Jeg har det litt som deg… har nå hatt en følelse på at jeg kan være gravid i en knapp uke (men hadde jo ikke EL før onsdag forrige uke så aner ikke hvordan det skulle være tilfellet). Har vært mye mer trøtt, emosjonell, småkvalm, osv, men mest pga. at jeg ikke kjente begynnelsen av mensen kramper fikk jeg mistanke om at jeg kunne være gravid. Nå derimot begynner det å kjennes som de kommer… meeeeeeen de kjennes ikke helt sånn som vanlig. Blir så frustrert fordi jeg overanalyserer alt og er «redd» jeg tilskriver symptomer til å være gravid fordi ønsket er så sterkt. Prøver mentalt å forberede meg på at TR dukker opp neste uke. Er nesten mer frustrerende å være kjempe optimistisk det ene øyeblikket for så å ikke ha troa det andre Mandag den 6. september kan ikke komme fort nok for da tror jeg at jeg skal prøve meg på første test hvis ikke symptomer på TR tar seg opp så jeg ikke er så i tvil. Å være i dpo land kan altså være ganske utmattende samtidig som det er spennende
Skjønner det kjempe godt hvordan det er! Etter å ha vært prøver i flere år med første så fant jeg egentlig ut at symptomer før mens og symptomer på tidlig graviditet egentlig var helt likt så egentlig blir det bare tull for meg å lete etter symptomer jeg tror jeg må koble meg ut av forumet for å la være å tenke på det, men tror ikke det blir så lett likevel!
Men det høres lovende ut med symptomene dine, det kan jo hende at noe er på gang!
krysser alt for at dette er måneden for oss!!!