Ja, det har mye å si! Da er det lettere å ta lenger permisjon også!Jeg håper virkelig, men pessimisten i meg tvilerer jo ikke verdens undergang. Vi planla jo barn lenge før jeg visste noe om at jeg skulle få tilbud om den stillingen. Men likevel, det frister å beholde lønnen i permisjon og
![]()
er jo ikke verdens undergang. Vi planla jo barn lenge før jeg visste noe om at jeg skulle få tilbud om den stillingen. Men likevel, det frister å beholde lønnen i permisjon og 
jeg prøver å holde meg i tøylene lengst mulig altså. Men jeg vet jo også hvor svak man kan bli i øyeblikket
Har ikke de store forhåpningene denne runden pga forkjølelse og dårlig form generelt og lite aksjer. Men hadde kjemisk forrige pp, da fikk jeg ikke noe synlig strek før 11 dpo, så vet ikke om det er noe vits i å teste tidlig. Men kommer sikkert til å gjøre det likevel

håper din syklus også er tilbake snart
jeg mistet nå i august, men skal takle en til runde allerede, selvom det er fryktelig nervepirrende 
første test blir på lørdag 8dpo

Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag
Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå

Blir spennende dager fremover nå ja