i magen, veldig irriterende!

5 dpo i dag. Det er mulig jeg tester fra søndag av, jeg tenker det er første reelle mulighet. Sist fikk jeg strek 9 dpo, så 8 dpo trenger ikke å være helt usannsynlig :)

Men ser den, når du ventet flere dager før du testa på nytt sist, litt usikkert hvor fort du kunne fått positiv test.

Back
Topp