Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
7 dpo her! Er mer sliten enn før, men kan også forklares med at jeg har en 8 mnd. gammel baby som krever sittDa er vi 8-9 dpo. Test enda blenda igjen så fikk jeg svak 15dpo med første. Men mister litt motet her. Føler mye pms symptomer. Men er da fortsatt kvalm og i går sov jeg nesten hele dagen. Skal sies at jeg har veldig mye på tallerkenen om dagen så tror mye av det er at jeg er utmattet generelt.. vanskelig å si.. dette er da pp1 så jeg bør kanskje senke forventningene da vi begynte nå fordi vi regnet med det tok ett par forsøk. Termin 18.mai er ikke optimalt pga eksamen og nasjonal dag :’) men vi tar den datoen vi får uansett selvsagt… hehe. Hvordan går det med andre? <3
Er litt sånn småkvalm, men for meg er det helt vanlig før TR melder sin ankomst. Forventer TR om en uke. Er fortsatt usikker på om jeg kjenner symptomer på graviditet eller om det er TR som kommer… har litt sånn svake kramper i magen som ikke kjennes helt som de jeg er vant med å få hver mnd., men er redd jeg tilskriver symptomer graviditet som ikke er det fordi ønsket er såpass stort
«Sliter» også med at jeg sammenligner symptomer med forrige graviditet. Problemet mitt er at forrige gang streifet det meg ikke engang at jeg kunne være gravid… mistanken kom først etter jeg måtte springe inn på do og brekke meg over doskåla natt til ikm (var også samboer som måtte påpeke at det kanskje var lurt å ta en test). Ellers var det eneste jeg la merke til at symptomene mine (smerter og sammentrekninger i magen, ikke samme søtbehovet noen dager før, etc.) på at TR var i anmarsj uteble.
Testet første gang i går, men var samboer som absolutt skulle ha meg til å teste selv om jeg prøvde å forklare at den ville være negativ uansett om jeg er gravid ettersom kroppen ikke har fått tid på seg til å starte å produsere hcg ennå. Ble enige om å vente med neste test til ikm, men har tenkt å ta en test på mandag dersom jeg fortsatt er usikker.
Har sååååå lyst til å overraske han dersom det viser seg at den er positiv Den neste uka kommer til å snegle seg forbi
Hvis testen er positiv blir menstermin satt til 21. mai, men pga. medisinske årsaker får ikke jeg gå til termin. Vil nok bli igangsatt ca. 1-2 uker før.