♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Jeg håper virkelig, men pessimisten i meg tviler :hilarious: er jo ikke verdens undergang. Vi planla jo barn lenge før jeg visste noe om at jeg skulle få tilbud om den stillingen. Men likevel, det frister å beholde lønnen i permisjon og :oops:
Ja, det har mye å si! Da er det lettere å ta lenger permisjon også!

Hmm, ellers så tar nav utgangspunkt i de tre siste mnd, hvis det er gjennom nav? Eller tar jeg heeelt feil nå? Jeg hadde veldig variert lønn da jeg skulle ut i perm, da jeg ble sykmeldt så var det 3 siste mnd. Så fikk jeg samme sum i permisjon.
Vanligvis ja. Men hvis du får en varig lønnsendring før du går ut i permisjon, så tar de utgangspunkt i ny lønn desverre.. så hvis jeg har så lite som en dag på jobb med ny lønn, så er det den som gjelder, slik jeg skjønte det :shifty::shifty:

Flere i dpo-land? Straks 4dpo på meg og er skikkelig testetøs... Jeg ryker nok på første test allerede 7dpo :hilarious:

Flere i dpo-land? Straks 4dpo på meg og er skikkelig testetøs... Jeg ryker nok på første test allerede 7dpo :hilarious:

Er 4 dpo om en time :woot: jeg prøver å holde meg i tøylene lengst mulig altså. Men jeg vet jo også hvor svak man kan bli i øyeblikket :dead: Har ikke de store forhåpningene denne runden pga forkjølelse og dårlig form generelt og lite aksjer. Men hadde kjemisk forrige pp, da fikk jeg ikke noe synlig strek før 11 dpo, så vet ikke om det er noe vits i å teste tidlig. Men kommer sikkert til å gjøre det likevel:dance018

Det er muligens alt for tidlig, men har en følelse på at dette er måneden (som om jeg ikke har sagt det før :hilarious:). Har for første gang prøvd noen kjerringråd, så satser på at det fungerer. I alle fall når jeg hostet nå i kveld stakk det ekstra nederst i magen, føler at jeg gjenkjente det ubehaget fra forrige svangerskap - har hatt en del stikk og strekk de siste dagene… Huff dette er bare synsing. Er helt umulig for en utålmodig sjel å ikke analysere alt :smug:

Det er muligens alt for tidlig, men har en følelse på at dette er måneden (som om jeg ikke har sagt det før :hilarious:). Har for første gang prøvd noen kjerringråd, så satser på at det fungerer. I alle fall når jeg hostet nå i kveld stakk det ekstra nederst i magen, føler at jeg gjenkjente det ubehaget fra forrige svangerskap - har hatt en del stikk og strekk de siste dagene… Huff dette er bare synsing. Er helt umulig for en utålmodig sjel å ikke analysere alt :smug:

Elsker optimisme!:woot: Bare det har en god effekt på det hele:Heartred

Velkommen! Så trist at du mistet, venter på normal syklus og ikke minst mens etter SA i midten av juli. Så vi er flere med usikker EL her :)
Tusen takk :love2 håper din syklus også er tilbake snart :happy: jeg mistet nå i august, men skal takle en til runde allerede, selvom det er fryktelig nervepirrende :Heartred

Jeg har det litt som deg… har nå hatt en følelse på at jeg kan være gravid i en knapp uke (men hadde jo ikke EL før onsdag forrige uke så aner ikke hvordan det skulle være tilfellet). Har vært mye mer trøtt, emosjonell, småkvalm, osv, men mest pga. at jeg ikke kjente begynnelsen av mensen kramper fikk jeg mistanke om at jeg kunne være gravid. Nå derimot begynner det å kjennes som de kommer… meeeeeeen de kjennes ikke helt sånn som vanlig. Blir så frustrert fordi jeg overanalyserer alt og er «redd» jeg tilskriver symptomer til å være gravid fordi ønsket er så sterkt. Prøver mentalt å forberede meg på at TR dukker opp neste uke. Er nesten mer frustrerende å være kjempe optimistisk det ene øyeblikket for så å ikke ha troa det andre :shifty: Mandag den 6. september kan ikke komme fort nok for da tror jeg at jeg skal prøve meg på første test hvis ikke symptomer på TR tar seg opp så jeg ikke er så i tvil. Å være i dpo land kan altså være ganske utmattende samtidig som det er spennende :nailbiting:

Hmm, ellers så tar nav utgangspunkt i de tre siste mnd, hvis det er gjennom nav? Eller tar jeg heeelt feil nå? Jeg hadde veldig variert lønn da jeg skulle ut i perm, da jeg ble sykmeldt så var det 3 siste mnd. Så fikk jeg samme sum i permisjon.

Hvis det har skjedd en varig endring før permisjonstidspunktet er det lønna etter den varige endringen som gjelder - uansett om lønna gikk opp eller ned :) Ved varierende lønn uten noen varige og vesentlige endringer, eller ved en fast lønn som ikke har endra seg, brukes de siste tre månedene.

Er 7-8 dpo nå. Vært kvalm i 3 dager(var ikke det sist gang) og kjent action i livmor. Men jeg vet ikke om dett kan være noe eller bare ekstrem pms denne mnd… med nr 1. vet jeg vi ble gravide på forsøk 19. desember. Og 15 dager senere 3.januar. Hadde jeg en svak positiv. så jeg tror jeg evt produserer hcg sent ellernoe. Hittil er det ihvertfall blenda. Naturlig nok x) men bestemte meg for å vente litt med testingen nå fremover. I og med jeg føler meg litt pms hahah. Så får vi se på ikm som er om 5 dager i følge Ovia. (Jeg tror heller 6-7 dager da men)

Overlykkelig her imorges! :smiley-bounce022

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021

Vedlegg

• 34CD5641-DC57-4279-AA39-DCE9BFFC7BBF.jpeg
    34CD5641-DC57-4279-AA39-DCE9BFFC7BBF.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 52
7 dpo her. Fikk et skikkelig «hugg» nederst o magen da jeg bøyde meg frem i bilen for å ta opp veska mi.. aner ikke hva det betyr..

og så har jeg tatt vaksine nr2 i dag.. håper det også går fint :bored::bored:

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021

Så fin stigning! Gratulerer med det!:love017 Blir spennende dager fremover nå ja:smiley-bounce015

Sorry uvitenheten, men hva vil kryss på FF si?:shy:

Så fin stigning! Gratulerer med det!:love017 Blir spennende dager fremover nå ja:smiley-bounce015
Tusen takk! :Heartred jaa, spennende dager nå :love7

Sorry uvitenheten, men hva vil kryss på FF si?:shy:
Det vil bekrefte at du har hatt EL, i flg av forhøyet temperatur i 3 dager på rad :) Den røde krysset i midten er EL, som min hadde ved CD18:joyful:

CD16 og teststreken på EL-testen er så svak at Premom-appen ikke klarer å registrere den engang :wtf:

Back
Topp